Wel slecht voor hondenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:15 schreef chufi het volgende:
[..]![]()
Jij wilt gebeten worden , maar choco is altijd lekker
schijtertquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Geen zin om mijn stembanden te gebruiken vandaag
Wakker word met een warm gezicht en de zon fel in de ogen schijnt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuk plan word dan alleen te vroeg wakker ..
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:23 schreef Joezi het volgende:
Ik heb een sappige lekkende nectarine, druppels rollen over mijn bast naar mijn navel. Iemand een belly shot?
geil, graag.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:23 schreef Joezi het volgende:
Ik heb een sappige lekkende nectarine, druppels rollen over mijn bast naar mijn navel. Iemand een belly shot?
Volgens mij naai jij de werkelijkheid .. Druppels sijpelen ..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:23 schreef Joezi het volgende:
quote:
bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb wel eens een perzik op en toen ik bij de pit was kwamen er oorwurmen uit kruipen.
Beter dan een halve oorwurm tegenkomen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb wel eens een perzik op en toen ik bij de pit was kwamen er oorwurmen uit kruipen.
Ja voor sex is het nu te warm, tenzij je een zweet fetish hebt ofzo, dan zal het vast lekker weer zijn nu.quote:
Ieuw.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:26 schreef Braindead2000 het volgende:
ik heb de mijne ook aanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:30 schreef DeZwabber het volgende:
*stilletjes geniet van airco op slaapkamer*
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Daaar slaap ik heerlijk op, koele wind in gezicht blaast.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:30 schreef DeZwabber het volgende:
Van de kou kan je 10 maanden per jaar genieten. Geniet van de hitte.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:30 schreef DeZwabber het volgende:
oooh!!! wat een luxe meneer ben jij toch! op hoeveel graden staat ie?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:30 schreef DeZwabber het volgende:
Het kan mij niet koud genoeg zijn, nu alweer klaar met deze zomerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Van de kou kan je 10 maanden per jaar genieten. Geniet van de hitte.
Hitte in Nederland is niet te genieten. Klamme meuk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Van de kou kan je 10 maanden per jaar genieten. Geniet van de hitte.
20quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
oooh!!! wat een luxe meneer ben jij toch! op hoeveel graden staat ie?
Toen ik nog jong was at ik een keer soep uit blik. De balletjes bewaarde ik altijd voor het laatst want die vond ik het lekkerst. Toen ik de balletjes op wou eten zag ik dat er allemaal kleine witte wormpjes inzaten. Daarna heb ik een paar jaar geen soepballetjes meer gegeten en nu nog ben ik er voorzichtig mee.quote:
Ik had deze gemist. Lees ik hem alsnog.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Ja, ik heb er ook wel 1, maar dan ga je straks niks meer eten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had deze gemist. Lees ik hem alsnog.
Bah.;
Onder binnen temperatuur zetten werkt alleen als je een soort airco instalatie hebt...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:35 schreef isax het volgende:
ik zit te overwegen om hem op 18 te zeggen zodat ik onder de warme wol kan slapen.
Regenquote:
Ze zaten alleen in de pit. De vrucht was lekker.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had deze gemist. Lees ik hem alsnog.
Bah.;
Hier vielen een paar druppels en daarna was het gewoon 10 keer benauwder en klammer.quote:
Dat heeft ze ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Onder binnen temperatuur zetten werkt alleen als je een soort airco instalatie hebt...
10 hoog wonen. Ook geen muggen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
vensterbank met citroen planten zetten ook geen muggen
ik dacht al, wat doet dat grote beest in mijn kamer.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Onder binnen temperatuur zetten werkt alleen als je een soort airco instalatie hebt...
Je unit heeft nu plakoogjes nodig.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:40 schreef isax het volgende:
[..]
ik dacht al, wat doet dat grote beest in mijn kamer.
Ik ben nog nooit zo blij geweest als hier.quote:
Eindelijk hoor ik bij de coole mensen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:41 schreef isax het volgende:
[..]
iedereen in onze coole club heeft een airco
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo blij geweest als hier.
Hiervoor altijd in een rijtjeshuis gewoond.
Wat een verschrikking was dat zeg.
Voor en achter ...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:41 schreef isax het volgende:
[..]
Ik heb hier een sloot vol, vorig jaar 75 kikkervisjes laten uitkomen, en daar is 50% van kikker geworden . Alleen een enkele buur is er niet blij mee, maar helaas voor haar, zijn het groene kikkers, en die mag je niet storenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb een leger kikkers ingehuurs om tegen mugen te vechten
in het land der blinde is een oog koningquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eindelijk hoor ik bij de coole mensen.
Ja, das minder...Maar ik vond hem ook niet goed spelen, geen idee waarom iedereen zo met hem wegloopt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:41 schreef Braindead2000 het volgende:
Neymar is de rest van het WK voetbal uitgeschakeld door een zware rugblessure. De Braziliaanse teamarts liet weten dat de sterspeler een gebroken rugwervel heeft opgelopen in de kwartfinale tegen Colombia.
Ik wil al tijden van die googly eyes op m'n rijstkoker plakken. Het is zo'n schattig wit balletje.quote:
Ik heb een Arko.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:41 schreef isax het volgende:
[..]
Klopt en toch is het voor mij beter, meer anonimiteit, geen tuin, geen buren in de tuin die heel de tijd tegen je gaan praten als je in je tuin zit of staat, of thuiskomt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Nou woon je horizontaal, verticaal en diagonaal in een rijtjeshuis. Dat is vast een stuk beter.
nee joh, moeten googly eyes zijn. welk formaat zoek je?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil al tijden van die googly eyes op m'n rijstkoker plakken. Het is zo'n schattig wit balletje.
Maar ik ben het juiste formaat nog niet tegen gekomen. Misschien dat ik er met de airbrush er een paar ogen op spuit.
Je kan ook een schutting van 2 meter hoog plaatsen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en toch is het voor mij beter, meer anonimiteit, geen tuin, geen buren in de tuin die heel de tijd tegen je gaan praten als je in je tuin zit of staat, of thuiskomt.
Had ik al gezegd dat ik een hekel aan mijn tuinen had.
Centimeter of twee / drie doorsnede.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:44 schreef isax het volgende:
[..]
nee joh, moeten googly eyes zijn. welk formaat zoek je?
Mijn dochter leert momenteel stickers en dergelijk maken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:44 schreef isax het volgende:
[..]
nee joh, moeten googly eyes zijn. welk formaat zoek je?
kill the mug larven en je bent klaar tweede verdediging citroen plantenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:43 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb hier een sloot vol, vorig jaar 75 kikkervisjes laten uitkomen, en daar is 50% van kikker geworden . Alleen een enkele buur is er niet blij mee, maar helaas voor haar, zijn het groene kikkers, en die mag je niet storen
Ik vind dat gekwaak een heerlijk geluid.
zal eens mijn ogen open houdenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Centimeter of twee / drie doorsnede.
Die hebben we gehad.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je kan ook een schutting van 2 meter hoog plaatsen.
Ik ken hem niet. Ik zag toevallig dat hij geblesseerd raakte. Dacht dat hij zich aan het aanstellen was.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:43 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, das minder...Maar ik vond hem ook niet goed spelen, geen idee waarom iedereen zo met hem wegloopt.
http://www.hobbydoos.nl/winkel/producten/wiebelogen-3-mm.aspquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Centimeter of twee / drie doorsnede.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:47 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
http://www.hobbydoos.nl/winkel/producten/wiebelogen-3-mm.asp
3mm is datquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:47 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
http://www.hobbydoos.nl/winkel/producten/wiebelogen-3-mm.asp
Ipv dat heb je nu kloppende buren onder je, stampende buren boven je en rampetampende buren naast je.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en toch is het voor mij beter, meer anonimiteit, geen tuin, geen buren in de tuin die heel de tijd tegen je gaan praten als je in je tuin zit of staat, of thuiskomt.
Had ik al gezegd dat ik een hekel aan mijn tuinen had.
Niet mijn smaak.. zingt een beetje vals...quote:
onder kan je ook andere formaten aanklikken, maa ik vind het redelijk verwarrend wat ze met '25 plak' bedoelenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
3mm is dat
En ik heb al een paar honderd kleine plakoogjes.
Nee echt niet, de muren zijn hier hartstikke dik, ik hoor nooit wat.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:48 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ipv dat heb je nu kloppende buren onder je, stampende buren boven je en rampetampende buren naast je.
Denk zelfklevend versus met een ringetje aan de achterkant om in een pop te naaien. Hmm, morgen eens naar kijken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
onder kan je ook andere formaten aanklikken, maa ik vind het redelijk verwarrend wat ze met '25 plak' bedoelen
wacht ik heb een idee. even zoeken. ssshtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
3mm is dat
En ik heb al een paar honderd kleine plakoogjes.
Ik heb ook in een flat gewoond en ik snap wat je bedoelt, maar je kan het ook heel slecht treffen met dunne muren enzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee echt niet, de muren zijn hier hartstikke dik, ik hoor nooit wat.
Echt bizar want geloof mij, ik keek ook neer op flats.
Ik heb gewoon echt een keer mazzel gehad toen ik deze kreeg.
Heerlijk gewoon.![]()
En gezeik van de straat hoor ik ook bijna niet. Zo raar is dat als je zo hoog woont.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Rechter Buiten Spiegel, heeft niet iedere auto hoor..![]()
![]()
Ik dans mee !!!quote:
Ik weet het, zoals ik al zei ik heb het echt getroffen. In al mijn vorige woningen was er wel wat.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:51 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik heb ook in een flat gewoond en ik snap wat je bedoelt, maar je kan het ook heel slecht treffen met dunne muren enzo.
Dan woont er een hardrockfanaat boven je, links en rechts van je mensen met een hok vol kinderen die op 06:00 al wakker zijn. onder je iemand met een drumstel. en in de rest van de flat is het rustigquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:51 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik heb ook in een flat gewoond en ik snap wat je bedoelt, maar je kan het ook heel slecht treffen met dunne muren enzo.
quote:
Gewoon doen, kan jou het schelen. scheelt een hoop nek ellende.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee...![]()
Maar overweeg het om er 1 op mijn fiets te plaatsen..
En dan een koopflatquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan woont er een hardrockfanaat boven je, links en rechts van je mensen met een hok vol kinderen die op 06:00 al wakker zijn. onder je iemand met een drumstel. en in de rest van de flat is het rustig
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daarom voel je je hier op je gemak.![]()
Soort zoekt soort.
Nou nou, wil je me wat vertellen ofzo?quote:
Daarom zal ik nooit kopenquote:
Ik had hem al onder knop voordat je er over begonquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou nou, wil je me wat vertellen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja, blablaquote:
Ja jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had hem al onder knop voordat je er over begon
Ik zou ook nooit meer willen kopen en raad het mensen altijd af.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
Daarom zal ik nooit kopenLaat mij maar lekker een nooduitgang hebben
Oh nee ga weg hoor!quote:
ik hoop toch wel ooits een stekkie te kopen hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit meer willen kopen en raad het mensen altijd af.
Ik niet meer. Tenzij je erg handig bent om een huis te onderhouden of veel poen hebt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:58 schreef isax het volgende:
[..]
ik hoop toch wel ooits een stekkie te kopen hoor
met wat ?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En jij ook niet. wat denk jij dat het gaat worden vanavond
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik niet meer. Tenzij je erg handig bent om een huis te onderhouden of veel poen hebt.
ik wil graag mijn eigen regels. en pffft de regels die aan een huis huren vast zittenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik niet meer. Tenzij je erg handig bent om een huis te onderhouden of veel poen hebt.
Nee, ja, winst voor ons uiteraardquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:58 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Heb jij al voorspeld wat het gaat worden ?
Nooit kopen dan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Met mijn 2 linker handen en hoogtevrees en dan alles zelf moeten doen ..
Aan een koophuis zitten ook veel regels.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:01 schreef isax het volgende:
[..]
ik wil graag mijn eigen regels. en pffft de regels die aan een huis huren vast zitten![]()
ik ben dan ook opgegroeit in koop huizen.
heel wat ook
Gaat ook niet gebeuren, wij worden Wereldkampioenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh nee ga weg hoor!Met je overslaande kriebels. Het is al bijna opeens. Ik wil niet dat het afgelopen is.
dat is waar. wij moesten bijna de garage slopen omdat die 2 cm te ver naar voor stond.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aan een koophuis zitten ook veel regels.
En ik heb beide ervaren en zeg nu, nooit meer koop voor mij.
Tja je wordt ouder hèquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Als ik al 3 treden op een ladder ben, dan ga ik al weer terug.
Nooit last van gehad, maar nu..
Regeltjes wat een ellende allemaal.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:04 schreef isax het volgende:
[..]
dat is waar. wij moesten bijna de garage slopen omdat die 2 cm te ver naar voor stond.
maar dit was gewoon een lap grond.
wel mooi huis geworden.
Slaap lekker.quote:
Ik vind dat juist verstandig.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja echt, koophuis aan mij niet meer besteed.
in amsterdam moet je 6 jaar ingeschreven staan voordat je zo'n huis kan krijgenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Regeltjes wat een ellende allemaal.
Ben zo blij dat ik er vanaf ben.
En als er nu wat verrot is dan bel ik de woningbouw en komen ze binnen een dag langs en fixen het.
Jij ookquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je had de vorige ook goed, dus kom maar op met die voorspelling.
Dat wel, wachtlijsten zijn kut.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:07 schreef isax het volgende:
[..]
in amsterdam moet je 6 jaar ingeschreven staan voordat je zo'n huis kan krijgen
Als je een huis zoekt wel ja. Dan is dat wel handig...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel inschrijven als woningzoekende dus ....
urgentie doen ze niet meer aan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel, wachtlijsten zijn kut.
Ik had de mazel dat ik mij had laten uitkopen uit mijn huis en binnen een week weg moest zijn.
Dan krijg je urgentie, zeker als je kinderen hebt en hoppa daar was mijn prachtige flat binnen een week.
Daarvoor wel een jaar ingeschreven gestaan wat niet opschoot. gelukkig een goede reden gehad om urgentie te krijgen.
Daar heb ik geen film voor nodig.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:09 schreef isax het volgende:
we hebben hem een keer gekeken tijdens mijn opnamen
iedereen had toen de spirit van girl interrupted te pakken
Nee, want ik ben eigenwijs en heb ingevuld wat ik niet dacht maar eigenlijk wat jij dacht. Maar dat staat zo stom en ik weet het ook niet zeker. We gaan iig door.......denk ik.quote:
Nog wel alleen moet je een verdomd goede reden hebben en door een hele comissie en al die shit.quote:
Moet dat nu weer op die manier?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:10 schreef Joezi het volgende:
SC Pool Nederland- Costa Rica
Lies 2-1
Isa-3-2
oma-Nijn 3-1
Bacon 1-0
Chocofan 2-1
Gizmo 4-2
R0T29 4-0
GekkePoes 2-2 (3-2 na verlenging)
Gert 0-3
Punkman 1-1 (2-1 na verlenging)
Ovidi 2-1
Chufi 4-0
Soury 3-2
Markvanrinsum 2-0
NZ 0-0 (1-0 na verlenging)
Parlay 2-0
Joezi 2-2, strafschoppen: v v v x v - v x v v v deathmatch: v v v - v v x
ja zelden geloof ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog wel alleen moet je een verdomd goede reden hebben en door een hele comissie en al die shit.
Hier dan tenminste. Ik weet niet hoe dat bij jou is natuurlijk.
Het communisme heeft uiteindelijk toch gewonnen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog wel alleen moet je een verdomd goede reden hebben en door een hele comissie en al die shit.
Negen van de 10 keer niet, maar ben blij dat het bij jou anders was.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jij zegt het, ik denk het.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Moet dat nu weer op die manier?
Aandachtsslet.
Nee dat lukt niet nee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:12 schreef isax het volgende:
[..]
ja zelden geloof ik.
echt in extreme gevallen
kan niet binnen komen meer met yo ik ben loco loco
ik ook, ik ben loco locoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee dat lukt niet nee.![]()
![]()
Ik had gelukkig een hele goede reden. En kinderen helpen ook altijd.
WTF is met dat lettertype?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:10 schreef Joezi het volgende:
SC Pool Nederland- Costa Rica
Lies 2-1
Isa-3-2
oma-Nijn 3-1
Bacon 1-0
Chocofan 2-1
Gizmo 4-2
R0T29 4-0
GekkePoes 2-2 (3-2 na verlenging)
Gert 0-3
Punkman 1-1 (2-1 na verlenging)
Ovidi 2-1
Chufi 4-0
Soury 3-2
Markvanrinsum 2-0
NZ 0-0 (1-0 na verlenging)
Parlay 2-0
Joezi 2-2, strafschoppen: v v v x v - v x v v v deathmatch: v v v - v v x
Jip. of zoals mijn moeder het altijd zei, ik heb het verkeerde kleurtje.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het communisme heeft uiteindelijk toch gewonnen.
Das wel ballen tonen .. We willen ook bewijs ,, gaat dat lukken?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:12 schreef nachtzuster het volgende:
Morgenavond doe ik maar een keertje mee met shirt wisselen
Nee, gewoon thuis, bier goedkoop, hapjes op tafel, lekker ontspannend.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:14 schreef Parlay het volgende:
Gaat er nog iemand ergens anders kijken dan thuis dadelijk?
Koophuis, uitgekocht, kinderen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Negen van de 10 keer niet, maar ben blij dat het bij jou anders was.
Ik blijf thuis.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:14 schreef Parlay het volgende:
Hier ook, tenminste denk ik, ik zou wel weg willen maar die lamlullen hier niet. En het is ook wel ok, beetje de buurt bij elkaar gillen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, gewoon thuis, bier goedkoop, hapjes op tafel, lekker ontspannend.
10 hoog, zonder muggen en kloppende burenquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:17 schreef Parlay het volgende:
[..]
10 hoog, zonder muggen en kloppende buren
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kijk hier. Met jullie
Misschien daarvoor nog even naar de zeehelden, laatste avond is altijd extra leuk en dansen..
Ze hebben het ingekort dus om 22 klaar. Ik denk dat niemand het laatste kwartier gaat zien.
Nee. Never mind.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
v en x bedoel je? v is penalty raak, x is penalty mis
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom gaat het opeens in 1 keer goed nou?
Ik ben dronken dan lukt alles beterquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waarom gaat het opeens in 1 keer goed nou?
Die was al paars toen ik hier kwam maar beviel me prima.quote:
WK Dorp Brugge waarschijnlijk, dwz de België match, Nederland in de pub of thuis, ligt eraan wat België doet enzoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:14 schreef Parlay het volgende:
Van rood naar oranje, wat dacht jij danquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel ballen tonen .. We willen ook bewijs ,, gaat dat lukken?
Als een engeltjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die was al paars toen ik hier kwam maar beviel me prima.
Ik heb wel 2 muren behangen met zilver behang.![]()
En dat gaf nog af ook dus je kan je voorstellen hoe ik eruit zag.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:27 schreef Parlay het volgende:
[..]
Als een engeltje![]()
![]()
Paars zou ik niet snel voor in huis kiezen eigenlijk, maar bij een ander vind ik het vaak wel mooi.
ligt eraan wat voor paars het is. ik ben meer van de blauwquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:27 schreef Parlay het volgende:
[..]
Als een engeltje![]()
![]()
Paars zou ik niet snel voor in huis kiezen eigenlijk, maar bij een ander vind ik het vaak wel mooi.
Ook 1 muur paars, love itquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:27 schreef Parlay het volgende:
[..]
Als een engeltje![]()
![]()
Ik heb riverdance een keer live gezien, in ahoy.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik heb nog een krat bier gevonden dus nog niet slapen
yupsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Je was al dronken. Wil je knock out gaan ofzo?
huh hoe vind je een krat bier, leg uit.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik heb nog een krat bier gevonden dus nog niet slapen
Hou op hoor, ik heb net alles geschilderd, wit voornamelijk. Inrichting is vrij ruig, veel zwart, aluminium, mexicaans grenen. Misschien de plee paarsquote:
hardcore insomiac.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan is het een stuk lastiger om wakker te blijven.
Of juist niet. Hoe zit dat bij jou dan?
Halloquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja hoor, komen alleen wel eens mensen hier die zich vergissen.
Wees welkom![]()
ken ik, slik ik niet meer en nee zo nuchter ben je dan ook niet meer.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:35 schreef isax het volgende:
[..]
hardcore insomiac.
maar ik heb een pammetje op.
dus eigenlijk ben ik ook niet nuchter
dacht even dat je sinterklaas had getypt
Oh sorry ik dacht dat je me zat te fucken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jeez je doelt op nederland da's over 18 uren, is bij mij niet dadelijk.
wat een toestand
Zwarte pieten discussiequote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:35 schreef isax het volgende:
[..]
hardcore insomiac.
maar ik heb een pammetje op.
dus eigenlijk ben ik ook niet nuchter
dacht even dat je sinterklaas had getypt
Vreemd is jouw bijnaam?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik was hier ook opeens ja erg vreemd
Maar wel lekkerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik was hier ook opeens ja erg vreemd
nee ik dacht dat ik iets had gemistquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh sorry ik dacht dat je me zat te fucken.en ja klopt, duurt nog wel eventjes.
Ook tofquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:35 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hou op hoor, ik heb net alles geschilderd, wit voornamelijk. Inrichting is vrij ruig, veel zwart, aluminium, mexicaans grenen. Misschien de plee paars![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |