quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:58 schreef El_Matador het volgende:
Hopen dat Duitsland wint. Ik zeg 0-1 voor de Alemannen.
Dag kutfransen, doei.
Als je een gouden tip wil: Brazilië wint met 1-0.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog niks bij Brazilie - ColumbiaIk geloof niet zo in de Columbia hype. Spelen prima verder maar Brazilie heeft nog altijd zoveel meer.
[..]
Wat een verrassing
Daardoor is het (meestal) wel spannend. En heeft Nederland een kans.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:57 schreef hafcfan het volgende:
De top landen zijn echt allemaal ruk dit WK. Geen enkel land uitgezonderd.
Ik heb 1-2 voor Colombiaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog niks bij Brazilie - ColumbiaIk geloof niet zo in de Columbia hype. Spelen prima verder maar Brazilie heeft nog altijd zoveel meer.
subleaguesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:58 schreef KingRoland het volgende:
ALS EEN BLOK ACHTER #TEAMJOHANNES
jajajaj
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aangezien alle poulewinnaars in de kwartfinale staan gaat er ieder wedstrijd een poule weg.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:58 schreef TLC het volgende:
En zo is de eerste poule van het WK al helemaal weg, poule E![]()
![]()
![]()
Ik ga voor 2-1 Brazilie denk ik. Ik geloof echt niet in een stunt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb 1-2 voor Colombia
Alleen twijfel ik nog of ik het moet aanpassen naar 1-1.
Johquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aangezien alle poulewinnaars in de kwartfinale staan gaat er ieder wedstrijd een poule weg.
ik hoop ook dat Colombia gaat vlammen straksquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:57 schreef hafcfan het volgende:
De top landen zijn echt allemaal ruk dit WK. Geen enkel land uitgezonderd.
Brazilië wint denk ik, want FIFA.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb 1-2 voor Colombia
Alleen twijfel ik nog of ik het moet aanpassen naar 1-1.
2-1quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je een gouden tip wil: Brazilië wint met 1-0.
Klopt dat maakt het wel leuk en open.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
Daardoor is het (meestal) wel spannend. En heeft Nederland een kans.
Is misschien wel slim als jij 2-1 doet inderdaad, spreiding van onze winkansen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga voor 2-1 Brazilie denk ik. Ik geloof echt niet in een stunt.
die vind ik ook niet zo bijzonder spelen....quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga voor 2-1 Brazilie denk ik. Ik geloof echt niet in een stunt.
Ik heb zo mijn momentenquote:
Ik sta wel nummer 1 immers.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is misschien wel slim als jij 2-1 doet inderdaad, spreiding van onze winkansen.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die vind ik ook niet zo bijzonder spelen....
ze hebben helaas wel FIFAvoordeel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |