Misschien is Cav ietsjes beter, maar het zal niet veel schelen.quote:
Op een goede dag veel beter zelfs.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:34 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind Kittel en Cavendish vrij gelijkwaardig bergop, Cavendish kan op een goede dag wel beter de heuvels overleven.
Nee, de winnaar zit vooraan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:47 schreef Mani89 het volgende:
Gaat Contador vandaag al een aanval op het geel van Froome doen?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je zal er maar gaan studeren, jaloers op die lui
Kun je zien wat de stress van een Tour met iemand doet.quote:
Alle nationale kampioenen stonden op de 2e rij. Wel een mooie kampioenstrui, i.t.t. die van bijv Sagan, waarvan je weer amper kunt zien dat hij nationaal kampioen is.quote:
Of die van Nibali, ook niet mooi.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Alle nationale kampioenen stonden op de 2e rij. Wel een mooie kampioenstrui, i.t.t. die van bijv Sagan, waarvan je weer amper kunt zien dat hij nationaal kampioen is.
Kennis van zaken, daar wordt bij de NOS totaal niet op gescout.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:26 schreef Ereinion het volgende:
Pfff, Ducrot snapt er weer eens helemaal niks van. Het is toch niet teveel gevraagd van een commentator dat hij in ieder geval de feiten op een rijtje heeft?
Om 18:00 zijn ze wel binnen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:33 schreef Marcoss het volgende:
Straks zijn ze nog niet binnen als België begint
Met 37 per uur zijn pas om 18.15 uur binnen. Maar ik verwacht toch dat ze tussen 17.30 en 17.45 binnen zijn. Wat wel jammer is voor de NOS omdat ze geen uur kunnen voorbeschouwen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:33 schreef Marcoss het volgende:
Straks zijn ze nog niet binnen als België begint
Aan die debiel van een Stomphorst missen we niets.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Met 37 per uur zijn pas om 18.15 uur binnen. Maar ik verwacht toch dat ze tussen 17.30 en 17.45 binnen zijn. Wat wel jammer is voor de NOS omdat ze geen uur kunnen voorbeschouwen.
Ik zie de NOS er voor aan de Tour gewoon af te kappen om toch te kunnen voorbeschouwenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Met 37 per uur zijn pas om 18.15 uur binnen. Maar ik verwacht toch dat ze tussen 17.30 en 17.45 binnen zijn. Wat wel jammer is voor de NOS omdat ze geen uur kunnen voorbeschouwen.
iddquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan die debiel van een Stomphorst missen we niets.
Denk dat ze vooral balen dat ze geen 3 reclameblokken kunnen programmeren.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Dan zullen ze waarschijnlijk ned2 verhuizen als ze dat doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zie de NOS er voor aan de Tour gewoon af te kappen om toch te kunnen voorbeschouwen
Ik vind dat ze hem moeten inruilen voor die Gert.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso die Jeroen Stomphorst. Totaal geen anchorman of boegbeeld. Het is zo autocuerig en geforceerd. Hij heeft het hoofd van een ziekenhuisarts en dat verpest mijn hele plezier bij de voetballessen van Co.
Als het maar niet Sjoerd of Rivkah wordt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:38 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze hem moeten inruilen voor die Gert.
quote:
Ik vind die van Sagan juist wel redelijk mooi, omdat het er mooi in verwerkt is. Bij Nibali is het lelijkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Alle nationale kampioenen stonden op de 2e rij. Wel een mooie kampioenstrui, i.t.t. die van bijv Sagan, waarvan je weer amper kunt zien dat hij nationaal kampioen is.
Dan gaan we naar Sporza. Oh, wacht...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zie de NOS er voor aan de Tour gewoon af te kappen om toch te kunnen voorbeschouwen
Die hebben vanaf 17:00 Diabo op de andere zenderquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dan gaan we naar Sporza. Oh, wacht...
Coquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso die Jeroen Stomphorst. Totaal geen anchorman of boegbeeld. Het is zo autocuerig en geforceerd. Hij heeft het hoofd van een ziekenhuisarts en dat verpest mijn hele plezier bij de voetballessen van Co.
Wie is er eigenlijk nog wel te pruimen bij de NOS?quote:
Gert.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie is er eigenlijk nog wel te pruimen bij de NOS?
Gast, dat was gewoon een verspreking.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:51 schreef Max23 het volgende:
Herbert die nu al Bau en Lau door elkaar haalt
Viel ook weinig te winnen met 3 koplopers.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:05 schreef Marcoss het volgende:
Kittel en Kristoff geen interesse in groen dus
Coquard pakt toch "gewoon" 13 punten met plek 4quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:13 schreef fl4puit het volgende:
[..]
Viel ook weinig te winnen met 3 koplopers.
Redelijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft Coquard vol gesprint voor die 13 punten?
Hij zette wel aan, maar hij hoefde niet vol uit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft Coquard vol gesprint voor die 13 punten?
13 punten. Toch lekker. Kan je tweede worden in de eindsprint toch?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:13 schreef fl4puit het volgende:
[..]
Viel ook weinig te winnen met 3 koplopers.
Hmm. Nouja, ik hoop dat ie wat kan in de eindsprint later.quote:
J. Voigt, daar kunnen ze niet omheen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vraag me af welke van die twee Fransen de prijs van de strijdlust gaat pakken.
Maar J. Voigt is geen Fransman.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
J. Voigt, daar kunnen ze niet omheen.
Geef mij maar het tv-commentaar met een rullevante anekdote over een koers lang geleden in Oost-Duitsland.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:24 schreef wimderon het volgende:
Lars Bak aan de kop, geeft de kop door aan Ji Cheng. Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve fina Ji Cheng een waaier gaat trekken. Ji Cheng. Ji Cheng. Ji Cheng. Ji Cheng. Oóóóóóóóóóóh. Hij snijdt de bocht feilloos aan. We rijden nog ongeveer 100 kilometer. Ji Cheeeeng.
Zoiets, zoals gepland.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Tekentafel, daar was 'ie.
Met dit tempo komen ze rond 17:50 aan. Maar ze zullen ongetwijfeld weer sneller gaan rijden op het eind. Tussen de 17:30 en 17:45?
Hoe gaat de NOS dat doen? WK-uitzending zou om 17:25 moeten beginnen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Tekentafel, daar was 'ie.
Met dit tempo komen ze rond 17:50 aan. Maar ze zullen ongetwijfeld weer sneller gaan rijden op het eind. Tussen de 17:30 en 17:45?
De tijd zal het leren.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe gaat de NOS dat doen? WK-uitzending zou om 17:25 moeten beginnen.
Het begin op Ned2?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe gaat de NOS dat doen? WK-uitzending zou om 17:25 moeten beginnen.
Dat waren altijd wel hilarische scenesquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:11 schreef wimderon het volgende:
Voigt heeft z'n Ronde van Duitsland-benen weer onder geschroefd, die gaat meedoen voor het klassement.
uitstekende adoptierennerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Coquard pakt toch "gewoon" 13 punten met plek 4
Hij staat opgesteld in mijn TourCoachquote:
Bij mij toevallig ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij staat opgesteld in mijn TourCoach
Ik denk dat jullie wel de enige 2 zijn.quote:
Als dat door de Engelsen gezegd werd klinkt dat behoorlijk verontrustendquote:
Doet die ook nog mee?quote:
Dat zekerquote:
Gaat het beter doen dan van Poppel bijv hoor.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie wel de enige 2 zijn.
Was maar een grapje hoor, iedereen heeft Coquard.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaat het beter doen dan van Poppel bijv hoor.
Zijn nog genoeg mensen die hem niet hebben.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor, iedereen heeft Coquard.
Tsja, je hebt van die mensen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn nog genoeg mensen die hem niet hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2014 16:01:46 ]
Hij klopt net Greipel met 5 fietslengtes in de tussensprint. Nu jij weer.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Coquard is totaal uit vorm, jongons.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:01 schreef HPLC het volgende:
dit wordt in ieder geval geen finish om kwart voor 5Lokale tijd wel..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Horner dropped
Off the back after the climb: Horner (Lampre), Chérel and Riblon (AG2R), Viviani and Marino (Cannondale), Reza and Arashiro (Europcar)...
Sky 1 t/m 9 gewoon. Skyquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:08 schreef Syntix het volgende:
Dan gaat Sagan dus winnen. Die heuvels zijn ideaal voor hem net voor de finish.
kan niet, zit er 1 in de laatste groepquote:
Overbrugt dat zo wel eventjes. Skyquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:10 schreef franklop het volgende:
[..]
kan niet, zit er 1 in de laatste groep
Dit dus, anders hadden ze zich massaal laten afzakken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:08 schreef Marcoss het volgende:
Als Cav daar echt zat, zou OPQS toch wel voluit rijden?
2 zelfs.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:10 schreef franklop het volgende:
[..]
kan niet, zit er 1 in de laatste groep
Cav is vermistquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:12 schreef heywoodu het volgende:
Ben je even snel douchen, is het ineens chaos? Iemand in het heel kort een situatieschets?
quote:
WAT ERRUG! WAT ERRUG!quote:
Groepje op een minuutje achterstand met oa Gadret, Rodriguez, Navarro en Pinot.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:12 schreef heywoodu het volgende:
Ben je even snel douchen, is het ineens chaos? Iemand in het heel kort een situatieschets?
Betekent dus in principe wel dat die namen weggestreept kunnen worden voor de titel van Anonieme Rennerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Groepje op een minuutje achterstand met oa Gadret, Rodriguez, Navarro en Pinot.
FdJ is bezig het dicht te rijden.
twitter:katushacycling twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 16:14:10#TdF Большая группа гонщиков отвалилась от пелотона, в этой группе Кавендиш и Пурито.Лидер Йенс ФогтПелотон +2’37Группа Пурито +3'36 reageer retweet
Dat topic volg ik niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Betekent dus in principe wel dat die namen weggestreept kunnen worden voor de titel van Anonieme Renner
Die heeft al een nette streep door zijn naam, maar alle suggesties zijn altijd welkom natuurlijkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat topic volg ik niet.![]()
Cherel was de eerste die viel vandaag voor als dat ook nog ergens interessant voor is.
Joaquin is nu al minuten aan het pakken om dadelijk voor de bollen te kunnen gaanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:16 schreef Marcoss het volgende:
twitter:katushacycling twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 16:14:10#TdF Большая группа гонщиков отвалилась от пелотона, в этой группе Кавендиш и Пурито.Лидер Йенс ФогтПелотон +2’37Группа Пурито +3'36 reageer retweet
Zeker, in totaal 3400 hoogtemeters morgen (22 heuvels), waarvan er dan maar op 9 punten te pakken zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De hele dag draaien, keren, bergie op, bergie af...hier gaan zeker slachtoffers vallen.
Qua parcours (niet qua afstand) misschien wel zwaarder dan AGR en LBLquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zeker, in totaal 3400 hoogtemeters morgen (22 heuvels), waarvan er dan maar op 9 punten te pakken zijn.
Luik en Bastenaken liggen ook morgen in België hoor.quote:
Deze heuvels zijn er in ieder geval morgenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Qua parcours (niet qua afstand) misschien wel zwaarder dan AGR en LBL
quote:Harrogate to Menwith Hill
Length: 2.2 km
Average gradient: 5.3 %
Maximum gradient: 16 %
Blubberhouses to Kex Gill
Length: 2.8 km
Average gradient: 5.5 %
Maximum gradient: 10 %
Bolton Road out of Addingham
Length: 2.6 km
Average gradient: 4.3 %
Maximum gradient: 7 %
Keighley to Lees Moor
Length: 2.3 km
Average gradient: 3.9 %
Penistone Hill to Tom Stell’s Seat
Length: 0.7 km
Average gradient: 11 %
Maximum gradient: 18 %
Cock Hill
Length: 3.1 km
Average gradient: 6.3 %
Maximum gradient: 11 %
Cragg Vale
Length: 8.6 km
Average gradient: 3.4 %
Maximum gradient: 11 %
Ripponden Bank
Length: 1.3 km
Average gradient: 9.1 %
Elland to Ainley Top
Length: 2.1 km
Average gradient: 7.0 %
Maximum gradient: 8.0 %
Holme Moss
Length: 4.7 km
Average gradient: 7.3 %
Maximum gradient: 14.0 %
Woodhead Pass
Length: 7.3 km
Average gradient: 3.0 %
Maximum gradient: 5.0 %
Midhopestones
Length: 2.4 km
Average gradient: 6.4 %
Maximum gradient: 15 %
Mortimer Road to Penistone Road
Length: 2.2 km
Average gradient: 5.3 %
High Bradfield to Kirk Edge/Delf Road
Length: 0.9 km
Average gradient: 9.2 %
Maximum gradient: 19 %
Jaw Bone
Length: 1.6 km
Average gradient: 9.8 %
Maximum gradient: 15 %
Jenkin Road
Length: 0.8 km
Average gradient: 11.2 %
Maximum gradient: 17 %? (verschilt per bron)
Liverpool-Birmingham-Liverpoolquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Luik en Bastenaken liggen ook morgen in België hoor.
Prachtig toch. Cote D'Oxenhoop Moorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:40 schreef Mykonos het volgende:
Beetje potsierlijk dat je in Engeland nu ook 'cotes' en 'chateaux' hebt. Die Fransen nemen zichzelf wel heel serieus he
Het begon vanmorgen al met een Grand Départ.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:40 schreef Mykonos het volgende:
Beetje potsierlijk dat je in Engeland nu ook 'cotes' en 'chateaux' hebt. Die Fransen nemen zichzelf wel heel serieus he
Ook knap dat volgens Dijkstra het Kasteel van Middleham door Willem de Veroveraar verwoest is terwijl dat kasteel na zijn dood is gebouwd.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:40 schreef Mykonos het volgende:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:43 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ook knap dat volgens Dijkstra het Kasteel van Middleham door Willem de Veroveraar verwoest is terwijl dat kasteel na zijn dood is gebouwd.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:43 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ook knap dat volgens Dijkstra het Kasteel van Middleham door Willem de Veroveraar verwoest is terwijl dat kasteel na zijn dood is gebouwd.
In Engeland heb je toch nogal wat spookkastelen? Dus misschien heeft 'ie het als spook verwoest.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:43 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ik zat ook al op Google. Kasteel is tot ruim in de 17e eeuw bewoond geweest en in de Civil War zelfs nog als gevangenis gebruikt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:43 schreef Ericr het volgende:
[..]
Civil War?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik zat ook al op Google. Kasteel is tot ruim in de 17e eeuw bewoond geweest en in de Civil War zelfs nog als gevangenis gebruikt.
Dat weet ik, ik wist alleen niet dat Engeland ook een burgeroorlog heeft gehadquote:
Dan weet je het nu.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik wist alleen niet dat Engeland ook een burgeroorlog heeft gehad
Kans was ook klein omdat voor de Normandische invasie er amper kastelen waren gebouwd in Engeland. Dan kan je ze ook niet verwoesten natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik zat ook al op Google. Kasteel is tot ruim in de 17e eeuw bewoond geweest en in de Civil War zelfs nog als gevangenis gebruikt.
Heeft Dijkstra geen boekje gekregen van de vvv?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:03 schreef Ericr het volgende:
[..]
Een belangrijke historische structuur aanzien voor een graancirkel, topper die Dijkstra.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |