SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination
Wat enorm creepy dat je dit bijhoudtquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
1x is het gelukt.![]()
En 3x hebben we hetzelfde cijfer.
Staat allemaal in mijn Paxcondagboek.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat enorm creepy dat je dit bijhoudt_!!!
De rolverdeling is als volgt.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De rolverdeling is als volgt.
Pax is de mannelijke versie van Rob Kamphues zijn "Mooiste meisje van de klas" en de gehele SC probeert de sleutel naar zijn hart te veroveren. Een sleutel die al lang en breed in het bezit is van Johannes_Vermeer.
Deze complexe situatie levert op dagelijkse basis veel onderlinge spanning op en hier en daar zelfs een ruzie.
Paxcon![]()
![]()
Waar ben ik?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pax is de mannelijke versie van Rob Kamphues zijn "Mooiste meisje van de klas" en de gehele SC probeert de sleutel naar zijn hart te veroveren. Een sleutel die al lang en breed in het bezit is van Johannes_Vermeer.
Deze complexe situatie levert op dagelijkse basis veel onderlinge spanning op en hier en daar zelfs een ruzie.
Paxcon![]()
![]()
Johannesquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paxcon![]()
![]()
Jij bent de grootste uitdager waar Paxcon een niet te verklaren sympathie voor koestert. Een gevoel wat hij nooit en te nimmer openlijk zal durven toe te geven maar wie weet... na 2/3 biertjes...quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent de grootste uitdager waar Paxcon een niet te verklaren sympathie voor koestert. Een gevoel wat hij nooit en te nimmer openlijk zal durven toe te geven maar wie weet... na 2/3 biertjes...
Ik voel kriebels in m'n buik. Bedankt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent de grootste uitdager waar Paxcon een niet te verklaren sympathie voor koestert. Een gevoel wat hij nooit en te nimmer openlijk zal durven toe te geven maar wie weet... na 2/3 biertjes...
Ik snap dat je last hebt van waanbeelden, maar je moet echt een keertje gaan leren om naar jezelf te kijken.quote:
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paxcon![]()
![]()
Ergens.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:45 schreef Fylax het volgende:
Ik ga weer op SlowChat jacht. In welke Slowchat zou ik gaan praten?
UDOWUquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:45 schreef Fylax het volgende:
Het treinentopic in PTAquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:45 schreef Fylax het volgende:
Jou.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef richolio het volgende:
Welke fokkers hebben jullie allemaal genuukt?
Hij doet geen eens Wo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
SC WO Rechten.
Paxcon en ik zijn daar ook.
0 ben maagd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef richolio het volgende:
Welke fokkers hebben jullie allemaal genuukt?
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:47 schreef Fylax het volgende:
Hoi ik ben Nick en ik ben nieuw in deze SC. Ik ga binnenkort met de trein ergens heen.
Toedeloe.
OUDquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:45 schreef Fylax het volgende:
quote:
Ik wil naar de kapper maar te lui om op te staan. Het leven zit niet altijd mee.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:48 schreef Toto69 het volgende:
Duuuus... vrienden gaan zo voetballen. Ik wil ook
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil naar de kapper maar te lui om op te staan. Het leven zit niet altijd mee.
Laat je dit keer de vlechtjes op professionele wijze inzetten?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wil naar de kapper maar te lui om op te staan. Het leven zit niet altijd mee.
nee, heb al afsprakenquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:49 schreef Etsu het volgende:
paxje heb je zin om zaterdag samen voetbal te kijken? hihi x
etsu wel, ik nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Hadden jullie wel leuk gevonden he.
Ja. Ik ga Vikings stijlquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laat je dit keer de vlechtjes op professionele wijze inzetten?
Jij gaat zaterdag over de knie jongeman.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Sorry, ik geef graag openheid van zaken
Eerder bang, straks word ik plots van achter gepaktquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Hadden jullie wel leuk gevonden he.
ONzquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:50 schreef Fylax het volgende:
Waar is die Homo SC dan, ga ik eventjes spammen.
nee grapje
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Eerder bang, straks word ik plots van achter gepakthomm0 ;ss
14jarigen he, die willen ergens bij horenquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:50 schreef Amarantha het volgende:
Snap niet zo goed waarom je in elke SC wilt posten
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:50 schreef Fylax het volgende:
Waar is die Homo SC dan, ga ik eventjes spammen.
nee grapje
Even kijken waar ik geaccepteerd word.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:50 schreef Amarantha het volgende:
Snap niet zo goed waarom je in elke SC wilt posten
Ah ja uiteraard, even vergetenquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
14jarigen he, die willen ergens bij horen
dit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met dat kapsel zal jij een ongekende onweerstaanbaarheid uitstralen, hetgeen menig jongen en meisje achter jou aan zal doen laten lopen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Ik ga Vikings stijl
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Even kijken waar ik geaccepteerd word.
Ik zou wel een uitstapje voor hem maken Etsu.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Probeer de FMT SCquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef Fylax het volgende:
Die treinen SC is ook wel lekker actief...
Net als de NSquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef Fylax het volgende:
Die treinen SC is ook wel lekker actief...
Oh helpquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij gaat zaterdag over de knie jongeman.
Die linkerquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou wel een uitstapje voor hem maken Etsu.
[ afbeelding ]
NEEEEquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En dan is Etsu daar om je op te vangen.
Mijn dominantie en natuurlijke genialiteit zal moeilijk nog langer kunnen worden genegeerd door de enkele jaloerse schobbejak die mij nog altijd niet als zijn superieure wil erkennenquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Met dat kapsel zal jij een ongekende onweerstaanbaarheid uitstralen, hetgeen menig jongen en meisje achter jou aan zal doen laten lopen.
Dat is de zelfde lulhannesquote:
quote:
Jouw geloofwaardigheid lag al behoorlijk laag maar is hiermee tot een dieptepunt gezakt. Toto kan dit bevestigen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:52 schreef Etsu het volgende:
Paxcon is een keer op z'n bek gegaan bij de UBIk liet hem vallen want gezien zijn gewicht, zou ik m'n rug breken als ik hem zou opvangen
Je kent hem tochquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]Hij moet wel heel wanhopig zijn dan
[..]
Jij geloofwaardigheid lag al behoorlijk laag maar is hiermee tot een dieptepunt gezakt. Toto kan dit bevestigen.
Johannes kan bevestigen dat ik gelijk heb.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]Hij moet wel heel wanhopig zijn dan
[..]
Jouw geloofwaardigheid lag al behoorlijk laag maar is hiermee tot een dieptepunt gezakt. Toto kan dit bevestigen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes kan bevestigen dat ik gelijk heb.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:54 schreef Toto69 het volgende:
Volgens mij weegt Paxcon maximaal 55 kilo hoor Ets.
Fixed.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:54 schreef Toto69 het volgende:
Volgens mij weegt Paxcon maximaal 555 kilo hoor Ets.
Ja enige niet pedofiele homo.quote:
Ach. Ik overleef het wel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja enige niet pedofiele homo.
Wel vervelend dat je met pedofielen moet omgaan.
Ik denk dat jij met die haardracht zal overkomen als een natuurlijk leider. Iemand die alles heeft meegemaakt, maar bij tijd en wijle ook zijn gevoelige kant durft te laten zien. Mensen zullen dit waarderen en jij zal de lof krijgen die je verdient.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn dominantie en natuurlijke genialiteit zal moeilijk nog langer kunnen worden genegeerd door de enkele jaloerse schobbejak die mij nog altijd niet als zijn superieure wil erkennen
[..]
Dat is de zelfde lulhannes
Eerder die van Etsoe.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik Paxcon was zou ik deze post op zijn minst noten.
bijna nooit spaghetti gelukkigquote:
Ik ben nogal boeddhistisch ingesteld, wat inhoudt dat ik zo conflictvermijdend mogelijk mijn taak als moderator uit wil voeren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik Paxcon was zou ik deze post op zijn minst noten.
Dit is precies wat ik dacht. Helaas zal ik eerst nog een geschikte kapper moeten vinden om mij in zoverre mogelijk nog verder te perfectioneren met deze haardracht.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat jij met die haardracht zal overkomen als een natuurlijk leider. Iemand die alles heeft meegemaakt, maar bij tijd en wijle ook zijn gevoelige kant durft te laten zien. Mensen zullen dit waarderen en jij zal de lof krijgen die je verdient.
wanneer stopt je mod-taakquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben nogal boeddhistisch ingesteld, wat inhoudt dat ik zo conflictvermijdend mogelijk mijn taak als moderator uit wil voeren.
Precies.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu is iemand waarvan zijn identiteit alleen draait om het homo zijn. Verder heeft ie niks bijzonders.
Maar homo zijn is ook niet bijzonder.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu is iemand waarvan zijn identiteit alleen draait om het homo zijn. Verder heeft ie niks bijzonders.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat ook nog eens. Etsu is maar een matig mannetjequote:Op donderdag 3 juli 2014 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar homo zijn is ook niet bijzonder.
Wel abnormaal.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar homo zijn is ook niet bijzonder.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat ook nog eens. Etsu is maar een matig mannetje
quote:
Ik maakte geen grap.quote:
Als ik heel FOK! heb kunnen laten inzien dat we de wereld samen zoveel mooier en duurzamer kunnen maken. Helaas zijn er nogal wat mensen hardleers dus het antwoord op je vraag is 'nooit'.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik heel FOK! heb kunnen laten inzien dat we de wereld samen zoveel mooier en duurzamer kunnen maken. Helaas zijn er nogal wat mensen hardleers dus het antwoord op je vraag is 'nooit'.
Mwa. In zijn obsessieve drang naar aandacht en erkenning op een online forum zit hij toch zeker wel bij de top 10% van aandachtshoeren.quote:
Rawrrr.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. In zijn obsessieve drang naar aandacht en erkenning op een online forum zit hij toch zeker wel bij de top 10% van aandachtshoeren.
Brummetje > Etsuquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. In zijn obsessieve drang naar aandacht en erkenning op een online forum zit hij toch zeker wel bij de top 10% van aandachtshoeren.
Ik heb een Kindertent-website en een CU2-profiel speciaal aan jou besteed, inderdaad. Volop met prachtige plaatjes.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een Kindertent-website en een CU2-profiel speciaal aan jou besteed, inderdaad. Volop met prachtige plaatjes.
Ken ik niet maar ik stelde dan ook de top 10%. Tenzij Brummetje van het formaat Madame_Paon is en de eerste 20% op zich neemt natuurlijk xDquote:
Aandachtshoeren zijn mensen die aandacht willen, maar dat eigenlijk alleen maar willen omdat ze normaal te saai zijn om aandacht aan te geven. Dus hij is nep.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |