Alleen d. En dat moet al vanaf de geboorte.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De kraam vd intake gaf aan dat ik nog geen extra vitamines hoef te halen/geven omdat mini flesvoeding krijgt, maar ik dacht altijd dat je D standaard moest geven, en nu lees ik dus K ook... #noob
er zijn mensen die van mening zijn dat de darmwand daar van beschadigd, maar ook mensen die het geen ffijn idee vinden dat de baby als eerst de vit. K proeft ipv moedermelk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Maar afgezien van het feit dat het kindje de vit K dan als allereerste binnen krijgt, wat is daar precies t probleem van? Wordt de baby daar ziek van omdat er dan geen "bodem" is gelegd?
bij flesvoeding geen K vanaf dat je kindje minimaal 500 cc flesvoeding drinkt. Aan het einde van de kraamweek zitten de meeste kindjes op 80 cc voeding x 8 voedingen zou 640-700 cc moeten zijn, dus in principe hoeft t niet, maar er zijn uitzonderingen. D moet altijd ook bij flesvoedingg volgens de nieuwste adviezen. T/m 4 jaar dus. Dat hoef je nog niet nu in huis te halen hoor. Als je t maar op dag 8 in huis hebt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De kraam vd intake gaf aan dat ik nog geen extra vitamines hoef te halen/geven omdat mini flesvoeding krijgt, maar ik dacht altijd dat je D standaard moest geven, en nu lees ik dus K ook... #noob
Ja ben ik met je eens. Zal volgende keer bij de andere VK wel even mijn beklag doen. En volgende keer is al in week 30, dus misschien dan ook meteen die prik dan alquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:50 schreef Amsel het volgende:
Hilmo ik vind dat ze je prik best wat beter kunnen plannen als ze weten dat je zo bang bent, is niet fijn zo.
[..]
+1quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:47 schreef Amsel het volgende:
Bedankt voor de uitgebreide uitleg Mignonne! Echt heel fijn
Vorige keer ging t helaas mis en deze blijft plakken! Dus dat wordt zoeken naar middelen om t te temmen...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:04 schreef Risu het volgende:
ik kan er niet meer omheen, misselijkheid heeft toegeslagen. Er zit niks anders op dan het uitzitten. Hoef gelukkig nog niet te overgeven, maar wel vroeg zeg, dit. Ben pas 5 weken +2, had ik vorige keer helemaal geen last van. Jammer hoor.
Maar on a side notezwanger! Woooh
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:08 schreef Cwen het volgende:
[..]. Er zijn dr dus wel die naar de moeder kijken...
Voelt t als darmkramp of juist niet? Herken je het vd eerste zwangerschap?Bij twijfel zou ik toch de vk ff bellen geloof ik...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:53 schreef Zoë23 het volgende:
Fijn dat je je kennis hier deelt mignonne!
Hilmowat rot.
Risu
Minder van de misselijkheid. <opzich n 'positief' symptoom maar wel vervelend>
Mobiel reageren gaat niet zo lekker
Lig op bed, veel buikkrampen. Weer niet meer hoe ik moet zitten of liggen. Darmen zijn ook wat van slag. Heb ook veel pijn aan de zijkanten van mijn buik. Zou er een baby aan het draaien zijn? Of gewoon kramp? Doet echt behoorlijk pijn
Hier ook. Begon met 4+3 of zo. Hier ook niet overgeven maar wel flink beroerd icm geen eetlust. Maar wat ben ik daar blij mee. Had ik de vorige keer allemaal niet en toen ging t mis. T voelt nu fysiek heel anders.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:04 schreef Risu het volgende:
ik kan er niet meer omheen, misselijkheid heeft toegeslagen. Er zit niks anders op dan het uitzitten. Hoef gelukkig nog niet te overgeven, maar wel vroeg zeg, dit. Ben pas 5 weken +2, had ik vorige keer helemaal geen last van. Jammer hoor.
Maar on a side notezwanger! Woooh
Bij mij was dat mn (buik)spieren die ik teveel belastte. Probeer die wat minder te belasten ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:53 schreef Zoë23 het volgende:
Fijn dat je je kennis hier deelt mignonne!
Hilmowat rot.
Risu
Minder van de misselijkheid. <opzich n 'positief' symptoom maar wel vervelend>
Mobiel reageren gaat niet zo lekker
Lig op bed, veel buikkrampen. Weer niet meer hoe ik moet zitten of liggen. Darmen zijn ook wat van slag. Heb ook veel pijn aan de zijkanten van mijn buik. Zou er een baby aan het draaien zijn? Of gewoon kramp? Doet echt behoorlijk pijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |