Dan hoop ik dat je ook nooit bij vrouwenwielrennen kijktquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:12 schreef Patroon het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik geef DNFrenners nooit zoveel aandacht.
http://www.koerspetje.nlquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:30 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wil een paar koerspetjes kopen. Suggesties?
Castelli petjes natuurlijk die matchen bij je outfit, ik heb er ook een stuk of 3 verschillende. Verder een mooi Cinelli petje, het petje van soigneur, en een petje van een of andere pakhazenploeg uit vroeger tijden omdat leukquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:30 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wil een paar koerspetjes kopen. Suggesties?
Nee, gemiste controle = positief.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik doel niet alleen op Tommeke, je hoort het wel vaker van DNF renners. Er wordt wel gecontroleerd. Elke wedstrijd kan je op een lijstje komen en moet je plassen. Als je dat vergeet en naar huis gaat zonder dat te checken heb je een gemiste controle, wat volgens mij 1x mag voorkomen.
Ben dit wel met je eens. Al zal ik wellicht niet voor iedereen mijn hand in het vuur steken. Denk ook dat bij elite de verleiding groter is, omdat die jongens voor veel prijzengeld rijden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel. Maar roepen dat er gepakt wordt, terwijl dat niet op feiten gebaseerd is...
Worden er renners afgereden en zeggen ze "ja er wordt gepakt". Misschien trainen die andere renners wel meer/beter/harder/meer talent.. nee dat gaat er niet in.
Als er morgen dezelfde wind staat als vandaag waaien we er zo heen. Vergeet je regenjack niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:35 schreef Gripper het volgende:
Kaas en ik gaan morgen de 1e 2 plekken in de Gran Fondo van Juli pakken![]()
Parcoursverkenning:
http://app.strava.com/routes/567614
Echt wel, en bij lagere categorieën ook nog wel. Ik heb het al vaker verteld: in het eerste jaar dat ik wedstrijden reed (amateur B, is nu amateur), stond in Wielerrevue nationaal dat er één controle was geweest in die categorie. Van de drie die gecontroleerd werden, waren er twee positief...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:16 schreef Tommeke het volgende:
Reken maar dat bij de amateurs gepakt wordt.
Hoe vaak wordt er dan gecontroleerd bij de amateurs? Zal niet vaak zijn, echt maar een paar wedstrijden per jaar, dus de pakkans is nihil.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik doel niet alleen op Tommeke, je hoort het wel vaker van DNF renners. Er wordt wel gecontroleerd. Elke wedstrijd kan je op een lijstje komen en moet je plassen. Als je dat vergeet en naar huis gaat zonder dat te checken heb je een gemiste controle, wat volgens mij 1x mag voorkomen.
In de jaren 90 was er veel meer doping en gebeurde het wssl ook meer bij de amateurs. Er werd toen ook veel minder gecontroleerdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Echt wel, en bij lagere categorieën ook nog wel. Ik heb het al vaker verteld: in het eerste jaar dat ik wedstrijden reed (amateur B, is nu amateur), stond in Wielerrevue nationaal dat er één controle was geweest in die categorie. Van de drie die gecontroleerd werden, waren er twee positief...
Hoe vaak wordt er dan gecontroleerd?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
In de jaren 90 was er veel meer doping en gebeurde het wssl ook meer bij de amateurs. Niemand steekt er echt boven uit. Dan zou ik als clean rijder toch helemaal zoek worden gereden.
Wie pakt er dan? Beetje roepen dat er lui pakken, zonder dit zeker te weten..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 16:55 schreef Tommeke het volgende:
Doe eens niet zo autistisch. Ik zeg nergens dat ik geen koersen win omdat de winnaar pakt. Ik weet donders goed wat ik wel kan en vooral niet kan, en dat er genoeg mensen die harder rijden dan ik. En dat ik te lui ben om hard te trainen en net als jij niet overloop van het talent.
Anderzijds zijn er echt wel gasten die pakken of het randje opzoeken met finalekokers enzo. Mij maakt dat geen flikker uit. Ik rij koersen voor de kick van het koersen en om af en toe eens lekker af te zien.
Voor mij is dat nooit een indekker geweest.
dat je altijd al op reserve reed was ons wel duidelijkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:18 schreef ddx het volgende:
Wat een wind weer vandaag, en soms ook ff douche die aanging.
Maar toch ff lekker rondje gefietst.
http://www.strava.com/activities/161978897
Alleen beetje maf met max hartslag, ging paar keer richting/over de 200 (wel met flink doortrappen brug op)
http://www.strava.com/activities/161978897/analysis
En met flinke tegenwind en flink doortrappen hem een tijdje boven de 180 gehouden
http://www.strava.com/activities/161978897/analysis
Terwijl ik dacht dat m'n max ergens rond de 185 zat (al had ik gisteren ook 190)
Neem wel eens een quarana finalekoker. Is heel wat sterker dan cafeïne.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat je altijd al op reserve reed was ons wel duidelijk
Wat is trouwens een finalekoker?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dat je altijd al op reserve reed was ons wel duidelijk
Dat klopt ook wel. Als je top 10 rijdt bij de amateurs kan je hard fietsen. Punt.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 17:17 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wie pakt er dan? Beetje roepen dat er lui pakken, zonder dit zeker te weten..
Ik moet zeggen dat ik niet ontevreden ben over mijn talent. 1e jaar bij de amateurs en rij steevast van voren. Volgend jaar schepje er boven op en rij voor top 5. Zonder talent red je dat niet zo snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |