Heb je een contract waarin specifiek staat dat je op zaterdag moet werken? Dan is het antwoord ja.quote:Ik kon afgelopen zaterdag wegens een ontstoken voet niet werken. Nu hebben ze op het uitgedraaide rooster de dag gewoon blank (0 uur) gemaakt. Ik hoor toch gewoon de contracturen uitbetaald te krijgen?
Je klinkt een jaartje of 10 a 20 ouderquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van jullie leeftijden, dus ik kan er niks zinnigs over zeggen. Ik zelf ben 35, overigens.
Dat laatste ligt aan de klant denk ik ..of als je bijvoorbeeld in Amsterdam zou werken die dagquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:37 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Ow, maar naast u en jij gebruik ik ook regelmatig doe. Iemand hier problemen met in het Twents tegen klanten praten?
Misschien heb ik een ouderwetse opvoeding genoten?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:44 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Je klinkt een jaartje of 10 a 20 ouder![]()
ik ben van 1980.
Klappen met de linaal gekregen enzo? Of is dat net te ouderwets?quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:08 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Misschien heb ik een ouderwetse opvoeding genoten?
Ik zou er wel problemen mee hebben, want ik spreek geen Twents, en ik denk dat iemand me hier zou verstaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:37 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Ow, maar naast u en jij gebruik ik ook regelmatig doe. Iemand hier problemen met in het Twents tegen klanten praten?
Nou, niet met de liniaal, maar wel af en toe een draai om m'n oren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klappen met de linaal gekregen enzo? Of is dat net te ouderwets?
Gewoon mijn vaste dag en loop.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:23 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Heb je een contract waarin specifiek staat dat je op zaterdag moet werken? Dan is het antwoord ja.
Staat het er niet, dan mogen ze kijken naar het feit of je al te veel uren hebt gemaakt.
Dat heb ik ook nog meegemaakt, maar jij bent dan ook maar 4 jaar ouder dan mij.quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nou, niet met de liniaal, maar wel af en toe een draai om m'n oren.
Dan ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog meegemaakt, maar jij bent dan ook maar 4 jaar ouder dan mij.
Dat duurde lang!quote:
Godver, volgens mij moet ik weer een opfriscursus Nederlands hebben als ik dat soort fouten ga maken.quote:
Ik woon niet vol in Amsterdam. Maar in het buitengebied. Wordt geregeld aangesproken met wijffie. Kan er wel om lachen. Net als die heerlijke amsterdamse humor. Geintje hoort er bij.quote:Dat laatste ligt aan de klant denk ik ..of als je bijvoorbeeld in Amsterdam zou werken die dag
Bij die laatste ben ik benieuwd of je wordt aangesproken met gappie, pik oid
Het is heel makkelijk. Je moet gewoon de zin langer maken, dan zie je meteen of het goed is. Jij bent ook maar 4 jaar ouder dan ik (ben).quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Godver, volgens mij moet ik weer een opfriscursus Nederlands hebben als ik dat soort fouten ga maken.
Ah nice. Ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk. Je moet gewoon de zin langer maken, dan zie je meteen of het goed is. Jij bent ook maar 4 jaar ouder dan ik (ben).
Ik bezorg ook bij boeren op het erf, is dat "boers" dan niet gewoon klantgericht communiceren?quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik zou er wel problemen mee hebben, want ik spreek geen Twents, en ik denk dat iemand me hier zou verstaan.
Bij Wegmisbruikers heb je ook zo'n dikke agent die altijd in plat Limburgs tegen de overtreders begint te wauwelen, dat vind ik altijd zo boers. Hoe je in je vrije tijd praat of met vrienden en familie is je eigen zaak, maar bij de uitoefening van je beroep (en dan met name als je een functie bekleedt waar enig gezag van moet uit gaan), komt het uitermate knullig over.
Is niet raar hoor, ik ben ook zo opgevoed.. tot ze indd zeggen "zeg maar je/jij"quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:55 schreef Patoshik het volgende:
Ik ben hier denk ik een van de jongsten maar ik zeg toch wel tegen de meeste mensen u. Ligt er maar net aan denk ik 'hoe je bent opgevoed' (dit klinkt raarder dan ik het bedoel). Voor mij is het heel normaal omdat ik het gewoon gewent ben.
Krijg het idee dat je bij mij in de buurt woont.. randje Amsterdam/het Gooi?quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:14 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ik woon niet vol in Amsterdam. Maar in het buitengebied. Wordt geregeld aangesproken met wijffie. Kan er wel om lachen. Net als die heerlijke amsterdamse humor. Geintje hoort er bij.
Hemelsbreed is het 4km. Ga geregeld boodschappen doen bij de maxis.quote:Krijg het idee dat je bij mij in de buurt woont.. randje Amsterdam/het Gooi?
Bingoquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:34 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Hemelsbreed is het 4km. Ga geregeld boodschappen doen bij de maxis.
Hier altijd met uitzondering van de afgelopen paar weken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:11 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Sinds wanneer zit de VI er op woensdag bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |