Ja, dagje efteling ofzo of weekend naar Scheveningenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:16 schreef Willoow het volgende:
Geen smoes verzinnen. Gewoon zeggen dat je daar geen zin in hebt, klaar.
Ga met haar anders nog een keer apart een weekje weg ofzo.
Nee, de rest is vrijgezel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:13 schreef BasEnAad het volgende:
Dat moet je ook je vrienden niet aandoen nee.
Of nemen zij ook hun vriendin mee?
Wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:13 schreef Hunk het volgende:
Ik heb gezegd dat ik haar trouw blijf (in gedachten althans )
"We gaan wijven neuken!"quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:13 schreef Hunk het volgende:
Alleen wat is een goede smoes zodat ze niet meegaat?
Begrijp ik goed dat je met 'in gedachte trouw blijven' dan bedoelt dat je alleen fysiek vreemd wilt gaan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:19 schreef Hunk het volgende:
[..]
Ik heb dat tussen haakjes natuurlijk niet aan haar gezegd
Kortzichtige vrouw gespotquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:20 schreef missbehavin het volgende:
Grow a pair en maak het lekker uit, als je toch van plan bent andere meisjes te neuken...
TS wilt natuurlijk, net als z'n vrienden, elke chick met een hartslag uit elkaar scheuren. Dat wijf moet dus niet mee. Eenmaal thuis is het natuurlijk weer allemaal koek en ei met z'n vriendin.quote:
Niets mis mee om een vreemde kut te neukenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:21 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat je met 'in gedachte trouw blijven' dan bedoelt dat je alleen fysiek vreemd wilt gaan?
Zuurpruim alert. Slechte vriendjes gehad? Ach meid toch.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:20 schreef missbehavin het volgende:
Grow a pair en maak het lekker uit, als je toch van plan bent andere meisjes te neuken...
Wat happens in Salouquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:21 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat je met 'in gedachte trouw blijven' dan bedoelt dat je alleen fysiek vreemd wilt gaan?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:13 schreef Hunk het volgende:
k heb gezegd dat ik haar trouw blijf (in gedachten althans )
Blijft die SOA ook in Salou? Of is dat een vakantiesoeveniertje voor je vriendin?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef Hunk het volgende:
Wat happens in Salou
En ik blijf van haar houden he
Jij noemt het kortzichtig, ik eerlijk.quote:
Jij vind het ook prima dat zij tijdens jouw afwezigheid zo veel mogelijk lekkere knullen mee naar bed neemt neem ik dan aan? Of is dat 'anders'?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:22 schreef Hunk het volgende:
[..]
Wat happens in Salou
En ik blijf van haar houden he
Wtf, dat is toch wat ik ook zeg? Oh nee, het is zeker stoer om zo te praten?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:21 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Zuurpruim alert. Slechte vriendjes gehad? Ach meid toch.![]()
TS, gewoon de waarheid zeggen. Niet zo moeilijk doen.
Ik hou van haar zij van mij maar ik ben pas 25 en zij pas 19 dus nog niet getrouwdquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij noemt het kortzichtig, ik eerlijk.
Dat je daar al een soa op kunt lopen door alleen naar het toilet te gaan. Heb je ook meteen een goede smoes als je terug komt met chlamydia of een druiper.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:13 schreef Hunk het volgende:
Ik ga naar Salou en mijn vriendin wil mee. Alleen daar heb ik geen zin in. We hebben pas 18 maanden, ik ga dus liever met mijn vrienden. Ik heb gezegd dat ik haar trouw blijf (in gedachten althans ) en dat ik haar niet kwijtwil (dat is ook zo)
Alleen wat is een goede smoes zodat ze niet meegaat?
Zij doet zoiets niet, ik heb haar ontmaagd en dat is belangrijk voor haarquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:25 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Jij vind het ook prima dat zij tijdens jouw afwezigheid zo veel mogelijk lekkere knullen mee naar bed neemt neem ik dan aan? Of is dat 'anders'?
Dat is toch logisch.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:25 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Jij vind het ook prima dat zij tijdens jouw afwezigheid zo veel mogelijk lekkere knullen mee naar bed neemt neem ik dan aan? Of is dat 'anders'?
Dat zegt hij toch niet?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:20 schreef missbehavin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |