Wel een paar uur later gespeeld.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:28 schreef Nober het volgende:
Nederland-Mexico was ook in dit stadion, zal nu toch niet veel kouder zijn!?
Er ligt een Brazilaan op het veld.quote:
Deze teams zijn wel wat meer warmte gewendquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:28 schreef Nober het volgende:
4 uur later is een enorm verschil en ander weerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:28 schreef Nober het volgende:
Ja zeker wel. De wedstrijd begon 17:00 uur. Dan is de zon al bijna onder en is het 10 graden koeler.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:28 schreef Nober het volgende:
Ik ben heul geen potquote:
Ik vind het wel fijn om mensen te helpen bij het creëren van een realistisch zelfbeeldquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was me er niet van bewust dat ik een wedstrijd was.
Ik kan de Jihad-baard al wel gemakkelijk laten groeien, maar ik schijn sindskort alles op de liefdevolle wijze te moeten oplossen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Helaas kan mijn baardgroei mijn nekhaargroei niet evenaren.
Ik kom niet verder dan wat stoppels, wel mooi hipsterig. Maar zo kom ik niet aan een Pirlo of Yepes-uitstraling.
Jezus wat een aidshoofdquote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:29 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn om mensen te helpen bij het creëren van een realistisch zelfbeeld
heul?quote:
Jawel, want dit is vier uur later op de dag.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:28 schreef Nober het volgende:
Niet ik?quote:
Ja daar zal ik nog even over na moeten denkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bedankt.
Wat valt er precies te winnen?
Ja.quote:
Een Ghanees was het toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:30 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Die Afrikaan mocht ook wel van mij.
Dat bepaalt Brazilië zelf wel.quote:
Het is Fredsj godverdommequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:30 schreef KingRoland het volgende:
Braziliaan die Fred heet. Nou het moet niet gekker worden jongens.
Oh oke. Wie doen er mee?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja daar zal ik nog even over na moeten denken
Laten we het voorlopig houden op een oefenwedstrijd
Je bedoelt 'heus'quote:
Bestel effe een kapsalon danquote:
moet je GGMM een DM sturen, kan je lachenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wanneer is het corner en wanneer ingooi?
Als je scoort is het een corner, als je mist moet je mistlampen aandoen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
Wanneer is het corner en wanneer ingooi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |