Nou ja, geraakt... Ik heb niets tegen homoseksualiteit, maar ik vind het een morele kwestie om zoiets te moeten vertellen, of wachten tot het jochie zelf 'uit de kast komt'. Wellicht wou hij gewoon eens weten hoe het is om een piemel in je mond te hebben, kinderen doen wel vreemdere dingenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Neen, ik vind dat je ze niks moet vertellen.
Ze komen er vanzelf achter dat hun zoon
een homo is.Niks mis mee overigens.
Wat deed het met je toen je het zag ?
Niks, en voelde je emoties ?
Want je deelt het hier, dus kennelijk heeft
het je ergens geraakt.
Dit klinkt misschien een beetje raar maar als je iemand pijpt ben je niet meteen homoquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:27 schreef Monopoly het volgende:
Zijn er ook nog voorstanders om het wel te zeggen?
Lijkt me als ouder dat het best moeilijk is om te horen dat je kind homo is, maar als je er vroeg bij bent kan je nog wat voorlichting geven en hem van zijn homoseksuele gedachtes af helpen
Dat snap ik. Maar sommige ouders zien het vrij zwart-wit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:27 schreef aequus het volgende:
[..]
Dit klinkt misschien een beetje raar maar als je iemand pijpt ben je niet meteen homo
Dus daarom, omdat jij dat weet, heb je geen enkele reden om die jongen zo voor schut te gaan zetten en hij is waarschijnlijk toch geen homo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar sommige ouders zien het vrij zwart-wit.
Ik kan begrijpen dat sommige mensen gewoon een afkeer hebben aan homo's (ik sta vrij tolerant tegenover homoseksualiteit), dus die ouders kunnen dan wel beslissingen nemen of ze dat toelaten of niet.
Ze zijn wel Katholiek, maakt dat het wat complexer ?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ja, hoewel de heer hier natuurlijk al van weet, moet je de ouders wel de kans geven om om vergiffenis te vragen en te bidden tot god dat Hij het kind weer zal genezen. Het is voor de ouders van groot belang dat zij hier van weten, en hun kind kunnen steunen en genezen.
Boetedoening bij de priester?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze zijn wel Katholiek, maakt dat het wat complexer ?
Ja, dat heb ik uiteindelijk niet vertelt. Dit is een nieuwe situatie.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:35 schreef AldoTheApache het volgende:
Zelfde topic als je masturberende neefje met brandnetel ...
je valt in herhaling Mono
nieuwe situatie, zelfde grap, jammerquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik uiteindelijk niet vertelt. Dit is een nieuwe situatie.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wellicht, al lijkt me dat ook niet zo'n goed idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |