giggity giggityquote:
Komt omdat de TS zo'n positieve klootviool isquote:
Vervelend voor je; sterkte ermee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Afscheid genomen van mijn ouders
Weer 4 maanden wachten totdat ik ze zie.
Sterkte Muisje!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
sterkte muisjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet hetquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tik anders eens het volgende in op FOK!Forum:
↑↑↓↓←→←→BA
Haten op Edquote:
Hij lijkt de camera ietwat te ontwijken. Geeft niks, ik duik ook weg.quote:
hoi poepjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij lijkt de camera ietwat te ontwijken. Geeft niks, ik duik ook weg.
Hai stinkerdjequote:
IF(Kensington nieuwe single) THEN(Megahit). Zoiets.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:50 schreef MarijeH het volgende:
Kensington dus megahit. Dat had ik niet verwacht.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:50 schreef MarijeH het volgende:
Kensington dus megahit. Dat had ik niet verwacht.
Essssceeeeeequote:
Nee nog nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Essssceeeeee![]()
![]()
Heb je al eens een biertje afgesproken met je poepbroeder? Aangezien hij maar 5 minuten verderop woont tegenwoordig
Letterlijk een schijterd...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee nog nietDie gozer heeft gewoon geen tijd volgens mij... zit alleen maar te kakken
(ok ik heb het momenteel ook druk, misschien na m'n vakantie)
Dat inderdaad. Bovendien is the real deal een stuk toffer dan de online-versiequote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Bovendien is the real deal een stuk toffer dan de online-versie
Ja, maar zo'n boefje ben jij nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien zou ik technisch gezien ook nog gewoon in dat topic kunnen posten
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien zou ik technisch gezien ook nog gewoon in dat topic kunnen posten
ik kom niet hoor. allemaal enge mensen. brrrrrquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:56 schreef minthy het volgende:
Topicmeet in het verschiet!
Check onze Facebookgroep. Zit je hier nog niet in? Vraag dan via Pino112 of ikzelf zei de gek om toegang.
Geen Facebook, geen behoefte aan de groep? DM mij maar voor info.
Dat was mijn vaste uitspraak...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kom niet hoor. allemaal enge mensen. brrrrr
ja, ik los je wel afquote:
Tofjes!!quote:
voetbal, en soberso is de loop er een beetje uit sinds Ekstra Weekend gestopt is....quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Tofjes!!![]()
Wat is het trouwens rustig hier voor een vrijdagavond...
Oh ja, dat is waar ook. Vroegâh was het de meest drukke avond!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voetbal, en soberso is de loop er een beetje uit sinds Ekstra Weekend gestopt is....
moet je je vizier scherpstellenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook. Vroegâh was het de meest drukke avond!
Ik mis Hans
quote:
doe maar niet hoor. je mag best in de krant komen, maar niet op zo'n manier!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Zal er de volgende keer aan denken als ik in Grunn rij.
nja, ik was zelf ook voetbal kijken. en tis mooi weer enzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:21 schreef ddx het volgende:
Het is vanavond wel erg rustig, maar ook toen EW er nog was gingen meeste mensen al weg bij begin Stenders.
Bovendien vind/vond ik Hans oprecht tof!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doe maar niet hoor. je mag best in de krant komen, maar niet op zo'n manier!
Stenders boeide mij ook steeds minder op een gegeven moment. Ik ben meer een dagluisteraar geworden, of ik moet toevallig in de auto zittenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:21 schreef ddx het volgende:
Het is vanavond wel erg rustig, maar ook toen EW er nog was gingen meeste mensen al weg bij begin Stenders.
WHIIIIIIIII!!!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:26 schreef -BladHark- het volgende:
Zo, dat was leuk dat voetbal.
Nu moet harkje naar bed!
harkje! ouwe bladerenman! lekker slapen he!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:26 schreef -BladHark- het volgende:
Zo, dat was leuk dat voetbal.
Nu moet harkje naar bed!
Minth!quote:
Ik mag datquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:28 schreef -BladHark- het volgende:
[..]
Het is wel al behoorlijk laat hoor!
Hóe toevallig.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
ik ga bladhark nadoen en ook me nest in
doeidoei xoxoxoxo
xdquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
hallo Kletsmeisje
hihi, klets kan natuurlijk een pets op de bips zijn![]()
Slaap lekker knuff0lllquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
ik ga bladhark nadoen en ook me nest in
doeidoei xoxoxoxo
echt 0.0 hoor!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:31 schreef wolfrolf het volgende:
rock jij maakt wel veel kwaliteitsgrappen de laatste tijd
Godverdomme.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
echt 0.0 hoor!
hoewel...vandag in de videoland zei de meneer van de videoland dat de pot fetakaas een beetje vettig was en toen zei ik: ja, het is ook fetakaas![]()
![]()
dat was ook ongeveer de reactie van de mannen van Videoland....quote:
Trustequote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
nog even het afscheidsliedje afwachten en dan pitten.
slaap lekker
Haha hier hetzelfde! Goede isolatie is niet altijd fijnquote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:38 schreef 3rdRock het volgende:
goedemorgen....het is heerlijk afgekoeld in mijn huis. toen ik vannacht naar bed ging was het 26.5graden, nu is het 26.5graden.....
nja, hier is het geen goede isolatie hoor. de zon staat gewoon tot laat in de ochtend vol op 2 ramen in de woonkamer. en ik heb geen verduistering... heb wel eens gehad dat ik beneden kwam en was het 19graden, ga ik douchen en kom ik een half uur later weer beneden en de zon schijnt: 21 graden. nu alle ramen die ik heb open en de regenrader in de gaten houden. hoop dat het iets helpt, maar het kan maar zo, net als gisteren, 30 graden worden in huis....quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha hier hetzelfde! Goede isolatie is niet altijd fijnramen openzetten dus!
goedemorgen popje. ga je lekker naar Timur en Ramon luisteren of kom je alleen even zwaaien?quote:
Dat laatste.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goedemorgen popje. ga je lekker naar Timur en Ramon luisteren of kom je alleen even zwaaien?
dat is ook niet leuk voor Timur en Ramonquote:
ik vermoed dat voetbal en lekker weer de reden isquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:58 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen.
Wat was het rustig gisteravond/vannacht.
Ik heb al een tijdje niet meer naar T&R geluisterd. Dus deze week kunnen ze het vast ook zonder mij afquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is ook niet leuk voor Timur en Ramon
nee, dat denk ik niet. ik hoorde de laatste weken al wat verminderde inspiratie...ik denk dat ze jou missen!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje niet meer naar T&R geluisterd. Dus deze week kunnen ze het vast ook zonder mij af
Dat zal het zijn jaquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat denk ik niet. ik hoorde de laatste weken al wat verminderde inspiratie...ik denk dat ze jou missen!
het gaat over drank en Ma Flodder is wakkerquote:
Tja wat kan ik hier over zeggen...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het gaat over drank en Ma Flodder is wakker
dat het de waarheid is muisjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja wat kan ik hier over zeggen...
nja, ik ben niet zo van het live luisteren dus ik denk dat ik dat laatste program zou luisteren en voetbal aan zou zetten.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:34 schreef MarijeH het volgende:
Een dilemma. De laatste uitzending van jouw favoriete radioprogramma live bijwonen of voetbal kijken?
De laatste uitzending van jouw favoriete radioprogramma begint ook om 22:00 uur. Hierna zal dit radioprogramma niet meer worden uitgezonden op de radio.
Ik kies dan voor de laatste uitzending van mijn favoriete radioprogramma live bijwonen.
Daten. De uitslag hoor je later welquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik ben niet zo van het live luisteren dus ik denk dat ik dat laatste program zou luisteren en voetbal aan zou zetten.
of het dilemma: een date met dat ene leuke meisje of die ene leuke jongen waar je al zo lang van droomt en hij/zij is een voetbalhater en wil dus daten om 22u vanavond.....
of voetbal kijken?
ja, idem hiero. ik kijk wel voetbal, maar zo extreem belangrijk vind ik het nou ook weer nietquote:
komen niet toevallig naar Portugal?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
London Grammer![]()
Komen naar NL in oktober, ben ik er niet.
Noppes komen niet niet Portugal.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
komen niet toevallig naar Portugal?
en wat een vage FjS net.....ik snap zijn reactie wel, maar daardoor vertrouw ik hem eigenlijk niet....en zij klonk wel leuk, hij niet...ik denk dat dit niks wordt. maar wie weet horen we het morgen of volgende week!
prima voor mijn niveau dusquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze nieuwslezer is ook niet echt wat. Met zijn stem lijkt het echt net jeugdjournaal voor gevorderden.
Huh?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Kaarten winnen voor London Grammar dat vindt ChatGirl leuk.
Je kunt kaarten voor London Grammar vinden bij 3FMquote:
Owja. Misschien ga ik wel een keer meedoen deze week.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kunt kaarten voor London Grammar vinden bij 3FM
straks wellicht bij de woordgrappenquiz!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Owja. Misschien ga ik wel een keer meedoen deze week.
ach, ik ben het wel gewend om tegen mezelf te lullenquote:Op zondag 6 juli 2014 00:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is hier wel wat rustig inderdaad, met sinds 14.30u alleen maar posts van jou...
Waarom dequote:
Bloeddruk is al vrij hoog van zichzelf, die heeft dit soort wedstrijden echt niet nodig!quote:
je bent bekend met het fenomeen pluggen? dat een platenmaatschappij de single alvast een paar dagen voor de release aan de dj geeft? )ja, ik hap graagquote:Op zondag 6 juli 2014 12:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kensington.
Wel knap trouwens dat 3FM in de NMH-vergadering op woensdag al een nummer kiest wat pas twee dagen later uitkomt.
Nee, dat was nou niet echt bepaald handig voor je bloeddruk deze wedstrijdquote:Op zondag 6 juli 2014 02:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Bloeddruk is al vrij hoog van zichzelf, die heeft dit soort wedstrijden echt niet nodig!
zuipen op de overwinning of je verdriet verdrinken? of ga je trouwen?quote:Op zondag 6 juli 2014 13:48 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben aanstaande donderdag trouwens best brak vermoed ik
die 1e 2 optiesquote:Op zondag 6 juli 2014 13:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zuipen op de overwinning of je verdriet verdrinken? of ga je trouwen?
Niet dat dat enig effect zal hebben. Veronica maakt zulke dingen natuurlijk pas bekend als hun besluit vast staat, dus daar zal dit weinig aan kunnen veranderen.quote:Op zondag 6 juli 2014 15:12 schreef MarijeH het volgende:
https://twitter.com/HELPsomertijd
Deze pagina kwam ik net tegen.
ok maar 3fm heefd toch koen en sander?quote:Op zondag 6 juli 2014 15:12 schreef MarijeH het volgende:
https://twitter.com/HELPsomertijd
Deze pagina kwam ik net tegen.
you failedquote:
Het is nooit wat geweest.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat Home van Dotan is echt zo snel kapot gedraaid he.
Dat inderdaad...quote:
Ik heb momenteel weinig te klagen hoorquote:Op maandag 7 juli 2014 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog steeds dit topic?
Heeft Paul meer succes dan SC
En zij?quote:Op maandag 7 juli 2014 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb momenteel weinig te klagen hoor
Dat moet je aan haar vragenquote:
Ik denk dat het bij een gedachte blijft, want meer dan de helft van mijn haar moet er dan afquote:Op maandag 7 juli 2014 12:26 schreef Cee het volgende:
a) Blijft het bij de gedachte en;
b) ga je het zelf knippen en;
c) ga je het doneren en;
d) pics or it never happened muis!
quote:Op maandag 7 juli 2014 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had maar eens bedacht dat ik mijn lange haar maar eens radicaal ga knippen tot zo'n schouderlengte bob kapsel.
En dan ook nog een lok in een andere kleur. Ik zeg doen!quote:Op maandag 7 juli 2014 12:29 schreef Cee het volgende:
Ik zou 't proberen, het groeit toch weer aan, tenzij je een aandoening hebt waarbij je haar 1 centimeter per decennium groeit, dan zou ik ook twijfelen. En het is misschien wel fijn deze warme dagen, om even een frisse coupe te hebben.
Lekker kort en pittig.
Go for it ieniemienert!
En toch klik ikquote:Op maandag 7 juli 2014 12:30 schreef Cee het volgende:
Verdomme Sersjee, je post leidde me ertoe om zanger Bob anno 2014 te googlen.
handigquote:Op maandag 7 juli 2014 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Vriendin zei dat een nieuw kapsel een goed begin is voor een nieuw begin in het algemeen.
Ik vind het wel moeilijk hoor om van haar dat bijna tot mijn kont reikt ineens naar iets anders te gaan.
Toch lekker makkelijk joh, hoef je 's ochtends weinig meer aan te doen, beetje gel erdoor en het zit altijd goed en wat ChatGirl zegt, leuk een gekleurde pluk er doorheen en het is helemaal AF.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:30 schreef wolfrolf het volgende:
Cee
Wil jij verdomme niet een kort pittig kapsel adviseren
Dankjewel.
Sorry.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:30 schreef Cee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
Ga direct zo naar de plaatselijke kapster om het te laten doen.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Toch lekker makkelijk joh, hoef je 's ochtends weinig meer aan te doen, beetje gel erdoor en het zit altijd goed en wat ChatGirl zegt, leuk een gekleurde pluk er doorheen en het is helemaal AF.
goed kapselquote:Op maandag 7 juli 2014 12:30 schreef Cee het volgende:
quote:Op maandag 7 juli 2014 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga direct zo naar de plaatselijke kapster om het te laten doen.
Wie weet heeft de kapster hier in Mexilhoeira Grande nog wel meer leuke ideeën
quote:Op maandag 7 juli 2014 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga direct zo naar de plaatselijke kapster om het te laten doen.
Wie weet heeft de kapster hier in Mexilhoeira Grande nog wel meer leuke ideeën
op 1:45 danquote:Op maandag 7 juli 2014 12:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Let vooral op de uitzinnige menigte vanaf 0.58.
Je hebt het tot zo ver gered?quote:Op maandag 7 juli 2014 12:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Let vooral op de uitzinnige menigte vanaf 0.58.
Oké.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Of zal ik mijn hoofd aan een kant kaalscheren en de rest in zo'n staart doen?
#90'sflashback
#daarkomtgabbertje
Ik zag onlangs een voetballer op het WK met een fan-tas-tisch kapsel. Hij had een kalende plek op z'n hoofd en had achter op zijn hoofd nog een vies vlassig sliertje lang haar hangen, te dun om er een elastiekje om te doen. Het was echt heel naar om te zien. Maar misschien is het wel een trend omdat het een voetballer is dus dan zou dat ook een optie zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
#90'sflashback
#daarkomtgabbertje
Doe zoiets, dan combineer je zowat alles wat je hebt opgenoemd.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
#90'sflashback
#daarkomtgabbertje
Tof idee.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag onlangs een voetballer op het WK met een fan-tas-tisch kapsel. Hij had een kalende plek op z'n hoofd en had achter op zijn hoofd nog een vies vlassig sliertje lang haar hangen, te dun om er een elastiekje om te doen. Het was echt heel naar om te zien. Maar misschien is het wel een trend omdat het een voetballer is dus dan zou dat ook een optie zijn.
Spuuglelijk om heel serieus te zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Doe zoiets, dan combineer je zowat alles wat je hebt opgenoemd.
[ afbeelding ]
je bedoelt de Argentijnse bankzitter/invaller Palacio? wat een malloot kapsel, godsammequote:Op maandag 7 juli 2014 12:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag onlangs een voetballer op het WK met een fan-tas-tisch kapsel. Hij had een kalende plek op z'n hoofd en had achter op zijn hoofd nog een vies vlassig sliertje lang haar hangen, te dun om er een elastiekje om te doen. Het was echt heel naar om te zien. Maar misschien is het wel een trend omdat het een voetballer is dus dan zou dat ook een optie zijn.
Weet ik waar ik dit weekend mijn rotte tomaten ga deponeren.quote:
Mss kun je een deal sluiten met zijn (ex-)vriendin?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Weet ik waar ik dit weekend mijn rotte tomaten ga deponeren.
Ik denk dat zij liever wat bakstenen gooit.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss kun je een deal sluiten met zijn (ex-)vriendin?
Geen gek idee.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat zij liever wat bakstenen gooit.
Kut voor hem.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:34 schreef 3rdRock het volgende:
buh, broertje smst net dat het uit is tussen hem en zijn vriendin. ca 5 jaar samen, 2 jaar een huis. klote voor em. maar hij vindt wel een ander over een tijdje
Juist niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Juist niet.Oeh je bent lekker gevat vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Juist niet.of juist veel meer kut voor hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Deze was te makkelijk om te laten liggenquote:
Het is maar hoe je het bekijkt ja.quote:
dat zei ik ook tegen die dronken snol...quote:Op maandag 7 juli 2014 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Deze was te makkelijk om te laten liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |