Omdat wij het niet kennen in TR. Mijn ouders vinden het stinken bv., ik ben de enige die het eet bij ons thuis.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wij gebruiken standaard basmati rijstJullie benoemen het altijd. Waarom is dat?
Oh apart.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omdat wij het niet kennen in TR. Mijn ouders vinden het stinken bv., ik ben de enige die het eet bij ons thuis.
Ja, introvert. Maar kan ook extrovert zijn. Ben gewoon niet zo stabiel.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben je toevallig ook introvert? Ik zoek gelijken..
Hey ik vind dit herkenbaar.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, introvert. Maar kan ook extrovert zijn. Ben gewoon niet zo stabiel.
Wij ook. Moeten ook altijd per se kwaliteitsrijst hebben. Aziaten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wij gebruiken standaard basmati rijstJullie benoemen het altijd. Waarom is dat?
Ik las daar laatst iets leuks over. Zal ik het delen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, introvert. Maar kan ook extrovert zijn. Ben gewoon niet zo stabiel.
ik houd mijn hart vastquote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik las daar laatst iets leuks over. Zal ik het delen?
Altijd. Naja niks mis met basmati iig.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wij ook. Moeten ook altijd per se kwaliteitsrijst hebben. Aziaten.
JA!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik las daar laatst iets leuks over. Zal ik het delen?
Traumatische ervaring dus.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:06 schreef Stimorol- het volgende:
De moeder van mn ex maakte dat altijd. Gezien ik haar bloed kon drinken, haat ik basmati ook.
Moet door die geur altijd aan haar denken.
Oh dit. Ik plaatste laatst nog zoiets op facebook.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:06 schreef Stimorol- het volgende:
http://m.huffpost.com/us/entry/3721431/
Ben ook introvert, maar praat veel op mn werk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh dit. Ik plaatste laatst nog zoiets op facebook.
http://www.buzzfeed.com/e(...)erts-will-understand
Maar het rare is dat ik mij nooit op mijn gemak voel bij ekte introverts. Ik krijg de kriebels als ik de hele dag met iemand moet werken die niet praat bv. Als ik zou moeten kiezen dan zou ik het liefst alleen werken, maar als ik dan toch naast iemand sta/werk, dan ga ik automatisch praten.
Ik werk het liefst alleen. Oh jonge dat gevoel wanneer ik op de planning kijk en zie dat niemand staat ingedeeld naast mij op werk. Pure euforie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben ook introvert, maar praat veel op mn werk.
Heerlijk he.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik werk het liefst alleen. Oh jonge dat gevoel wanneer ik op de planning kijk en zie dat niemand staat ingedeeld naast mij op werk. Pure euforie.
Ik heb dat dus vooral op werk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 23:11 schreef Stimorol- het volgende:
Hebben jullie ook dag mensen je energie opslurpen?
Heb een vriendin. Mag haar echt. Maar na 2u met haar praten ben ik kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |