ik heb de mijne ook aanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:30 schreef DeZwabber het volgende:
*stilletjes geniet van airco op slaapkamer*
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb wel eens een perzik op en toen ik bij de pit was kwamen er oorwurmen uit kruipen.
Daaar slaap ik heerlijk op, koele wind in gezicht blaast.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:30 schreef DeZwabber het volgende:
Van de kou kan je 10 maanden per jaar genieten. Geniet van de hitte.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:30 schreef DeZwabber het volgende:
oooh!!! wat een luxe meneer ben jij toch! op hoeveel graden staat ie?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:30 schreef DeZwabber het volgende:
Het kan mij niet koud genoeg zijn, nu alweer klaar met deze zomerquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Van de kou kan je 10 maanden per jaar genieten. Geniet van de hitte.
Hitte in Nederland is niet te genieten. Klamme meuk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Van de kou kan je 10 maanden per jaar genieten. Geniet van de hitte.
20quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
oooh!!! wat een luxe meneer ben jij toch! op hoeveel graden staat ie?
Toen ik nog jong was at ik een keer soep uit blik. De balletjes bewaarde ik altijd voor het laatst want die vond ik het lekkerst. Toen ik de balletjes op wou eten zag ik dat er allemaal kleine witte wormpjes inzaten. Daarna heb ik een paar jaar geen soepballetjes meer gegeten en nu nog ben ik er voorzichtig mee.quote:
Ik had deze gemist. Lees ik hem alsnog.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:26 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb wel eens een perzik op en toen ik bij de pit was kwamen er oorwurmen uit kruipen.
Ja, ik heb er ook wel 1, maar dan ga je straks niks meer eten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had deze gemist. Lees ik hem alsnog.
Bah.;
Onder binnen temperatuur zetten werkt alleen als je een soort airco instalatie hebt...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:35 schreef isax het volgende:
ik zit te overwegen om hem op 18 te zeggen zodat ik onder de warme wol kan slapen.
Regenquote:
Ze zaten alleen in de pit. De vrucht was lekker.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had deze gemist. Lees ik hem alsnog.
Bah.;
Hier vielen een paar druppels en daarna was het gewoon 10 keer benauwder en klammer.quote:
Dat heeft ze ook.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Onder binnen temperatuur zetten werkt alleen als je een soort airco instalatie hebt...
10 hoog wonen. Ook geen muggen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
vensterbank met citroen planten zetten ook geen muggen
ik dacht al, wat doet dat grote beest in mijn kamer.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Onder binnen temperatuur zetten werkt alleen als je een soort airco instalatie hebt...
Je unit heeft nu plakoogjes nodig.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:40 schreef isax het volgende:
[..]
ik dacht al, wat doet dat grote beest in mijn kamer.
Ik ben nog nooit zo blij geweest als hier.quote:
Eindelijk hoor ik bij de coole mensen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:41 schreef isax het volgende:
[..]
iedereen in onze coole club heeft een airco
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo blij geweest als hier.
Hiervoor altijd in een rijtjeshuis gewoond.
Wat een verschrikking was dat zeg.
Voor en achter ...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:41 schreef isax het volgende:
[..]
Ik heb hier een sloot vol, vorig jaar 75 kikkervisjes laten uitkomen, en daar is 50% van kikker geworden . Alleen een enkele buur is er niet blij mee, maar helaas voor haar, zijn het groene kikkers, en die mag je niet storenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb een leger kikkers ingehuurs om tegen mugen te vechten
in het land der blinde is een oog koningquote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Eindelijk hoor ik bij de coole mensen.
Ja, das minder...Maar ik vond hem ook niet goed spelen, geen idee waarom iedereen zo met hem wegloopt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:41 schreef Braindead2000 het volgende:
Neymar is de rest van het WK voetbal uitgeschakeld door een zware rugblessure. De Braziliaanse teamarts liet weten dat de sterspeler een gebroken rugwervel heeft opgelopen in de kwartfinale tegen Colombia.
Ik wil al tijden van die googly eyes op m'n rijstkoker plakken. Het is zo'n schattig wit balletje.quote:
Ik heb een Arko.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:41 schreef isax het volgende:
[..]
Klopt en toch is het voor mij beter, meer anonimiteit, geen tuin, geen buren in de tuin die heel de tijd tegen je gaan praten als je in je tuin zit of staat, of thuiskomt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Nou woon je horizontaal, verticaal en diagonaal in een rijtjeshuis. Dat is vast een stuk beter.
nee joh, moeten googly eyes zijn. welk formaat zoek je?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil al tijden van die googly eyes op m'n rijstkoker plakken. Het is zo'n schattig wit balletje.
Maar ik ben het juiste formaat nog niet tegen gekomen. Misschien dat ik er met de airbrush er een paar ogen op spuit.
Je kan ook een schutting van 2 meter hoog plaatsen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en toch is het voor mij beter, meer anonimiteit, geen tuin, geen buren in de tuin die heel de tijd tegen je gaan praten als je in je tuin zit of staat, of thuiskomt.
Had ik al gezegd dat ik een hekel aan mijn tuinen had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |