quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
"intense liefde"
Right, zodra je geld op is is die liefde ook opeens verdwenen..
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
"intense liefde"
Right, zodra je geld op is is die liefde ook opeens verdwenen..
Dat sowieso niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Maar kom op, vrouwmens. Als jij je maagdelijkheid bewaart voor "de one" dan is dat toch niet iemand die hoertjes heeft geneukt?
Die vinden je waarschijnlijk een oude bok.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:34 schreef corehype het volgende:
[..]
Wtf moet ik met een oma_!!
Het enige waarmee ik trouw is een tienermaagd. Lekker vers tussen 16-19, ouder dan dat is
En wat heb jij te bieden knul? Minstens een netto maand salaris van een ton hoop ik...?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:34 schreef corehype het volgende:
[..]
Wtf moet ik met een oma_!!
Het enige waarmee ik trouw is een tienermaagd. Lekker vers tussen 16-19, ouder dan dat is
Voldoen aan de verwachtingen en vooroordelen die hier leven.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:44 schreef hoink581 het volgende:
Wat is de lol in jezelf voor doen als gefrustreerde vrouwenhater met onmogelijke wensen?
Praat je gedrag niet goed, sletje.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:53 schreef x.Vira het volgende:
Wat jij lijkt te verstaan onder rond geneukt op jou leeftijd is voor een hoer een dag werk ofzo. Een beetje goede chick laat zich testen en neukt er veilig op los. Niet iedere chick is moreel loos..
Smaakt elk zaadje weer totaal anders? Of moet ik dat van die 25 verschillende smaken met een korreltje zout nemen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:57 schreef x.Vira het volgende:
Ik heb geen 25 mannen gepijpt en ook nooit een soa gehad.. Maar ik was ook geen maagd toen ik mijn huidige vriend tegen kwam.. Mijn punt is niet iedere niet maagd heeft een soa en minstens 25 verschillende smaken zaad geslikt.
In de tokkiewijken jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:38 schreef corehype het volgende:
De columnsite van Opzij zei het 3 jaar geleden:
meisjes zijn op hun 19e KAPOTgeneukt.
Tering! Er lopen nog meiden rond die geen slet zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:57 schreef x.Vira het volgende:
Ik heb geen 25 mannen gepijpt en ook nooit een soa gehad.
klopt, iedereen maakt fouten in hun leven, maar dat moet geen 'vrijbrief' zijn om ook maar fouten te gaan maken want de allergrootste fout die je als man kunt maken, is het huwen van een wijf waar andere lullen in zijn geweest.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:53 schreef x.Vira het volgende:
Wat jij lijkt te verstaan onder rond geneukt op jou leeftijd is voor een hoer een dag werk ofzo. Een beetje goede chick laat zich testen en neukt er veilig op los. Niet iedere chick is moreel loos..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |