Wij wonen bij elkaar om de hoek volgens mijquote:Op zondag 6 juli 2014 00:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Vlakbij het Haga he, dat helpt
Wel paar juichende mensen met een trage verbinding
Ohh gezellig! Ik woon in de wijk Leyenburg, jij?quote:Op zondag 6 juli 2014 00:55 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wij wonen bij elkaar om de hoek volgens mij
Vlakbij Soestdijkseplein! Wel in de buurt, maar er was iemand anders in t den Haag topic die op de de la Rey woont volgens mij, dat is echt rolafstandquote:Op zondag 6 juli 2014 00:56 schreef GotC het volgende:
[..]
Ohh gezellig! Ik woon in de wijk Leyenburg, jij?
Ohh idd dichtbij! Hier vlakbij Monnickendampleinquote:Op zondag 6 juli 2014 01:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Vlakbij Soestdijkseplein! Wel in de buurt, maar er was iemand anders in t den Haag topic die op de de la Rey woont volgens mij, dat is echt rolafstand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Nou dat zei ik ook tegen vent.quote:Op zondag 6 juli 2014 01:00 schreef geppie het volgende:
Sodemieters, mijn vliezen braken bijna van de spanning
Hoort er een beetje bij helaas.. het duurde voor mij wel een week of 6 voor mijn darmen een beetje een nieuwe balans kregen. Nog niet optimaal, maar beter dan in het begin! Ik kan je alleen maar aanraden veel te drinken, en vezels te blijven eten.. en als het echt niet gaat kun je dingen bij de apotheek halen voor wat betere doorloop. Mijn vk had het over iets genaamd "colon clean", vrij verkrijgbaar, maar ik heb er zelf geen ervaring mee.quote:Op zondag 6 juli 2014 08:59 schreef Risu het volgende:
Ik ben gewoon gaan slapen. En later ben ik wakker geschreeuwd, dus ben ik maar even gaan plassen. Nadat de herriemakers weer naar binnen gingen kon ik ook weer slapen, en nu ben ik moe.
Iemand een oplossing voor die rommelende darmen? Normaal is een pds aanval maar hooguit 2 dagen. Heb er nu al af en aan 2 weken last van. Erg vervelend wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |