quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren en liegen
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:25 schreef Hunk het volgende:
[..]
Zij doet zoiets niet, ik heb haar ontmaagd en dat is belangrijk voor haar
Sowieso niet wanneer je in een ander postcode gebied bentquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Anders doe je alleen oraal. Da's niet vreemd gaan.
En anaal is geen echte seks toch?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Anders doe je alleen oraal. Da's niet vreemd gaan.
quote:
De vraag is dus eigenlijk of zij dat ook vindt.quote:
Laten we de proef op de som nemen. Wanneer heb je tijd?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En anaal is geen echte seks toch?
Stuur haar dit topicquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:32 schreef Hunk het volgende:
Ik ben er even niet zo, vriendin bellen, die heeft examens dus ff uurtje bellen, maar graag serieuze reacties hoe ik haar duidelijk kan maken dat ik van haar hou maar dat ze niet mee moet
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben alvast vluchten aan het bekijken voor jou, hmf en mij.
'Ik hou van je, maar daar moet ik je niet'quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:32 schreef Hunk het volgende:
Ik ben er even niet zo, vriendin bellen, die heeft examens dus ff uurtje bellen, maar graag serieuze reacties hoe ik haar duidelijk kan maken dat ik van haar hou maar dat ze niet mee moet
Erge is dat hij nu heel stoer doet maar thuis waarschijnlijk niks te zeggen heeft en heel erg onder de plak zit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:32 schreef missbehavin het volgende:
Dit topic laten lezen, is ze vast meteen genezen
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laten we de proef op de som nemen. Wanneer heb je tijd?
"Hoi schat. Ik hou van je, maar ik wil ook andere wijven neuken. Okee? Nou doegggg!"quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:32 schreef Hunk het volgende:
Leuk plaatje op je rug.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen ryanair aub.
Het zou het begin kunnen zijn van een matige mop. Een jood, een kakkerlak en een boer gingen samen naar Salou...
ALS JE UIT DEN BOSCH KOMT, DAN BEN JE VOOR TOPquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren en liegen
Ik ben erg geneigd om deze zomer als travestiet naar Salou te gaan, TS te versieren en over m heen te zeiken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben erg geneigd om een zoektocht te gaan beginnen naar TS' vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |