SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
Kom danquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:55 schreef KitKatChunky het volgende:
Het is nog helemaal geen weekend, flapdrop
ok ok moet lukkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ruim uurtje,
moet ff boodschappen doen en deeg maken
Ik ben ouder dan jijquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:02 schreef d4v1d het volgende:
Totaal niet respectvol die jeugd van tegenwoordig
Zegt baby david......quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:02 schreef d4v1d het volgende:
Totaal niet respectvol die jeugd van tegenwoordig
Die lui zijn al jaren op ''hiatus''. plz cum bekquote:Drop Dead, Gorgeous is (currently on hiatus)
cumquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die lui zijn al jaren op ''hiatus''. plz cum bek
jij bent te jong voor dit soort dingen.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
jij bent te jong voor dit soort dingen.
gr gr
snowy is aan het tuinieren?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die heb ik voorzichtig in hun graf gelegd
Die had je al in het voorjaar moeten planten. Dit wordt een fiasco zeg ik je!1!!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die heb ik voorzichtig in hun graf gelegd
picz plzquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:14 schreef Snowbells het volgende:
Mijn tomaten/paprika/appelboom staat ook in bloei
in hippe tuinbroek?quote:
Goede kruisingquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:14 schreef Snowbells het volgende:
Mijn tomaten/paprika/appelboom staat ook in bloei
youtube werkt hier niet, ik zie alleen de tetten van het preview schermpjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Wie van de hippe mensen kan me vertellen wat liedje nummer 2 is, die van TR? o.ó Die komt me niet bekend voor..
Oh, en die Snorlax![]()
Amateur! Nu weet ik nog niks ;_;quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
youtube werkt hier niet, ik zie alleen de tetten van het preview schermpje
Oeh kek! Ik moet m'n zaadjes ook eens planten. ( okay..quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oeh kek! Ik moet m'n zaadjes ook eens planten. ( okay..)
Gordijnen dicht, deken over je hoofd en bidden. Tot wat of wie je bidt laat ik aan jou over tolerant als ik benquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:39 schreef Cosmo. het volgende:
Even een amateursvraag, hoe houdt ik deze zonnestralen buiten mijn kamer? Ze doen pijn..
waarom doe je dat dan ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:59 schreef KitKatChunky het volgende:
Het is veels te warm buiten
ik denk niet dat ik lang ga overleven nu ik buiten mijn zolderkamer ben getreden
Ze komen af op spellingsfouten, corrigeer ze en ze zullen verdwijnen!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:39 schreef Cosmo. het volgende:
Even een amateursvraag, hoe houdt ik deze zonnestralen buiten mijn kamer? Ze doen pijn..
Staat in de description...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Wie van de hippe mensen kan me vertellen wat liedje nummer 2 is, die van TR? o.ó Die komt me niet bekend voor..
Oh, en die Snorlax![]()
quote:"23" - Originally by Mike Will Made It ft. Miley Cyrus - (James and Jesse)
(Jessie: Prepare for trouble!
James: Make it double!)
To protect the world from devastation!
To unite all the people within our nation!
To denounce the evil of truth and love!
To extend our reach to the stars above!
Team Rocket blast off at the speed of light!
Surrender now or prepare to fight! That's right!
(Team Rocket blast off at the speed of light!
Surrender now or prepare to fight! That's right!)
James and Jesse
James and Jesse
James and Jesse
The greatest team
Wat een drama weerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ze komen af op spellingsfouten, corrigeer ze en ze zullen verdwijnen!
Die lees ik nooitquote:
Geen probleem, net een healthy lunch gehad, nu ff bellen.quote:
Volgende eerst dat doen dus.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die lees ik nooitMaar ken dat hele nummer niet, thanks!
Gelukkig, wil geen valse verwachtingen geven.quote:
ik praat tegen een boom, een stuk interessanter dan menig mensquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik had mij voorgenomen eens sociaal te doen
Doe maar populier.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:14 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
ik praat tegen een boom, een stuk interessanter dan menig mens
ondertitel: *asian receives huge facial explosion*quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ondertitel: *asian receives huge facial explosion*
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ondertitel: *asian receives huge facial explosion*
Ik heb een fanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
Verdomme 27,5 graden op mijn kamer, ik denk ik zet mijn raam even open. Is het buiten 28,5
ZoldeR?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
Verdomme 27,5 graden op mijn kamer, ik denk ik zet mijn raam even open. Is het buiten 28,5
Ja duh, ik ben een FOK!kerquote:
Ik ook, maar vind het stiekem wel lekker deze temperatuur.quote:
Poeh het is ook wel 27 op mijn kamer denk ikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
crysopquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh het is ook wel 27 op mijn kamer denk ik
Faaljhaasquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:13 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben zelf stokbrood aan het maken..
.. of een poging tot..
Het zijn meer pistoletjes
Keelpijn, kan niet zoveel praten.quote:
Terechte klacht. Gekke SC wel dit met zijn vlagen waarin het super druk is, en vervolgens ook eens een uur of 4/5 niemand die post.quote:
Ik ben maar in GRTDquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Terechte klacht. Gekke SC wel dit met zijn vlagen waarin het super druk is, en vervolgens ook eens een uur of 4/5 niemand die post.
Ja alles doodquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel het toppunt. In grtd posten omdat de rest niets aan is.:')
Ja true. Dat was mij ook al opgevallen. Ik postte in tvsc mijn ongenoegen over voetbal maar dan krijg ik wel aandacht als ik iets post.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja alles dooden dat livetopic gaat te snel
Er moet een livetopic op normale snelheid komenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja true. Dat was mij ook al opgevallen. Ik postte in tvsc mijn ongenoegen over voetbal maar dan krijg ik wel aandacht als ik iets post.
Ik wil je ook wel aandacht gevenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja true. Dat was mij ook al opgevallen. Ik postte in tvsc mijn ongenoegen over voetbal maar dan krijg ik wel aandacht als ik iets post.
Ik heb al een paar maanden precies 100 notes.quote:
Je bent mod. Doe er iets mee.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er moet een livetopic op normale snelheid komen
Ahw yeaahquote:
Crewbashquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:32 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil een ander aantal notes bereiken, maar nog geen idee hoe zonder een ban als gevolg te hebben.
Hoeveel dan"?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:32 schreef Flippiee het volgende:
Ik wil een ander aantal notes bereiken, maar nog geen idee hoe zonder een ban als gevolg te hebben.
Dan vul jij het even aanquote:
Hihi, impliceer je nu dat ze anorexia heeft?quote:
Waarom 22?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja. Daar ben ik slecht in,of het wordt niet op die manier opgevat.
[..]
22.
Een even getal, twee dezelfde cijfers, en niet giga hoog.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom 22?
Gewoon verdelen over subfora trouwens. Dan krijg je echt geen ban hoorzo'n vaart loopt dat niet
DMquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Ik mag geen voorbeelden geven uit m'n eigen notes he?
Jij houdt wel van een Duitse Massage hè!quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een even getal, twee dezelfde cijfers, en niet giga hoog.
Dan zal ik je tip eens opvolgen.
Foo Fighters fan.quote:
Nee van Lt.Surge.quote:
Hoihoiquote:
Ga jij maar weer naar bedquote:
quote:
Wat wil je met zo'n uiterlijk als dat van jou!quote:
Dat is wel waar, niet iedereen kan perfect zijn. Ik snap dat sommige mensen daar jaloers op zijn. Ik neem je niks kwalijk dagoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n uiterlijk als dat van jou!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is wel waar, niet iedereen kan perfect zijn. Ik snap dat sommige mensen daar jaloers op zijn. Ik neem je niks kwalijk dago
8.7/10, zou rakenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n uiterlijk als dat van jou!
[ afbeelding ]
Wat is er gebeurd?quote:
Wat is dat voor duistere magie?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niemand kan meer reageren op het fobo van Kore om één of andere duistere reden.
Belachelijkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet achter.quote:
Dit. Ik kan haar niet meer liefkozend toespreken op deze manier. Mijn leven valt uitéén.quote:
Schandalig.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sorry, ben ik weerquote:
ik erken dat deel van mijn familie nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je bent toch al half Brabants en daarbij dus nog faggot.
denk hetquote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:40 schreef appelepent het volgende:
Nog mensen die vanavond voetbal gaan kijken?
Ik moet er ook bijna 25km voor fietsen hoor. Maar heb het er graag voor over.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
ik heb hier geen kermis in de buurt dus dan maar niks doen
Ik draai nog wel gewoon een jointjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:45 schreef appelepent het volgende:
[..]
Ik moet er ook bijna 25km voor fietsen hoor. Maar heb het er graag voor over.
Avondje op de bank is ook niet verkeerd natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik draai nog wel gewoon een jointje
niet helemaal wat ik in gedachte hadquote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:13 schreef appelepent het volgende:
[..]
http://spele.nl/ramen-wassen-spel/
Ik haalde net level 450.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 19:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
niet helemaal wat ik in gedachte had
U riep?quote:
Moet je morgen vroeg op? Dan neequote:Op zondag 6 juli 2014 02:12 schreef Snowbells het volgende:
De ultieme struggle of ik nog een aflevering ga kijken
Wat verstandigquote:Op zondag 6 juli 2014 02:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je morgen vroeg op? Dan nee
Zeker omdat je het waarschijnlijk niet bij 1 aflevering houdt
Thuis op de bank met een maatje. Mijn uiterst lucratieve chauffeursritje ging niet door wegens…diarreequote:
Niet zo haten op jezelf, schatjequote:
gay metalquote:Op zondag 6 juli 2014 14:57 schreef RockNijntje het volgende:
I am the man who walks alone. Blablabla padadadum. FEAR OF THE DAAAAARRKK.
Ahwquote:Op zondag 6 juli 2014 15:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste echte kater in jaren.
Hee daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, wat vind je van Iron Maiden? Ik verwacht wel dat je zo iemand bent die het nep en commercieel en niet underground genoeg vindtquote:
Dat is alles wat ik niet ben. Ik luister wat ik leuk/goed vind en walg van mensen die zich te goed voelen voor muziek.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, wat vind je van Iron Maiden? Ik verwacht wel dat je zo iemand bent die het nep en commercieel en niet underground genoeg vindt.
quote:
Dezequote:Op zondag 6 juli 2014 15:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is alles wat ik niet ben. Ik luister wat ik leuk/goed vind en walg van mensen die zich te goed voelen voor muziek.
Ik kan alleen niet zo goed tegen bands die zichzelf verloochenen en blijven volhouden vernieuwend en tr00 bezig te zijn. Geef dan gewoon toe dat je op een leeftijd bent gekomen dat je nog wat extra moet verdienen voor het gezin.
Maar Iron Maiden doet al 30+ jaar waar ze goed in zijn en blijf ik leuk vinden wegluisteren op zijn tijd.
Nu stop ik met nadenken.
Niet te vergelijken ook natuurlijk. Maiden is toch wat meer gericht op de goedlopende/in het oor liggende nummers met hitpotentie.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:48 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik vind Black Sabbath en Pink Floyd meer baas
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Gewaagde adoraties. Hier schrik ik van.quote:
Mwa. Ben wel helemaal naar de tering, maar nu ik het begrijp durf ik het nog wel een keer aan.quote:
Heb vanochtend nog ff flink lopen oefenenquote:Op zondag 6 juli 2014 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. Ben wel helemaal naar de tering, maar nu ik het begrijp durf ik het nog wel een keer aan.
AZquote:
Terechte klacht. Net als One Direction en Justin Bieberquote:
Kanye West.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Terechte klacht. Net als One Direction en Justin Bieber
Stiekem vind ik Jay Z en Kayne West ook wel klacht waardig
Juan Direction.quote:Op zondag 6 juli 2014 17:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Terechte klacht. Net als One Direction en Justin Bieber
Stiekem vind ik Jay Z en Kayne West ook wel klacht waardig
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
BAM, BABAM, BABAM, ANGEL OF DEATH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Top!quote:Op zondag 6 juli 2014 21:19 schreef appelepent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo is het plaatje compleet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan wel het lichtknopje kapot slaan.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:13 schreef d4v1d het volgende:
Als ik hard op het lichtknopje van m'n kamer sla om m'n lamp aan te doen denk ik altijd heel eventjes dat ik te hard sla en m'n lamp mol
Terwijl het gewoon een knop op de muur is, zit niet vast aan de lamp zelf ofzo
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:13 schreef d4v1d het volgende:
Als ik hard op het lichtknopje van m'n kamer sla om m'n lamp aan te doen denk ik altijd heel eventjes dat ik te hard sla en m'n lamp mol
Terwijl het gewoon een knop op de muur is, zit niet vast aan de lamp zelf ofzo
Deze zijn toffer.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:42 schreef Dagoduck het volgende:
Ik loog niet hè.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |