denk er om meid, straks heel je vruchtwater zuur van de zenuwen!quote:Op zondag 6 juli 2014 00:37 schreef kwakz0r het volgende:
Oh jongens dat voetbal, dat kan ik niet aan hoor! Vriendje is onrustig en ijsbeert steeds door de kamerschattig.
Ik ookquote:Op zondag 6 juli 2014 00:37 schreef kwakz0r het volgende:
Oh jongens dat voetbal, dat kan ik niet aan hoor! Vriendje is onrustig en ijsbeert steeds door de kamerschattig.
quote:Op zondag 6 juli 2014 00:39 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
denk er om meid, straks heel je vruchtwater zuur van de zenuwen!
Vlakbij het Haga he, dat helptquote:Op zondag 6 juli 2014 00:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben zo blij dat ik in beschaafd gebied woon
Hier in het buurthuis alleen een paar simpelen die staan te schreeuwen en klappen
Integratie man! Ik woon in/naast een wijk met 97% procent niet-westerse allochtonen. En vet feest als Nederland wint elke keer.quote:Op zondag 6 juli 2014 00:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben zo blij dat ik in beschaafd gebied woon
Hier in het buurthuis alleen een paar simpelen die staan te schreeuwen en klappen
Wij wonen bij elkaar om de hoek volgens mijquote:Op zondag 6 juli 2014 00:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Vlakbij het Haga he, dat helpt
Wel paar juichende mensen met een trage verbinding
Ohh gezellig! Ik woon in de wijk Leyenburg, jij?quote:Op zondag 6 juli 2014 00:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wij wonen bij elkaar om de hoek volgens mij
Vlakbij Soestdijkseplein! Wel in de buurt, maar er was iemand anders in t den Haag topic die op de de la Rey woont volgens mij, dat is echt rolafstandquote:Op zondag 6 juli 2014 00:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Ohh gezellig! Ik woon in de wijk Leyenburg, jij?
Ohh idd dichtbij! Hier vlakbij Monnickendampleinquote:Op zondag 6 juli 2014 01:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Vlakbij Soestdijkseplein! Wel in de buurt, maar er was iemand anders in t den Haag topic die op de de la Rey woont volgens mij, dat is echt rolafstand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Nou dat zei ik ook tegen vent.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:00 schreef geppie het volgende:
Sodemieters, mijn vliezen braken bijna van de spanning
Hoort er een beetje bij helaas.. het duurde voor mij wel een week of 6 voor mijn darmen een beetje een nieuwe balans kregen. Nog niet optimaal, maar beter dan in het begin! Ik kan je alleen maar aanraden veel te drinken, en vezels te blijven eten.. en als het echt niet gaat kun je dingen bij de apotheek halen voor wat betere doorloop. Mijn vk had het over iets genaamd "colon clean", vrij verkrijgbaar, maar ik heb er zelf geen ervaring mee.quote:Op zondag 6 juli 2014 08:59 schreef Risu het volgende:
Ik ben gewoon gaan slapen. En later ben ik wakker geschreeuwd, dus ben ik maar even gaan plassen. Nadat de herriemakers weer naar binnen gingen kon ik ook weer slapen, en nu ben ik moe.
Iemand een oplossing voor die rommelende darmen? Normaal is een pds aanval maar hooguit 2 dagen. Heb er nu al af en aan 2 weken last van. Erg vervelend wel.
een half jaar zwanger!quote:Op zondag 6 juli 2014 09:50 schreef Loj het volgende:
Helio 21 weken en Twinkle 37 weken!!
En ik ga ook ff voor mezelf juichen: nieuwe mijlpaal: 26 weken vandaag!
Maar op deze feestelijke dag, heb ik ook afscheid moeten nemen van m'n navel
lieve navel, geniet van je vakantie en tot over 4 maanden![]()
Jeutje, 48+3?quote:Op zondag 6 juli 2014 10:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Die van mij is ook nooit geplopt. Was bij 48+3 onderhand wel helemaal plat. Denk dat ie nu weer die kant op gaat
LL, waarom baal jij er nu al van dat je nog niet bevallen bent? Zijn er redenen om aan te nemen en/of te hopen dat je voor je UD bevalt? Gaat het niet goed meer met jou of de baby? Dat heb ik even gemist, sorry als je het al eerder hebt uitgelegd.quote:
Jij vraagt het, ik dacht het.quote:Op zondag 6 juli 2014 11:04 schreef marel88 het volgende:
[..]
LL, waarom baal jij er nu al van dat je nog niet bevallen bent? Zijn er redenen om aan te nemen en/of te hopen dat je voor je UD bevalt? Gaat het niet goed meer met jou of de baby? Dat heb ik even gemist, sorry als je het al eerder hebt uitgelegd.
Ja klopt, heb ik aanstaande donderdag een gesprek over bij de gynquote:Op zondag 6 juli 2014 12:25 schreef Zoë23 het volgende:
LL zou toch misschien ingeleid worden? Of had ik dat verkeerd gelezen?
Beterschap Zolena
Navels.. Hier is ie al voor de helft verdwenen
Geppie
Ik kan me niet meer herinneren hoe ik dat de 1e keer allemaal heb gewassen. Ik geloof alleen met neutral en dan in de droger (dan is het ook zacht)
Envoor de mijlpalen
Volgens mij zijn m'n boefjes gedraaid!ze zijn lekker druk
Daarom vroeg ik het ook, idd. Als je helemaal niet meer fit bent ofzo, of je bloeddruk stijgt kan ik het me goed voorstellen. Maar het is ook jammer om wekenlang teleurgesteld wakker te worden terwijl eerste kindjes bijvoorbeeld gemiddeld met 40.5 geboren worden. En ik wist niet meer of en wat er bij LL voor redenen waren, dus dacht ik check het ff...quote:Op zondag 6 juli 2014 12:11 schreef Spees_Eend het volgende:
Nou ja, hoewel balen misschien niet helemaal het goeie woord is en het niet per se reëel is om al vóór je UD teleurgesteld te zijn iedere ochtend, kan ik me ook best voorstellen dat je er met 39+2 best klaar voor/mee bent hoor.
Aha, dat wist ik dus niet meer. Waarom?quote:Op zondag 6 juli 2014 13:25 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ja klopt, heb ik aanstaande donderdag een gesprek over bij de gyn
Heb mijn bovenstaande post even aangepast, maar dus vanwege die BI, lichamelijke klachten en erg op zijn.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:26 schreef marel88 het volgende:
[..]
Aha, dat wist ik dus niet meer. Waarom?
Wat balen dat de laatste loodjes zo zwaar zijn. Dan hoop ik met je mee dat de bevalling snel uit zichzelf begint of dat je snel inleidbaar bent. Het lijkt me zo naar om niet meer goed voor je andere kindje te kunnen zorgen.quote:Op zondag 6 juli 2014 13:29 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Heb mijn bovenstaande post even aangepast, maar dus vanwege die BI, lichamelijke klachten en erg op zijn.
Ik zal ergens denk ik ook wel heel erg verbaasd zijn, maar toch hoop ik dat het eens door zet. En dan niet eens voor mezelf maar meer voor mijn dochter. Ben met haar ook ingeleid met 42wkn dus de kans dat het uit zichzelf begint is wel wat kleiner denk ik. Maarja ik mag verder niet klagen, de baby doet het hartstikke goedquote:Op zondag 6 juli 2014 13:40 schreef marel88 het volgende:
[..]
Wat balen dat de laatste loodjes zo zwaar zijn. Dan hoop ik met je mee dat de bevalling snel uit zichzelf begint of dat je snel inleidbaar bent. Het lijkt me zo naar om niet meer goed voor je andere kindje te kunnen zorgen.voor jou.
En even voor de duidelijkheid, ik realiseer me dat hoe je een zwangerschap beleeft zo persoonlijk is dat je uit moet kijken met / niet moet oordelen. Maar juist omdat ik tijdens mijn vorige zwangerschap verbaasd was dat de weeën met 39.5 begonnen, ben ik altijd benieuwd waarom anderen met die termijn "balen" als het nog niet begonnen is.
O, als je eerste zo lang bleef zitten is die kans misschien niet heel groot nee. En dat idee van "ik mag niet klagen" hebben veel mensen tijdens een zwangerschap hè... Ik vind dat alles "mag", maar het helpt mij idd wel om ook oog te houden voor wat wel goed gaat. Fijn dat jouw mini het nog hartstikke goed doet!quote:Op zondag 6 juli 2014 13:43 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ik zal ergens denk ik ook wel heel erg verbaasd zijn, maar toch hoop ik dat het eens door zet. En dan niet eens voor mezelf maar meer voor mijn dochter. Ben met haar ook ingeleid met 42wkn dus de kans dat het uit zichzelf begint is wel wat kleiner denk ik. Maarja ik mag verder niet klagen, de baby doet het hartstikke goed
Ik dacht dat ook, maar hij wordt steeds platter! zal zo eens even een fotootje proberen te maken...quote:Op zondag 6 juli 2014 09:56 schreef Risu het volgende:
dag navel van Loj
De mijne is superdiep, vraag me af of die ooit plopt. Moet wel op tijd de piercing eruit halen volgens mij.
Ja die darmen, ik kijk het nog even aan. Zo erg is het nog niet. En anders stap ik wel even naar ha inderdaad. Bedankt dames.
Ik heb t ook vooral vanaf (voor) de test tot en met een week of 9 gehad, en nu af en toe ineens een aanvalletje (zoals vanmiddag). Ik heb ook altijd voornamelijk diarree en geen verstopping. Int begin was het echt op de klok een half uurtje na t eten of drinken en ik werd er echt naar van, daardoor denk ik ook wel minder zin in eten enzo.quote:Op zondag 6 juli 2014 08:59 schreef Risu het volgende:
Ik ben gewoon gaan slapen. En later ben ik wakker geschreeuwd, dus ben ik maar even gaan plassen. Nadat de herriemakers weer naar binnen gingen kon ik ook weer slapen, en nu ben ik moe.
Iemand een oplossing voor die rommelende darmen? Normaal is een pds aanval maar hooguit 2 dagen. Heb er nu al af en aan 2 weken last van. Erg vervelend wel.
ja dit dus. alleen zijn vezels bij mij niet echt extra nodig, ik haal genoeg uit mn voeding en soms prikkelt t teveel (psyllium moet ik echt niet nemen bijvoorbeeld).quote:Op zondag 6 juli 2014 09:06 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Hoort er een beetje bij helaas.. het duurde voor mij wel een week of 6 voor mijn darmen een beetje een nieuwe balans kregen. Nog niet optimaal, maar beter dan in het begin! Ik kan je alleen maar aanraden veel te drinken, en vezels te blijven eten.. en als het echt niet gaat kun je dingen bij de apotheek halen voor wat betere doorloop. Mijn vk had het over iets genaamd "colon clean", vrij verkrijgbaar, maar ik heb er zelf geen ervaring mee.
gedroogde abrikozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |