Tijl.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:17 schreef Ties02 het volgende:
Alleen wie leest dan in het vervolg het bijster interessante nieuws door?
Dat geknuffel met die hond is zeker niet oppervlakkig.. Hugo Borst zie ik wel bij VI zitten, hij was altijd een beetje rebels, past beter bij VI dan bij NOSquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hugo leent zich niet voor dergelijke commerciële oppervlakkigheid.
Het is wel echt zo dat Derksen iedere week alle tijdschriften koopt die er zijn. Ik kwam ooit in readshop Gouda waar twee enorme stapels tijdschriften lagen. Iemand vroeg waarom die er lagen waarop de eigenaar van de winkel vertelde dat Johan Derksen iedere woensdag langs kwam om ze op te halen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:17 schreef Ties02 het volgende:
Alleen wie leest dan in het vervolg het bijster interessante nieuws door?
Dat weet ik niet, ik kan me voorstellen dat hij tegenwoordig iets minder fanatiek is.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:57 schreef DrDentz het volgende:
Nog steeds of alleen tijdens zijn functie als hoofdredacteur? Je gaat toch geen Opzij lezen als man, dan heb je echt een tic.
Hoezo zo vroeg dan ? Op teletekst staat gewoon 20.30quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Vanavond om 20.10 al VI Oranje. Maar dat geheel terzijde.
Ik zit speciaal door Jan de hele tijd op hem te letten, maar het is niet veel wat hij laat zien nee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Jan z'n vriend speelt niet goed hè.. Hazard..
Amenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
David Luiz is de grootste antivoetballer van het zuidelijk halfrond.
En Naaimaar is een jankbek. Brazilië is geen sambavoetbal, het is irritatieopwekkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |