Eerder bang, straks word ik plots van achter gepaktquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
Hadden jullie wel leuk gevonden he.
ONzquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:50 schreef Fylax het volgende:
Waar is die Homo SC dan, ga ik eventjes spammen.
nee grapje
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Eerder bang, straks word ik plots van achter gepakthomm0 ;ss
14jarigen he, die willen ergens bij horenquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:50 schreef Amarantha het volgende:
Snap niet zo goed waarom je in elke SC wilt posten
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:50 schreef Fylax het volgende:
Waar is die Homo SC dan, ga ik eventjes spammen.
nee grapje
Even kijken waar ik geaccepteerd word.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:50 schreef Amarantha het volgende:
Snap niet zo goed waarom je in elke SC wilt posten
Ah ja uiteraard, even vergetenquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
14jarigen he, die willen ergens bij horen
dit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met dat kapsel zal jij een ongekende onweerstaanbaarheid uitstralen, hetgeen menig jongen en meisje achter jou aan zal doen laten lopen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Ik ga Vikings stijl
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Even kijken waar ik geaccepteerd word.
Ik zou wel een uitstapje voor hem maken Etsu.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Probeer de FMT SCquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef Fylax het volgende:
Die treinen SC is ook wel lekker actief...
Net als de NSquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef Fylax het volgende:
Die treinen SC is ook wel lekker actief...
Oh helpquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij gaat zaterdag over de knie jongeman.
Die linkerquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou wel een uitstapje voor hem maken Etsu.
[ afbeelding ]
NEEEEquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En dan is Etsu daar om je op te vangen.
Mijn dominantie en natuurlijke genialiteit zal moeilijk nog langer kunnen worden genegeerd door de enkele jaloerse schobbejak die mij nog altijd niet als zijn superieure wil erkennenquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Met dat kapsel zal jij een ongekende onweerstaanbaarheid uitstralen, hetgeen menig jongen en meisje achter jou aan zal doen laten lopen.
Dat is de zelfde lulhannesquote:
quote:
Jouw geloofwaardigheid lag al behoorlijk laag maar is hiermee tot een dieptepunt gezakt. Toto kan dit bevestigen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:52 schreef Etsu het volgende:
Paxcon is een keer op z'n bek gegaan bij de UBIk liet hem vallen want gezien zijn gewicht, zou ik m'n rug breken als ik hem zou opvangen
Je kent hem tochquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]Hij moet wel heel wanhopig zijn dan
[..]
Jij geloofwaardigheid lag al behoorlijk laag maar is hiermee tot een dieptepunt gezakt. Toto kan dit bevestigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |