giggity giggityquote:
Komt omdat de TS zo'n positieve klootviool isquote:
Vervelend voor je; sterkte ermee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Afscheid genomen van mijn ouders
Weer 4 maanden wachten totdat ik ze zie.
Sterkte Muisje!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
sterkte muisjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet hetquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tik anders eens het volgende in op FOK!Forum:
↑↑↓↓←→←→BA
Haten op Edquote:
Hij lijkt de camera ietwat te ontwijken. Geeft niks, ik duik ook weg.quote:
hoi poepjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij lijkt de camera ietwat te ontwijken. Geeft niks, ik duik ook weg.
Hai stinkerdjequote:
IF(Kensington nieuwe single) THEN(Megahit). Zoiets.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:50 schreef MarijeH het volgende:
Kensington dus megahit. Dat had ik niet verwacht.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:50 schreef MarijeH het volgende:
Kensington dus megahit. Dat had ik niet verwacht.
Essssceeeeeequote:
Nee nog nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Essssceeeeee![]()
![]()
Heb je al eens een biertje afgesproken met je poepbroeder? Aangezien hij maar 5 minuten verderop woont tegenwoordig
Letterlijk een schijterd...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee nog nietDie gozer heeft gewoon geen tijd volgens mij... zit alleen maar te kakken
(ok ik heb het momenteel ook druk, misschien na m'n vakantie)
Dat inderdaad. Bovendien is the real deal een stuk toffer dan de online-versiequote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Bovendien is the real deal een stuk toffer dan de online-versie
Ja, maar zo'n boefje ben jij nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien zou ik technisch gezien ook nog gewoon in dat topic kunnen posten
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien zou ik technisch gezien ook nog gewoon in dat topic kunnen posten
ik kom niet hoor. allemaal enge mensen. brrrrrquote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:56 schreef minthy het volgende:
Topicmeet in het verschiet!
Check onze Facebookgroep. Zit je hier nog niet in? Vraag dan via Pino112 of ikzelf zei de gek om toegang.
Geen Facebook, geen behoefte aan de groep? DM mij maar voor info.
Dat was mijn vaste uitspraak...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kom niet hoor. allemaal enge mensen. brrrrr
ja, ik los je wel afquote:
Tofjes!!quote:
voetbal, en soberso is de loop er een beetje uit sinds Ekstra Weekend gestopt is....quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Tofjes!!![]()
Wat is het trouwens rustig hier voor een vrijdagavond...
Oh ja, dat is waar ook. Vroegâh was het de meest drukke avond!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voetbal, en soberso is de loop er een beetje uit sinds Ekstra Weekend gestopt is....
moet je je vizier scherpstellenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook. Vroegâh was het de meest drukke avond!
Ik mis Hans
quote:
doe maar niet hoor. je mag best in de krant komen, maar niet op zo'n manier!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Zal er de volgende keer aan denken als ik in Grunn rij.
nja, ik was zelf ook voetbal kijken. en tis mooi weer enzo.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:21 schreef ddx het volgende:
Het is vanavond wel erg rustig, maar ook toen EW er nog was gingen meeste mensen al weg bij begin Stenders.
Bovendien vind/vond ik Hans oprecht tof!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doe maar niet hoor. je mag best in de krant komen, maar niet op zo'n manier!
Stenders boeide mij ook steeds minder op een gegeven moment. Ik ben meer een dagluisteraar geworden, of ik moet toevallig in de auto zittenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:21 schreef ddx het volgende:
Het is vanavond wel erg rustig, maar ook toen EW er nog was gingen meeste mensen al weg bij begin Stenders.
WHIIIIIIIII!!!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:26 schreef -BladHark- het volgende:
Zo, dat was leuk dat voetbal.
Nu moet harkje naar bed!
harkje! ouwe bladerenman! lekker slapen he!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:26 schreef -BladHark- het volgende:
Zo, dat was leuk dat voetbal.
Nu moet harkje naar bed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |