Misschien is Cav ietsjes beter, maar het zal niet veel schelen.quote:
Op een goede dag veel beter zelfs.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:34 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind Kittel en Cavendish vrij gelijkwaardig bergop, Cavendish kan op een goede dag wel beter de heuvels overleven.
Nee, de winnaar zit vooraan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:47 schreef Mani89 het volgende:
Gaat Contador vandaag al een aanval op het geel van Froome doen?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je zal er maar gaan studeren, jaloers op die lui
Kun je zien wat de stress van een Tour met iemand doet.quote:
Alle nationale kampioenen stonden op de 2e rij. Wel een mooie kampioenstrui, i.t.t. die van bijv Sagan, waarvan je weer amper kunt zien dat hij nationaal kampioen is.quote:
Of die van Nibali, ook niet mooi.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Alle nationale kampioenen stonden op de 2e rij. Wel een mooie kampioenstrui, i.t.t. die van bijv Sagan, waarvan je weer amper kunt zien dat hij nationaal kampioen is.
Kennis van zaken, daar wordt bij de NOS totaal niet op gescout.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:26 schreef Ereinion het volgende:
Pfff, Ducrot snapt er weer eens helemaal niks van. Het is toch niet teveel gevraagd van een commentator dat hij in ieder geval de feiten op een rijtje heeft?
Om 18:00 zijn ze wel binnen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:33 schreef Marcoss het volgende:
Straks zijn ze nog niet binnen als België begint
Met 37 per uur zijn pas om 18.15 uur binnen. Maar ik verwacht toch dat ze tussen 17.30 en 17.45 binnen zijn. Wat wel jammer is voor de NOS omdat ze geen uur kunnen voorbeschouwen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:33 schreef Marcoss het volgende:
Straks zijn ze nog niet binnen als België begint
Aan die debiel van een Stomphorst missen we niets.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Met 37 per uur zijn pas om 18.15 uur binnen. Maar ik verwacht toch dat ze tussen 17.30 en 17.45 binnen zijn. Wat wel jammer is voor de NOS omdat ze geen uur kunnen voorbeschouwen.
Ik zie de NOS er voor aan de Tour gewoon af te kappen om toch te kunnen voorbeschouwenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Met 37 per uur zijn pas om 18.15 uur binnen. Maar ik verwacht toch dat ze tussen 17.30 en 17.45 binnen zijn. Wat wel jammer is voor de NOS omdat ze geen uur kunnen voorbeschouwen.
iddquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan die debiel van een Stomphorst missen we niets.
Denk dat ze vooral balen dat ze geen 3 reclameblokken kunnen programmeren.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Dan zullen ze waarschijnlijk ned2 verhuizen als ze dat doen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zie de NOS er voor aan de Tour gewoon af te kappen om toch te kunnen voorbeschouwen
Ik vind dat ze hem moeten inruilen voor die Gert.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso die Jeroen Stomphorst. Totaal geen anchorman of boegbeeld. Het is zo autocuerig en geforceerd. Hij heeft het hoofd van een ziekenhuisarts en dat verpest mijn hele plezier bij de voetballessen van Co.
Als het maar niet Sjoerd of Rivkah wordt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:38 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze hem moeten inruilen voor die Gert.
quote:
Ik vind die van Sagan juist wel redelijk mooi, omdat het er mooi in verwerkt is. Bij Nibali is het lelijkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Alle nationale kampioenen stonden op de 2e rij. Wel een mooie kampioenstrui, i.t.t. die van bijv Sagan, waarvan je weer amper kunt zien dat hij nationaal kampioen is.
Dan gaan we naar Sporza. Oh, wacht...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zie de NOS er voor aan de Tour gewoon af te kappen om toch te kunnen voorbeschouwen
Die hebben vanaf 17:00 Diabo op de andere zenderquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:39 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dan gaan we naar Sporza. Oh, wacht...
Coquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso die Jeroen Stomphorst. Totaal geen anchorman of boegbeeld. Het is zo autocuerig en geforceerd. Hij heeft het hoofd van een ziekenhuisarts en dat verpest mijn hele plezier bij de voetballessen van Co.
Wie is er eigenlijk nog wel te pruimen bij de NOS?quote:
Gert.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie is er eigenlijk nog wel te pruimen bij de NOS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |