quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:49 schreef StarGazer het volgende:
Zullen we eerst maar eens de kwartfinale winnen?
Ik denk dat iedereen vooraf er wel voor getekend had als je met een selectie die uit zoveel eredivisie spelers bestaat de halve finale zou kunnen halenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:05 schreef MakkieR het volgende:
Als we zover mogen komen, dan ben ik allang blij.
Costa Rica hebben we al gewonnen dus alleen nog even winnen van Argentinië middels Kuijt op Messi en je bent in de finale.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:37 schreef VenetianSnares het volgende:
TS gaat er dus al vanuit dat we de finale halen? Ik wacht mijn uitspraak nog even af, we zijn pas bij de kwartfinale.
Zolang we maar niet te vaak wedstrijden gaan krijgen als Nederland - Mexico. Dat kan mijn hart niet aan hoor?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:12 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen vooraf er wel voor getekend had als je met een selectie die uit zoveel eredivisie spelers bestaat de halve finale zou kunnen halen
Het laatste kwartier ligt Robben permanent op de grond een penalty te claimen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:47 schreef Nober het volgende:
En hoe denken jullie dat Nederland het WK beëindigt?
Zul je net zien, winnen die Belgen wel gewoon de finale, kunnen we wel stoppen met dat interlandvoetbal.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:45 schreef Dven het volgende:
Halve finale verliezen van Belgie waarna FOK! een tsunami aan Belgjes krijgt.
Dat zou echt een hel zijn. Zeker omdat ik enkel met Belgen werk en omgaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Zul je net zien, winnen die Belgen wel gewoon de finale, kunnen we wel stoppen met dat interlandvoetbal.
Ach....kun je altijd nog tegen ze zeggen dat wij van ze winnen met korfbal....quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zou echt een hel zijn. Zeker omdat ik enkel met Belgen werk en omga
Eerlijk is eerlijk, toch ook meer mijn sport. Mijn zesjes zijn ongeevenaard.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach....kun je altijd nog tegen ze zeggen dat wij van ze winnen met korfbal....
Dat zou mooi zijn, maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi man, die onderschatting voor Costa Rica. Zou mij niets verbazen als we er morgen gewoon keihard afgaan...
zo een grote jinx dat de finale niet eens gehaald gaat worden zekerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:29 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat dit een hele goeie anti-jinx is NoberDus ik zeg maar niks verder.
Nederland - Denemarken 1992. Just saying....quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi man, die onderschatting voor Costa Rica. Zou mij niets verbazen als we er morgen gewoon keihard afgaan...
Dus Costa Rica wordt Europees Wereldkampioen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nederland - Denemarken 1992. Just saying....
In het voetbal weet je het nooitquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus Costa Rica wordt Europees Wereldkampioen?
Ik hield die avond een schoolfeest bij mijn ouders in de tuin. Mijn toenmalige wiskundeleraar was er ook, dat was een halve Deen. Hij was de enige die blij was die avond.quote:
En die kwamen nog terug van de camping. Costa Rica niet eens.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nederland - Denemarken 1992. Just saying....
Ze gaan dit keer op z'n best de troostfinale verliezen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:53 schreef walhallus het volgende:
Nederland gaat de WK finale weer verliezen...
Wat ereug!
![]()
![]()
tjsin.. het topic nederland vs belgie is ineens afgesloten,quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze gaan dit keer op z'n best de troostfinale verliezen.
Het was een prachtig staaltje arrogantie afstraffenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik hield die avond een schoolfeest bij mijn ouders in de tuin. Mijn toenmalige wiskundeleraar was er ook, dat was een halve Deen. Hij was de enige die blij was die avond.
Haha exact. En dan gewoon doodleuk dat toernooi winnen. Helden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:44 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
En die kwamen nog terug van de camping. Costa Rica niet eens.
Neuh, was vol. 300 reacties, dan gaat het automatisch dicht.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:20 schreef walhallus het volgende:
[..]
tjsin.. het topic nederland vs belgie is ineens afgesloten,
regeltjes zeker![]()
![]()
regeltjesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Neuh, was vol. 300 reacties, dan gaat het automatisch dicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |