Jij bent de grootste uitdager waar Paxcon een niet te verklaren sympathie voor koestert. Een gevoel wat hij nooit en te nimmer openlijk zal durven toe te geven maar wie weet... na 2/3 biertjes...quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent de grootste uitdager waar Paxcon een niet te verklaren sympathie voor koestert. Een gevoel wat hij nooit en te nimmer openlijk zal durven toe te geven maar wie weet... na 2/3 biertjes...
Ik voel kriebels in m'n buik. Bedankt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent de grootste uitdager waar Paxcon een niet te verklaren sympathie voor koestert. Een gevoel wat hij nooit en te nimmer openlijk zal durven toe te geven maar wie weet... na 2/3 biertjes...
Ik snap dat je last hebt van waanbeelden, maar je moet echt een keertje gaan leren om naar jezelf te kijken.quote:
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De rolverdeling is als volgt.
Pax is de mannelijke versie van Rob Kamphues zijn "Mooiste meisje van de klas" en de gehele SC probeert de sleutel naar zijn hart te veroveren. Een sleutel die al lang en breed in het bezit is van Johannes_Vermeer.
Deze complexe situatie levert op dagelijkse basis veel onderlinge spanning op en hier en daar zelfs een ruzie.
Paxcon![]()
![]()
Ergens.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:45 schreef Fylax het volgende:
Ik ga weer op SlowChat jacht. In welke Slowchat zou ik gaan praten?
UDOWUquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:45 schreef Fylax het volgende:
Het treinentopic in PTAquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:45 schreef Fylax het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |