Nou nou, wil je me wat vertellen ofzo?quote:
Daarom zal ik nooit kopenquote:
Ik had hem al onder knop voordat je er over begonquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou nou, wil je me wat vertellen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaja, blablaquote:
Ja jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had hem al onder knop voordat je er over begon
Ik zou ook nooit meer willen kopen en raad het mensen altijd af.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
Daarom zal ik nooit kopenLaat mij maar lekker een nooduitgang hebben
Oh nee ga weg hoor!quote:
ik hoop toch wel ooits een stekkie te kopen hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit meer willen kopen en raad het mensen altijd af.
Ik niet meer. Tenzij je erg handig bent om een huis te onderhouden of veel poen hebt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:58 schreef isax het volgende:
[..]
ik hoop toch wel ooits een stekkie te kopen hoor
met wat ?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En jij ook niet. wat denk jij dat het gaat worden vanavond
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik niet meer. Tenzij je erg handig bent om een huis te onderhouden of veel poen hebt.
ik wil graag mijn eigen regels. en pffft de regels die aan een huis huren vast zittenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik niet meer. Tenzij je erg handig bent om een huis te onderhouden of veel poen hebt.
Nee, ja, winst voor ons uiteraardquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:58 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Heb jij al voorspeld wat het gaat worden ?
Nooit kopen dan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Met mijn 2 linker handen en hoogtevrees en dan alles zelf moeten doen ..
Aan een koophuis zitten ook veel regels.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:01 schreef isax het volgende:
[..]
ik wil graag mijn eigen regels. en pffft de regels die aan een huis huren vast zitten![]()
ik ben dan ook opgegroeit in koop huizen.
heel wat ook
Gaat ook niet gebeuren, wij worden Wereldkampioenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh nee ga weg hoor!Met je overslaande kriebels. Het is al bijna opeens. Ik wil niet dat het afgelopen is.
dat is waar. wij moesten bijna de garage slopen omdat die 2 cm te ver naar voor stond.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aan een koophuis zitten ook veel regels.
En ik heb beide ervaren en zeg nu, nooit meer koop voor mij.
Tja je wordt ouder hèquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Als ik al 3 treden op een ladder ben, dan ga ik al weer terug.
Nooit last van gehad, maar nu..
Regeltjes wat een ellende allemaal.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:04 schreef isax het volgende:
[..]
dat is waar. wij moesten bijna de garage slopen omdat die 2 cm te ver naar voor stond.
maar dit was gewoon een lap grond.
wel mooi huis geworden.
Slaap lekker.quote:
Ik vind dat juist verstandig.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:06 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja echt, koophuis aan mij niet meer besteed.
in amsterdam moet je 6 jaar ingeschreven staan voordat je zo'n huis kan krijgenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Regeltjes wat een ellende allemaal.
Ben zo blij dat ik er vanaf ben.
En als er nu wat verrot is dan bel ik de woningbouw en komen ze binnen een dag langs en fixen het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |