Eens. Elke ex-slaaf die zich bij mij kan melden geef ik persoonlijk 10.000 euro.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:21 schreef KwisatzHaderach het volgende:
En terecht. Wat onze voorouders hebben gedaan was verkeerd. Elke ex-slaaf die zich meldt heeft recht op een vergoeding.
quote:Op zondag 6 juli 2014 14:01 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dan mag jij betalen, oké? Mijn voorouders hebben 0,0 met slaven te maken gehad, dus ik vind niet dat ik moet opdraaien voor wat jouw betovergrootvader heeft gedaan. Betaal lekker zelf, slavenhandelaar
De familie met de botten.quote:Op zondag 6 juli 2014 14:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoeveel ex-slaven denk jij dat zich komen melden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 juli 2014 14:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoeveel ex-slaven denk jij dat zich komen melden?
Haha ja Bouterse uitnodigen om het geld persoonlijk op te komen halen.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:41 schreef charon het volgende:
Bouterse is van harte welkom er hier in Nederland over te komen praten...
Uhmm.. die heeft Duitsland ook gehad. Overigens was één van de redenen van de opkomst van Adolf en z'n maatjes de onvrede over de herstelbetalingen van Duitsland aan de rest van Europa over de eerste wereldoorlog.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:31 schreef Infection het volgende:
Laten we dan ook maar een claim naar Duitsland sturen voor alle rotzooi die zij veroorzaakt hebben tijdens de tweede wereldoorlog.
Dit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:55 schreef DS4 het volgende:
NL heeft nauwelijks verdiend aan slavernij. Het geld is voor ruim 99,99999999999% met andere activiteiten verdiend.
Ik zeg: 2,50 euro voor de postzegels... Klaar.
Je gaat er zomaar vanuit dat die kinderen niet voor hun arbeid betaald worden.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:21 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dit.
Ik neem aan dat velen nu in kleding rondlopen gemaakt door kinderen. Ook een vorm van slavernij.
Heb je ooit docu gezien van kinderen jonger dan 10 jaar in India. Tja die krijgen net genoeg loon om hun eten te betalen. Meer ook niet. Dan heb ik het niet eens over de erbarmelijke omstandigheden. Die komen de fabriek niet eens uit.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:41 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je gaat er zomaar vanuit dat die kinderen niet voor hun arbeid betaald worden.
Ach, zonder dat loon zouden ze niets te eten hebben. Wat dat betreft zijn we vrij humanitair bezig.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:47 schreef Cherna het volgende:
[..]
Heb je ooit docu gezien van kinderen jonger dan 10 jaar in India. Tja die krijgen net genoeg loon om hun eten te betalen. Meer ook niet. Dan heb ik het niet eens over de erbarmelijke omstandigheden. Die komen de fabriek niet eens uit.
Die slaven kregen toch ook te vreten.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ach, zonder dat loon zouden ze niets te eten hebben. Wat dat betreft zijn we vrij humanitair bezig.
Mhm, moesten ze wel voor werken, hè. Als je niet werkt, krijg je geen loon en dus heb je dan geen geld voor eten.quote:
Dus?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mhm, moesten ze wel voor werken, hè. Als je niet werkt, krijg je geen loon en dus heb je dan geen geld voor eten.
Ja wat dus?quote:
Volgens mij snap je iets niet of loop je te trollen. Maakt niets uit.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja wat dus?
Zo kan je iedereen die voor weinig loon werkt wel een slaaf noemen. Ze motte godverredomme blij zijn dat ze werk hebben in deze barre tijden
Ja boehoe kinderen in arme landen krijgen weinig betaald voor hun werkzaamheden dus zijn wij indirect slavendrijvers. Flikker toch op manquote:Op maandag 7 juli 2014 00:56 schreef Cherna het volgende:
[..]
Volgens mij snap je iets niet of loop je te trollen. Maakt niets uit.
Man, zo werkt het. Ik ben al die hypocratie zat van al die instanties die om geld zeuren als het gaat om zaken die nu nog steeds plaatsvinden in een andere tijdsgeest. Niet erg maar wees in ieder geval niet zo hypocriet.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja boehoe kinderen in arme landen krijgen weinig betaald voor hun werkzaamheden dus zijn wij indirect slavendrijvers. Flikker toch op man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |