Pls voor wie doe je stoer?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Van 1 persoon ja dus niks hypocriet.
Dat zegt meer over jouw slechte verkoopprestatiesquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Pls voor wie doe je stoer?
Jij slikt nog meer verschillende worst dan ik knakworst kan kopen in de plaatselijke Appie.
hahaha rustig joh, sletjequote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Word je opgewonden van 4 reacties?
Ik raak nog sneller opgewonden van een schaap.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahaha rustig joh, sletjeben denk ik 1 van de weinige die dat niet heeft bij jou.
Verklaart trouwens ook waarom haar vriendje nooit een stijve krijgt van haar en telkens vreemd gaat en hij het maar af doen op zenuwen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik raak nog sneller opgewonden van een schaap.
En een beetje man is niet zo tering seksistisch. Alsof een trofee van een vrouw met zo'n kort denkende lul zoals jij zou willen trouwen. Doe jezelf een plezier een koop een maagd uit het Midden-Oosten als het zo belangrijk voor je is. Oh en je mag zelf ook niet na een jaar d'r komen om ruilen he.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:02 schreef corehype het volgende:
[..]
klopt, iedereen maakt fouten in hun leven, maar dat moet geen 'vrijbrief' zijn om ook maar fouten te gaan maken want de allergrootste fout die je als man kunt maken, is het huwen van een wijf waar andere lullen in zijn geweest.
Een beetje man heeft in zijn leven een beetje seks met types maar uiteindelijk trouwt hij een trofee, een maagd, dat onderscheidt het huwelijk van zijn voorgaande (seks)relaties.
Ken je plek vies wijf, je geeft het huwelijk een slechte naam van types als jij, de niet-maagden, scheiden binnen een jaar. Jullie horen helemaal niet binnen het huwelijk, snap het dan. Ga lekker seks hebben, genoeg behoeftige mannen.
Ik ben een avonturier die graag als pionier aan de voet van een ontdekking begint. Op fijnzinnig wijze kan ik dat nog smetteloze sneetje langzaam van haar reine verzegeling ontdoen en de eerste randen van de nog onbevlekte roze lippen visiteren. De uiterste gratie van seksuele liefelijkheid gewenst door ons mannen is eigenlijk iets heels teers. Zij aan wie het niet toekomt zullen ten alle tijden spreken van zotheid.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:45 schreef x.Vira het volgende:
[..]
En een beetje man is niet zo tering seksistisch. Alsof een trofee van een vrouw met zo'n kort denkende lul zoals jij zou willen trouwen. Doe jezelf een plezier een koop een maagd uit het Midden-Oosten als het zo belangrijk voor je is. Oh en je mag zelf ook niet na een jaar d'r komen om ruilen he.
Je bent gewoon onervaren en bent bang dat je afgaat bij een ervaren meidjequote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:24 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik ben een avonturier die graag als pionier aan de voet van een ontdekking begint. Op fijnzinnig wijze kan ik dat nog smetteloze sneetje langzaam van haar reine verzegeling ontdoen en de eerste randen van de nog onbevlekte roze lippen visiteren. De uiterste gratie van seksuele liefelijkheid gewenst door ons mannen is eigenlijk iets heels teers. Zij aan wie het niet toekomt zullen ten alle tijden spreken van zotheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Hij pulled irl gewoon een Dima'tje en loopt hier stoer te verkondigen dattie alleen een maagd wil en dat alle vrouwen hoeren zijn blablabla.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent gewoon onervaren en bent bang dat je afgaat bij een ervaren meidje
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Hij pulled irl gewoon een Dima'tje en loopt hier stoer te verkondigen dattie alleen een maagd wil en dat alle vrouwen hoeren zijn blablabla.
Ik wens gewoon niet als een onman behandeld te worden. Je moest een weten hoe er gesproken wordt over 'mannen' die een niet-maagd huwen door die niet-maagden zelf, dat een wijf bij jou thuis op whatsapp inlogt om met een serieuze 'man' trouwplannen te maken terwijl je er een half uur geleden nog zat te neucken. Ja, je bent de man als je een niet-maagd huwt, vooral blijven denken dat jij de held bent.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Hij pulled irl gewoon een Dima'tje en loopt hier stoer te verkondigen dattie alleen een maagd wil en dat alle vrouwen hoeren zijn blablabla.
Je bent je medicijnen vergeten. Vraag ff aan je begeleider of de deur weer dicht mag.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:31 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik wens gewoon niet als een onman behandeld te worden. Je moest een weten hoe er gesproken wordt over 'mannen' die een niet-maagd huwen door die niet-maagden zelf, dat een wijf bij jou thuis op whatsapp inlogt om met een serieuze 'man' trouwplannen te maken terwijl je er een half uur geleden nog zat te neucken. Ja, je bent de man als je een niet-maagd huwt, vooral blijven denken dat jij de held bent.
De maagdelijkheid van een vrouw is immers een goede aanwijzing dat de vrouw monogaam is ingesteld. De man heeft aldus meer ''garanties'' dat hij ook daadwerkelijk de vader is wanneer hij kinderen krijgt en wordt het hem makkelijker gemaakt om zijn taak te vervolmaken: namelijk bescherming van het gezin(van honger en hellevuur en dergelijk)quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Je bent je medicijnen vergeten. Vraag ff aan je begeleider of de deur weer dicht mag.
Ik wil geen kinderen. En ik heb liever geen preutse kut die zichzelf ziet als wandelende kinderfabriek. Dat je 2x per jaar erop mag om dr zwanger te tikken en voor de rest handjes boven de dekens lampen uit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:45 schreef corehype het volgende:
[..]
De maagdelijkheid van een vrouw is immers een goede aanwijzing dat de vrouw monogaam is ingesteld. De man heeft aldus meer ''garanties'' dat hij ook daadwerkelijk de vader is wanneer hij kinderen krijgt en wordt het hem makkelijker gemaakt om zijn taak te vervolmaken: namelijk bescherming van het gezin(van honger en hellevuur en dergelijk)
In Thailand heb je voor ieder man 7 en half vrouw. Dus enorm veel aanbod.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen. En ik heb liever geen preutse kut die zichzelf ziet als wandelende kinderfabriek. Dat je 2x per jaar erop mag om dr zwanger te tikken en voor de rest handjes boven de dekens lampen uit.
Want dat is echte liefdequote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:54 schreef corehype het volgende:
[..]
In Thailand heb je voor ieder man 7 en half vrouw. Dus enorm veel aanbod.
Je hebt ze in alle maten. Waarom geen goed opgeleide dame uit daarhuwen ipv versleten dweil uit Nederland. Die op haar versleten hakken van jongen naar jongen slettert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |