Dat snap ik best, maar zeg haar dat dan eerlijk, dat is alles.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:25 schreef Hunk het volgende:
[..]
Ik hou van haar zij van mij maar ik ben pas 25 en zij pas 19 dus nog niet getrouwd
Nou dump haar en neuk jezelf een lekkere fikse soaquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:25 schreef Hunk het volgende:
[..]
Ik hou van haar zij van mij maar ik ben pas 25 en zij pas 19 dus nog niet getrouwd
Op je 25e nog naar dit soort plekken gaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:25 schreef Hunk het volgende:
[..]
best wel klachtwaardig jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Op je 25e nog naar dit soort plekken gaan
Legendarisch juist, dat soort sletten vallen op oudere gasten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Idd. Dat is wel heel erg bagger/loser.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Even pure interesse, maar had ze haar maagdenvlies nog?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:25 schreef Hunk het volgende:
[..]
Zij doet zoiets niet, ik heb haar ontmaagd en dat is belangrijk voor haar
Ja maar volgens mij is 15 jarige meisjes palen in Spanje ook gewoon strafbaarquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:26 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Legendarisch juist, dat soort sletten vallen op oudere gasten.
Wat denk jij dat hij bedoelt met 'in gedachten'?quote:
Nee hoor. Daar mag het als ik mij niet vergis gewoon vanaf 12 jaar. Gratis tip voor TS deze.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij is 15 jarige meisjes palen in Spanje ook gewoon strafbaar
een stuk plaatjequote:Op donderdag 3 juli 2014 22:26 schreef destrovel het volgende:
[ afbeelding ]
Dat niemand dit nog niet heeft gepost in dit topic
En die snollen zullen vast liegen over hun leeftijd!quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij is 15 jarige meisjes palen in Spanje ook gewoon strafbaar
Ik ben alvast vluchten aan het bekijken voor jou, hmf en mij.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee hoor. Daar mag het als ik mij niet vergis gewoon vanaf 12 jaar. Gratis tip voor TS deze.
Alle vrouwen zijn hoeren en liegenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En die snollen zullen vast liegen over hun leeftijd!
The age of consent in Spain is 13, as specified by the Spanish Penal Code, Article 183(1).[106] However, if deceit is used in gaining the consent of a minor under 16 years an individual can be charged under Article 182(1)[106] upon parental complaint.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee hoor. Daar mag het als ik mij niet vergis gewoon vanaf 12 jaar. Gratis tip voor TS deze.
Daaromquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn hoeren en liegen
Ik ga haar toch geen pijn doenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat snap ik best, maar zeg haar dat dan eerlijk, dat is alles.
Ja wat een loser. Dan neem,je haar toch mee?quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:27 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Idd. Dat is wel heel erg bagger/loser.
Iets zegt mij dat de TS straks in Salou niet verder komt dan hooguit een beetje tongzoenen, met het lelijkste meisje uit de Duitse vriendinnengroep die hij en zijn maten 'gehosseld' hebben om 5 uur in de ochtend, toen eigenlijk niemand in Salou nog recht uit zijn ogen keek.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:20 schreef missbehavin het volgende:
Grow a pair en maak het lekker uit, als je toch van plan bent andere meisjes te neuken...
25 zijn en dan nog naar salou gaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:25 schreef Hunk het volgende:
[..]
De basis van elke goede relatiequote:Op donderdag 3 juli 2014 22:29 schreef Hunk het volgende:
[..]
Ik ga haar toch geen pijn doenBen je wel goed. Ze komt er niet achter EN ik zeg niet dat ik een ander neuk misschien zijn er geen lekkere wijven op Salou
Geen ryanair aub.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben alvast vluchten aan het bekijken voor jou, hmf en mij.
Anders doe je alleen oraal. Da's niet vreemd gaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:29 schreef Hunk het volgende:
[..]
Ik ga haar toch geen pijn doenBen je wel goed. Ze komt er niet achter EN ik zeg niet dat ik een ander neuk misschien zijn er geen lekkere wijven op Salou
quote:Op donderdag 3 juli 2014 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen ryanair aub.
Het zou het begin kunnen zijn van een matige mop. Een jood, een kakkerlak en een boer gingen samen naar Salou...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |