Mag dat niet?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:30 schreef quinoahipster het volgende:
Geen epo en cera etc, maar bij de masters zullen er vast wel zijn die dingen als anabolen en amfetamine pakken
Rij vrijwel nooit lek, maar laatst richting Xanten al op 1/3de van 140km lek. Twijfelde of ik om zou keren want in die hoek is niks te koop. Vanaf nu neig ik ook naar 2 bandjes. Setje noodplakkers evt ook aanschaffen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:06 schreef the_critic het volgende:
[..]
waarom niet gewoon 2? uit doosje halen, opnieuw oprollen en zelf even elastiekje omdoen.. zijn er 2 net zo groot als 1...
1 kan ook, maar dan gewoon extra geld meenemen. Rijd je lek, moet je meteen de eerste beste fietsenboer opzoeken voor een nieuw bandje. (en dat kan vandaag wel, maar wordt op zondag toch schier onmogelijk)
Welja joh, hang je toch gewoon een zadeltasje eronder met reserve biba's. T is godverredulleme toch al 1 grote kermis onder dat zadel van jou.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:00 schreef No-P het volgende:
[..]
Rij vrijwel nooit lek, maar laatst richting Xanten al op 1/3de van 140km lek. Twijfelde of ik om zou keren want in die hoek is niks te koop. Vanaf nu neig ik ook naar 2 bandjes. Setje noodplakkers evt ook aanschaffen.
Dit is een overtreding van rule 2....quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:02 schreef Gripper het volgende:
[..]
Welja joh, hang je toch gewoon een zadeltasje eronder met reserve biba's. T is godverredulleme toch al 1 grote kermis onder dat zadel van jou.
Ik ben wat dat betreft ook gewoon een toerist. En te veel liefhebber. Fietsen is gewoon zo mooi. En af en toe voor de kick ff hard fietsen is zo lekker.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
Niet alles over hebben voor de winstZo zie je maar dat prof. Pakhaas Patroon de enige eckte is.
Ies goed. Pak ik 'm volgende week wel terug met DDXquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:35 schreef Gripper het volgende:
Kaas en ik gaan morgen de 1e 2 plekken in de Gran Fondo van Juli pakken![]()
Parcoursverkenning:
http://app.strava.com/routes/567614
Ik zou anders rijden in Nijmegen. Over het spoor op de Sint Anna gelijk links fietspad op langs het spoor, fietspad richting station, langs politie bureau. Kom je op hetzelfde fietspad over de Waal.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:35 schreef Gripper het volgende:
Kaas en ik gaan morgen de 1e 2 plekken in de Gran Fondo van Juli pakken![]()
Parcoursverkenning:
http://app.strava.com/routes/567614
Dat valt echt wel mee. Het is nogal een beschuldiging richting de amateurs. Er wordt steekproefgewijs gecontroleerd bij de koers en ik heb nog niet gehoord dat iemand is geschorst. En als jij verliest van iemand die gepakt heeft ligt dat niet aan zijn pakken. Er zijn ook genoeg andere gasten bij de amateurs die jou zonder doping naar huis fietsen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:16 schreef Tommeke het volgende:
Die dopjes zijn gesubsidieerd door oa. NOCNSF.
Reken maar dat bij de amateurs gepakt wordt. Als ik zou verliezen van iemand die naar later bleek gepakt zou hebben zou ik niet eens boos worden maar diegene keihard uitlachen. Iemand die z'n gezondheid op het spel zet voor een lullig amateurkoersje is gewoon zielig.
Ik ken trouwens wel verhalen over gasten die mid jaren 90 elite zonder contract waren en nu last hebben van de rikketik.
Tuurlijk mag dat wel. Maar roepen dat er gepakt wordt, terwijl dat niet op feiten gebaseerd is...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:04 schreef kanovinnie het volgende:
Er mag ook niets over de amateurs gezegd worden he? Het is geen persoonlijke aanval op jou hoor.
Zonder controle geen feiten dus is het niet zo gek dat er op onderbuikgevoelens gereageerd word.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:05 schreef Patroon het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel. Maar roepen dat er gepakt wordt, terwijl dat niet op feiten gebaseerd is...
Dat is absoluut niet wat Tommeke beweert. Maar als iemand anders gaat zeiken dat gepakt word terwijl hij gewoon niet goed genoeg is, dan is diegene idd achterlijk.quote:Worden er renners afgereden en zeggen ze "ja er wordt gepakt". Misschien trainen die andere renners wel meer/beter/harder/meer talent.. nee dat gaat er niet in.
Ik doel niet alleen op Tommeke, je hoort het wel vaker van DNF renners. Er wordt wel gecontroleerd. Elke wedstrijd kan je op een lijstje komen en moet je plassen. Als je dat vergeet en naar huis gaat zonder dat te checken heb je een gemiste controle, wat volgens mij 1x mag voorkomen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zonder controle geen feiten dus is het niet zo gek dat er op onderbuikgevoelens gereageerd word.
[..]
Dat is absoluut niet wat Tommeke beweert. Maar als iemand anders gaat zeiken dat gepakt word terwijl hij gewoon niet goed genoeg is, dan is diegene idd achterlijk.
Weet ik niet, ik geef DNFrenners nooit zoveel aandacht.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
en je weet zeker dat ze geen grap maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |