abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141962863
Blue zoon *O*

Geen plopnavel hier vorige keer.

Ben beetje ziek, beeh, kon gisteren niks binnen houden. Dreumes had ook last dus hij zal me wel aangestoken hebben -O-
En ook bandenpijn, was even vergeten hoe irritant dat was. Kan niet zitten en ook al niet lang liggen in zelfde houding. -O- /klaagpost.
pi_141963379
Even vraagje tussendoor; mag je de boxkleden, hydrofielen en beddengoed ook niet met wasverzachter wassen?
Of geldt dat alleen voor de kleertjes?
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_141963513
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 11:04 schreef marel88 het volgende:

[..]

LL, waarom baal jij er nu al van dat je nog niet bevallen bent? Zijn er redenen om aan te nemen en/of te hopen dat je voor je UD bevalt? Gaat het niet goed meer met jou of de baby? Dat heb ik even gemist, sorry als je het al eerder hebt uitgelegd.
Jij vraagt het, ik dacht het.
Moeder van een IVF-wonder (2009) en een spontaan mirakel (verwacht in 2015)
  zondag 6 juli 2014 @ 12:11:12 #279
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_141963593
Nou ja, hoewel balen misschien niet helemaal het goeie woord is en het niet per se reëel is om al vóór je UD teleurgesteld te zijn iedere ochtend, kan ik me ook best voorstellen dat je er met 39+2 best klaar voor/mee bent hoor.
pi_141963952
LL zou toch misschien ingeleid worden? Of had ik dat verkeerd gelezen?

Beterschap Zolena :*

Navels.. Hier is ie al voor de helft verdwenen :+

Geppie
Ik kan me niet meer herinneren hoe ik dat de 1e keer allemaal heb gewassen. Ik geloof alleen met neutral en dan in de droger (dan is het ook zacht)

En *O* voor de mijlpalen

Volgens mij zijn m'n boefjes gedraaid! :D ze zijn lekker druk
pi_141964442
Mn navel is minder diep en er zit een bodem in, Maar om te ploppen heeft ie nog een stukje te gaan.

Geppie: ik heb alles voor mini zonder wasverzachter gedaan.

Risu: lijnzaad doet wonderen voor pds darmen in de zwangerschap.
S. 2014
J. 2016
  zondag 6 juli 2014 @ 13:25:25 #282
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_141965658
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:25 schreef Zoë23 het volgende:
LL zou toch misschien ingeleid worden? Of had ik dat verkeerd gelezen?

Beterschap Zolena :*

Navels.. Hier is ie al voor de helft verdwenen :+

Geppie
Ik kan me niet meer herinneren hoe ik dat de 1e keer allemaal heb gewassen. Ik geloof alleen met neutral en dan in de droger (dan is het ook zacht)

En *O* voor de mijlpalen

Volgens mij zijn m'n boefjes gedraaid! :D ze zijn lekker druk
Ja klopt, heb ik aanstaande donderdag een gesprek over bij de gyn :)

@ de rest die zich afvroeg waarom ik daarvan baal voor de UD, omdat ik al vanaf 35 weken hele pijnlijke voorweeën heb, omdat ik vrij ernstig BI heb waardoor ik niet eens meer met mijn dochtertje naar de speeltuin kan bijv, en omdat ik al weken nog amper slaap :{ Ben het gewoon goed zat en erg op.
In life, every ending is a new beginning..
pi_141965665
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 12:11 schreef Spees_Eend het volgende:
Nou ja, hoewel balen misschien niet helemaal het goeie woord is en het niet per se reëel is om al vóór je UD teleurgesteld te zijn iedere ochtend, kan ik me ook best voorstellen dat je er met 39+2 best klaar voor/mee bent hoor.
Daarom vroeg ik het ook, idd. Als je helemaal niet meer fit bent ofzo, of je bloeddruk stijgt kan ik het me goed voorstellen. Maar het is ook jammer om wekenlang teleurgesteld wakker te worden terwijl eerste kindjes bijvoorbeeld gemiddeld met 40.5 geboren worden. En ik wist niet meer of en wat er bij LL voor redenen waren, dus dacht ik check het ff...
pi_141965687
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:25 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja klopt, heb ik aanstaande donderdag een gesprek over bij de gyn :)
Aha, dat wist ik dus niet meer. Waarom?
  zondag 6 juli 2014 @ 13:29:04 #285
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_141965757
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:26 schreef marel88 het volgende:

[..]

Aha, dat wist ik dus niet meer. Waarom?
Heb mijn bovenstaande post even aangepast, maar dus vanwege die BI, lichamelijke klachten en erg op zijn.
pi_141966057
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:29 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Heb mijn bovenstaande post even aangepast, maar dus vanwege die BI, lichamelijke klachten en erg op zijn.
Wat balen dat de laatste loodjes zo zwaar zijn. Dan hoop ik met je mee dat de bevalling snel uit zichzelf begint of dat je snel inleidbaar bent. Het lijkt me zo naar om niet meer goed voor je andere kindje te kunnen zorgen. :* voor jou.

En even voor de duidelijkheid, ik realiseer me dat hoe je een zwangerschap beleeft zo persoonlijk is dat je uit moet kijken met / niet moet oordelen. Maar juist omdat ik tijdens mijn vorige zwangerschap verbaasd was dat de weeën met 39.5 begonnen, ben ik altijd benieuwd waarom anderen met die termijn "balen" als het nog niet begonnen is.
  zondag 6 juli 2014 @ 13:43:26 #287
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_141966152
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:40 schreef marel88 het volgende:

[..]

Wat balen dat de laatste loodjes zo zwaar zijn. Dan hoop ik met je mee dat de bevalling snel uit zichzelf begint of dat je snel inleidbaar bent. Het lijkt me zo naar om niet meer goed voor je andere kindje te kunnen zorgen. :* voor jou.

En even voor de duidelijkheid, ik realiseer me dat hoe je een zwangerschap beleeft zo persoonlijk is dat je uit moet kijken met / niet moet oordelen. Maar juist omdat ik tijdens mijn vorige zwangerschap verbaasd was dat de weeën met 39.5 begonnen, ben ik altijd benieuwd waarom anderen met die termijn "balen" als het nog niet begonnen is.
Ik zal ergens denk ik ook wel heel erg verbaasd zijn, maar toch hoop ik dat het eens door zet. En dan niet eens voor mezelf maar meer voor mijn dochter. Ben met haar ook ingeleid met 42wkn dus de kans dat het uit zichzelf begint is wel wat kleiner denk ik. Maarja ik mag verder niet klagen, de baby doet het hartstikke goed :)
pi_141966488
Tsjah, ik hoor hier niet echt meer helemaal thuis geloof ik, maar overstappen naar het babytopic is nog een beetje eng :P en misschien zijn jullie ook wel benieuwd naar een update vanuit het ziekenhuis: onze kleine meid doet het hartstikke goed! Ze ligt nu op de nicu, maar mag zodra het gaat naar de medium care-afdeling. Ze krijgt sondevoeding waar ze het hartstikke goed op doet. Hopelijk komt de borstvoeding hier snel op gang, dan mengen ze dat met elkaar en uiteindelijk natuurlijk alleen op de borstvoeding.

Met mijzelf gaat het ook prima. Ik las hier iemand wiens grootste angst het was om een (spoed) keizersnede te krijgen. Ik kan alleen maar zeggen dat het me heel erg meegevallen is. Ja, de ruggenprik is echt niet fijn en het hele idee van een 'onnatuurlijke' bevalling is natuurlijk wennen. Maar mijn herstel gaat super. 48 uur geleden wist ik nog van niks en nu ben ik alweer uit bed en heb lekker zelf kunnen douchen en lopen. De morfinepomp is weg, infuus en katheter zijn eruit en ook het bloeden valt me heel erg mee.
Het litteken is echt een supersmal lijntje en stiekem ben ik wel trots op dit aandenken O+

Tuurlijk is het niet allemaal een roze wolk:toen ze gisteren een nieuw infuus bij haar moesten prikken lukte dat niet goed en ze hebben in het voetje en hoofdje meerdere keren moeten proberen. Ze was echt ontroostbaar aan het huilen en ik voel me dan zo rot dat ik wel net zo hard mee wil janken. Het liefste wil je haar gewoon in je trui verstoppen en mee naar huis nemen waar al die slangetjes en stress niet hoeft, maar ze ligt hier echt op de beste plaats natuurlijk.

Het is wel heel gek om 'ineens' niet meer zwanger te zijn :o De clichés zijn toch waar: geniet ervan dames zolang het gaat O+
pi_141966791
Dyre, wat klink je realistisch en optimistisch! Fijn dat het met jullie naar omstandigheden goed gaat. Hopelijk kan je meisje met steeds minder toeters en bellen toe, zodat ze lekker onder je trui (of nou ja, in de maxi-cosi misschien) mee naar huis kan.

quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 13:43 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ik zal ergens denk ik ook wel heel erg verbaasd zijn, maar toch hoop ik dat het eens door zet. En dan niet eens voor mezelf maar meer voor mijn dochter. Ben met haar ook ingeleid met 42wkn dus de kans dat het uit zichzelf begint is wel wat kleiner denk ik. Maarja ik mag verder niet klagen, de baby doet het hartstikke goed :)
O, als je eerste zo lang bleef zitten is die kans misschien niet heel groot nee. En dat idee van "ik mag niet klagen" hebben veel mensen tijdens een zwangerschap hè... Ik vind dat alles "mag", maar het helpt mij idd wel om ook oog te houden voor wat wel goed gaat. Fijn dat jouw mini het nog hartstikke goed doet!
pi_141966897
Dyre, nog van harte met je meisje *O*. Fijn dat ze het al zo goed doet op de nicu.

Blue, jij nog gefeliciteerd met je jongetje *O*.
pi_141966903
Wow Dyre, heftig allemaal. En ik was het (denk ik) die zo'n angst heeft tegen keizersnede en goed om te lezen dat het je toch meeviel (al kan ik me dat nauwelijks voorstellen haha). Wat geweldig dat ze zo goed gaat en jij ook al zo snel weer wat kan lopen enzo.
  zondag 6 juli 2014 @ 14:20:03 #292
367380 LaLouchi
Lalouchi
pi_141967246
Heftig Dyre! Maar fijn dat ze misschien binnekort al naar de medium care mag! Hoelang blijf jij zelf nu nog in het ziekenhuis?
pi_141967319
Dyre, fijn dat ze het al zo goed doet. Geniet ook van deze tijd en een kleine tip:
Neem alle hulp aan die je kan krijgen :*

M'n zus kwam net vertellen dat ze ook weer zwanger was! Leuk :D
Zij zei alleen dat ze al een gesprek hadden gepland in t ziekenhuis voor met 20 weken, waarin ze gaat aangeven dat ze met 37/38 weken al ingeleid wil worden. De vorige keer had ze veel last van haar rug en een beginnende hernia.
Ik vind dat zo bizar, je hebt toch nog geen idee hoe het gaat lopen!
Persoonlijk ben ik alleen aan t hopen dat ik de 40 weken ga halen dit keer en zou ik er gewoon trots op zijn mocht ik de 41 weken halen (42 weken wordt t niet ivm bloeddruk en zeer waarschijnlijk geen inleiding).
Maar dat is natuurlijk ieder z'n eigen mening :)
pi_141967416
Dyre, dat klinkt goed allemaal! O+ behalve van dat prikken dan.. maar dat houdt binnenkort op hopelijk.
pi_141967744
Dyre wat een mooi nieuws O+

Pas om 3 uur naar bed gaan was een heeeel slecht plan.. Pffft erg brak..
S. 2014
J. 2016
pi_141967761
Dyre, klinkt goed! Je bent gewoon mama! O+
En zo klink je ook meteen, heel anders, bijzonder 8-)

26 weken voor Loj!
pi_141967811
La louchi, respect voor jou hoor. Op een gegeven moment ben je ook gewoon op. En jij hebt nog een ander kindje waar je voor moet klaar staan. Lijkt me erg zwaar...
pi_141967852
Dyre als eerste gefeliciteerd en meteen nog een tip. Leg er een schriftje neer en schrijf alle gebeurtenissen leuk en minder leuk op. Mijn geheugen liet mij zo in de steek. En een fototoestel neerleggen zodat je foto's kunt maken

Blue ook gefeliciteerd met je zoon, hoe is je bloeddruk nu?
  zondag 6 juli 2014 @ 15:20:21 #299
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_141968631
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 09:56 schreef Risu het volgende:
:W dag navel van Loj

De mijne is superdiep, vraag me af of die ooit plopt. Moet wel op tijd de piercing eruit halen volgens mij.

Ja die darmen, ik kijk het nog even aan. Zo erg is het nog niet. En anders stap ik wel even naar ha inderdaad. Bedankt dames. ^O^
Ik dacht dat ook, maar hij wordt steeds platter! zal zo eens even een fotootje proberen te maken...
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 08:59 schreef Risu het volgende:
Ik ben gewoon gaan slapen. En later ben ik wakker geschreeuwd, dus ben ik maar even gaan plassen. Nadat de herriemakers weer naar binnen gingen kon ik ook weer slapen, en nu ben ik moe.

Iemand een oplossing voor die rommelende darmen? Normaal is een pds aanval maar hooguit 2 dagen. Heb er nu al af en aan 2 weken last van. Erg vervelend wel.
Ik heb t ook vooral vanaf (voor) de test tot en met een week of 9 gehad, en nu af en toe ineens een aanvalletje (zoals vanmiddag). Ik heb ook altijd voornamelijk diarree en geen verstopping. Int begin was het echt op de klok een half uurtje na t eten of drinken en ik werd er echt naar van, daardoor denk ik ook wel minder zin in eten enzo.

Ik heb dus niet echt tips, maar voor mijn gevoel is het echt zoveel beter geworden na 8/9 weken :Y
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 09:06 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Hoort er een beetje bij helaas.. het duurde voor mij wel een week of 6 voor mijn darmen een beetje een nieuwe balans kregen. Nog niet optimaal, maar beter dan in het begin! Ik kan je alleen maar aanraden veel te drinken, en vezels te blijven eten.. en als het echt niet gaat kun je dingen bij de apotheek halen voor wat betere doorloop. Mijn vk had het over iets genaamd "colon clean", vrij verkrijgbaar, maar ik heb er zelf geen ervaring mee.

gedroogde abrikozen ^O^
ja dit dus. alleen zijn vezels bij mij niet echt extra nodig, ik haal genoeg uit mn voeding en soms prikkelt t teveel (psyllium moet ik echt niet nemen bijvoorbeeld).
Kwak
pi_141968731
quote:
...
Oh, ja, maar ik heb dus altijd verstopping :+ dacht dat dat de grote zwangerschapskwaal was ook, vandaar dat ik vezels zei. Want met zwanger werd het wel degelijk erger :').

Hoe ist met jou? Je week overleefd! vakantie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')