Gewoon huisje, boompje, Bogie.quote:
Eigenlijk gewoon Chinees eten dus.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:35 schreef Amarantha het volgende:
NasiPeking eend
Foe yong hai
Babi pangang
Chinese tomatensoep
Indiaas*quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:36 schreef richolio het volgende:
Thais en vietnamees etenBeste keukens.
Vietnamees is baasquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:36 schreef richolio het volgende:
Thais en vietnamees etenBeste keukens.
Even lezen hoor. Heb je nu daar een ban? Zo ja wist niet dat dat kon joh. Dacht alleen voor het hele forumquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
2 topics, vrij kinderachtig maar ik had bier op!
OUD / Neefje betrapt...
OUD / Op vakantie geweest
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:35 schreef Amarantha het volgende:
NasiPeking eend
Foe yong hai
Babi pangang
Chinese tomatensoep
en hep in het hondenhokjequote:
Heb er geen ban, maar kreeg het dringende verzoek om daar maar niet meer te gaan postenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Even lezen hoor. Heb je nu daar een ban? Zo ja wist niet dat dat kon joh. Dacht alleen voor het hele forum
Little V?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Vietnamees is baaszit in Rotterdam een goeie achter de Laurenskerk.
Jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon Chinees eten dus.
Etsu gaat nu iets zeggen over zijn VBL banquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Even lezen hoor. Heb je nu daar een ban? Zo ja wist niet dat dat kon joh. Dacht alleen voor het hele forum
Kan dat wel dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb er geen ban, maar kreeg het dringende verzoek om daar maar niet meer te gaan posten
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:35 schreef Amarantha het volgende:
NasiPeking eend
Foe yong hai
Babi pangang
Chinese tomatensoep
Oh haha daar is mijn antwoord.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:38 schreef Monopoly het volgende:
Je kan wel een ban krijgen voor een bepaald subforum, wordt in de praktijk niet vaak gebruikt. KPD en KEL wellicht als je je daar misdraagt.
Zo`n grote loempia staat toch wel gelijk aan een hele Chinese maaltijd?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaMet kroepoek erbij en als het kan een enorme loempia. Chinees waar we laatst hadden besteld die had alleen maar kleintjes. Ik wil juist zo'n hele grote die vol zit met kip en ei enz
Prima, maar dan is Paxcons aanwezigheid gewenst aangezien ik wil dat hij zijn mening bijstelt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu, wat dacht je van een Groningen lasagne meet bij jou thuis? Iedereen is welkom.
True maar ik had daar zo'n zin in en wat overblijft van het Chinese eten dat kan de volgende dag altijd nog opgegeten wordenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo`n grote loempia staat toch wel gelijk aan een hele Chinese maaltijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |