Gezien je spelling is dat ook zo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:05 schreef Tomansss het volgende:
hmm heb mn twijfels daar over. alles buiten amsterdam is kut volgens hun.
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:04 schreef spambot31 het volgende:
Dat is alleen de import hoor, die zichzelf zo tof vind.
Ik ken het Haarlemse accent niet echt. Het Amsterdamse accent daarentegen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:33 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Schaapachtig gezwets met een kutaccent.
Beetje zoals het Leidse accent.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:34 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Ik ken het Haarlemse accent niet echt. Het Amsterdamse accent daarentegen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:55 schreef Zeetakje het volgende:
Niet geklikt, doch randstad immer terechte klacht.
Import? De rest is zware inteelt van het eeuwen op dezelfde plek met dezelfde mensen wonen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:04 schreef spambot31 het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:55 schreef Zeetakje het volgende:
Niet geklikt, doch randstad immer terechte klacht.
IK WOON IN EEN GEHUCHT EN DE RANDSTAD WAAR IK AL VAKER DAN TWEE KEER BEN GEWEEST IS KUT GROETJES GUUS_GELUK7 JUBOIquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Provincialenverzameltopic.
Kom op jongens. Allemaal even vermelden dat je in een gehucht woont en dat de randstad (waar je 2 keer bent geweest) kut is.
terechte klachtquote:
Ik doelde meer op de mensen die hier massaal uit de provincie naar toe trekken, en dan denken dat ze heel wat zijn en zich in het midden van de wereld begeven.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Import? De rest is zware inteelt van het eeuwen op dezelfde plek met dezelfde mensen wonen?
Is echt zo'n dorpsterm voor mensen van een paar dorpjes verderop die in hún dorp zijn komen wonen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:29 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de mensen die hier massaal uit de provincie naar toe trekken, en dan denken dat ze heel wat zijn en zich in het midden van de wereld begeven.
Welk woord had ik dan moeten gebruiken?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Is echt zo'n dorpsterm voor mensen van een paar dorpjes verderop die in hún dorp zijn komen wonen.
Klopt. Dat riepen ze 14 jaar geleden ook toen jouw moeder in Amsterdam kwam wonen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Als geboren en getogen Amsterdammer uit de Pijp kan ik beamen dat het volk in het filmpje uit de OP van die pretentieuze kutimport is. Die sletjes moet je volpompen en dumpen, er is toch elk jaar nieuwe instroom.
Mooi hoe de vrouwelijke kant van je familie vanaf je overgrootmoeder nog steeds werkzaam is op de Ruysdaelkadequote:Op donderdag 3 juli 2014 17:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. Dat riepen ze 14 jaar geleden ook toen jouw moeder in Amsterdam kwam wonen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:02 schreef KapiteinKoala het volgende:
En dan vooral die wat rondlopen met een tattoo van het wapen van Amsterdam.
Ah, zo verdient jouw familie de kost.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi hoe de vrouwelijke kant van je familie vanaf je overgrootmoeder nog steeds werkzaam is op de Ruysdaelkade.
Dit. Allemaal van die types die t interessant vinden om daar te wonen. Ze hebben trouwens ook allemaal last van een hete aardappel in hun keel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:04 schreef spambot31 het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
IK WOON IN EEN GEHUCHT EN DE RANDSTAD WAAR IK AL VAKER DAN TWEE KEER BEN GEWEEST IS KUT GROETJES GUUS_GELUK7 JUBOI
In een gehucht wonenquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
IK WOON IN EEN GEHUCHT EN DE RANDSTAD WAAR IK AL VAKER DAN TWEE KEER BEN GEWEEST IS KUT GROETJES GUUS_GELUK7 JUBOI
Haha. Heb er 5 jaar gewoond. Niet mijn stad. Laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is deze Halcon!
Ik ben diep teleurgsteld in je.
Ik zal geen ruzie met je gaan maken over 'ligt er aan welke buurt', etc.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Haha. Heb er 5 jaar gewoond. Niet mijn stad. Laten we het daar maar op houden
Tja ik was daar ook op dat moment en ben geen import inc aardappel maar was daarmee wel een minderheid, bijzonder veel mooie vrouwen was mijn verdere observatiequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:46 schreef Gesmoltenkaas het volgende:
[..]
Dit. Allemaal van die types die t interessant vinden om daar te wonen. Ze hebben trouwens ook allemaal last van een hete aardappel in hun keel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |