Johannes kan bevestigen dat ik gelijk heb.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]Hij moet wel heel wanhopig zijn dan
[..]
Jouw geloofwaardigheid lag al behoorlijk laag maar is hiermee tot een dieptepunt gezakt. Toto kan dit bevestigen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Johannes kan bevestigen dat ik gelijk heb.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:54 schreef Toto69 het volgende:
Volgens mij weegt Paxcon maximaal 55 kilo hoor Ets.
Fixed.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:54 schreef Toto69 het volgende:
Volgens mij weegt Paxcon maximaal 555 kilo hoor Ets.
Ja enige niet pedofiele homo.quote:
Ach. Ik overleef het wel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja enige niet pedofiele homo.
Wel vervelend dat je met pedofielen moet omgaan.
Ik denk dat jij met die haardracht zal overkomen als een natuurlijk leider. Iemand die alles heeft meegemaakt, maar bij tijd en wijle ook zijn gevoelige kant durft te laten zien. Mensen zullen dit waarderen en jij zal de lof krijgen die je verdient.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn dominantie en natuurlijke genialiteit zal moeilijk nog langer kunnen worden genegeerd door de enkele jaloerse schobbejak die mij nog altijd niet als zijn superieure wil erkennen
[..]
Dat is de zelfde lulhannes
Eerder die van Etsoe.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik Paxcon was zou ik deze post op zijn minst noten.
bijna nooit spaghetti gelukkigquote:
Ik ben nogal boeddhistisch ingesteld, wat inhoudt dat ik zo conflictvermijdend mogelijk mijn taak als moderator uit wil voeren.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als ik Paxcon was zou ik deze post op zijn minst noten.
Dit is precies wat ik dacht. Helaas zal ik eerst nog een geschikte kapper moeten vinden om mij in zoverre mogelijk nog verder te perfectioneren met deze haardracht.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik denk dat jij met die haardracht zal overkomen als een natuurlijk leider. Iemand die alles heeft meegemaakt, maar bij tijd en wijle ook zijn gevoelige kant durft te laten zien. Mensen zullen dit waarderen en jij zal de lof krijgen die je verdient.
wanneer stopt je mod-taakquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben nogal boeddhistisch ingesteld, wat inhoudt dat ik zo conflictvermijdend mogelijk mijn taak als moderator uit wil voeren.
Precies.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu is iemand waarvan zijn identiteit alleen draait om het homo zijn. Verder heeft ie niks bijzonders.
Maar homo zijn is ook niet bijzonder.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu is iemand waarvan zijn identiteit alleen draait om het homo zijn. Verder heeft ie niks bijzonders.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat ook nog eens. Etsu is maar een matig mannetjequote:Op donderdag 3 juli 2014 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar homo zijn is ook niet bijzonder.
Wel abnormaal.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar homo zijn is ook niet bijzonder.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat ook nog eens. Etsu is maar een matig mannetje
quote:
Ik maakte geen grap.quote:
Als ik heel FOK! heb kunnen laten inzien dat we de wereld samen zoveel mooier en duurzamer kunnen maken. Helaas zijn er nogal wat mensen hardleers dus het antwoord op je vraag is 'nooit'.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als ik heel FOK! heb kunnen laten inzien dat we de wereld samen zoveel mooier en duurzamer kunnen maken. Helaas zijn er nogal wat mensen hardleers dus het antwoord op je vraag is 'nooit'.
Mwa. In zijn obsessieve drang naar aandacht en erkenning op een online forum zit hij toch zeker wel bij de top 10% van aandachtshoeren.quote:
Rawrrr.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. In zijn obsessieve drang naar aandacht en erkenning op een online forum zit hij toch zeker wel bij de top 10% van aandachtshoeren.
Brummetje > Etsuquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa. In zijn obsessieve drang naar aandacht en erkenning op een online forum zit hij toch zeker wel bij de top 10% van aandachtshoeren.
Ik heb een Kindertent-website en een CU2-profiel speciaal aan jou besteed, inderdaad. Volop met prachtige plaatjes.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb een Kindertent-website en een CU2-profiel speciaal aan jou besteed, inderdaad. Volop met prachtige plaatjes.
Ken ik niet maar ik stelde dan ook de top 10%. Tenzij Brummetje van het formaat Madame_Paon is en de eerste 20% op zich neemt natuurlijk xDquote:
Aandachtshoeren zijn mensen die aandacht willen, maar dat eigenlijk alleen maar willen omdat ze normaal te saai zijn om aandacht aan te geven. Dus hij is nep.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |