Centimeter of twee / drie doorsnede.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:44 schreef isax het volgende:
[..]
nee joh, moeten googly eyes zijn. welk formaat zoek je?
Mijn dochter leert momenteel stickers en dergelijk maken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:44 schreef isax het volgende:
[..]
nee joh, moeten googly eyes zijn. welk formaat zoek je?
kill the mug larven en je bent klaar tweede verdediging citroen plantenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:43 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik heb hier een sloot vol, vorig jaar 75 kikkervisjes laten uitkomen, en daar is 50% van kikker geworden . Alleen een enkele buur is er niet blij mee, maar helaas voor haar, zijn het groene kikkers, en die mag je niet storen
Ik vind dat gekwaak een heerlijk geluid.
zal eens mijn ogen open houdenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Centimeter of twee / drie doorsnede.
Die hebben we gehad.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je kan ook een schutting van 2 meter hoog plaatsen.
Ik ken hem niet. Ik zag toevallig dat hij geblesseerd raakte. Dacht dat hij zich aan het aanstellen was.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:43 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, das minder...Maar ik vond hem ook niet goed spelen, geen idee waarom iedereen zo met hem wegloopt.
http://www.hobbydoos.nl/winkel/producten/wiebelogen-3-mm.aspquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Centimeter of twee / drie doorsnede.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:47 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
http://www.hobbydoos.nl/winkel/producten/wiebelogen-3-mm.asp
3mm is datquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:47 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
http://www.hobbydoos.nl/winkel/producten/wiebelogen-3-mm.asp
Ipv dat heb je nu kloppende buren onder je, stampende buren boven je en rampetampende buren naast je.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en toch is het voor mij beter, meer anonimiteit, geen tuin, geen buren in de tuin die heel de tijd tegen je gaan praten als je in je tuin zit of staat, of thuiskomt.
Had ik al gezegd dat ik een hekel aan mijn tuinen had.
Niet mijn smaak.. zingt een beetje vals...quote:
onder kan je ook andere formaten aanklikken, maa ik vind het redelijk verwarrend wat ze met '25 plak' bedoelenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
3mm is dat
En ik heb al een paar honderd kleine plakoogjes.
Nee echt niet, de muren zijn hier hartstikke dik, ik hoor nooit wat.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:48 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ipv dat heb je nu kloppende buren onder je, stampende buren boven je en rampetampende buren naast je.
Denk zelfklevend versus met een ringetje aan de achterkant om in een pop te naaien. Hmm, morgen eens naar kijken.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
onder kan je ook andere formaten aanklikken, maa ik vind het redelijk verwarrend wat ze met '25 plak' bedoelen
wacht ik heb een idee. even zoeken. ssshtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
3mm is dat
En ik heb al een paar honderd kleine plakoogjes.
Ik heb ook in een flat gewoond en ik snap wat je bedoelt, maar je kan het ook heel slecht treffen met dunne muren enzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee echt niet, de muren zijn hier hartstikke dik, ik hoor nooit wat.
Echt bizar want geloof mij, ik keek ook neer op flats.
Ik heb gewoon echt een keer mazzel gehad toen ik deze kreeg.
Heerlijk gewoon.![]()
En gezeik van de straat hoor ik ook bijna niet. Zo raar is dat als je zo hoog woont.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Rechter Buiten Spiegel, heeft niet iedere auto hoor..![]()
![]()
Ik dans mee !!!quote:
Ik weet het, zoals ik al zei ik heb het echt getroffen. In al mijn vorige woningen was er wel wat.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:51 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik heb ook in een flat gewoond en ik snap wat je bedoelt, maar je kan het ook heel slecht treffen met dunne muren enzo.
Dan woont er een hardrockfanaat boven je, links en rechts van je mensen met een hok vol kinderen die op 06:00 al wakker zijn. onder je iemand met een drumstel. en in de rest van de flat is het rustigquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:51 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik heb ook in een flat gewoond en ik snap wat je bedoelt, maar je kan het ook heel slecht treffen met dunne muren enzo.
quote:
Gewoon doen, kan jou het schelen. scheelt een hoop nek ellende.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee...![]()
Maar overweeg het om er 1 op mijn fiets te plaatsen..
En dan een koopflatquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan woont er een hardrockfanaat boven je, links en rechts van je mensen met een hok vol kinderen die op 06:00 al wakker zijn. onder je iemand met een drumstel. en in de rest van de flat is het rustig
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daarom voel je je hier op je gemak.![]()
Soort zoekt soort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |