quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Verder is hij gek op zijn juf en hij is heel attent naar haar ook: 'Heb je een nieuwe t-shirt? Je hebt niet veel witte kleren he? Staat je goed hoor!'![]()
Kleine charmeur!
Jan geeft iig niet meer over, daar ben ik al blij mee. Vanmorgen om half zeven wakker, beiden niet te genieten (toe aan vakantie!). Jan vanmorgen op moeten halen van school omdat hij zich niet lekker voelde, toen ik bij het hek stond wilde meneer weer blijven en z'n gekregen zakje chips nuttigen .. ja dat gaat niet door meneer als ik je moet komen halen haha. enfin, ze liggen beide sinds zes uur wegens oververmoeidheid en verder zijn ze wel redelijk opgeknapt maar nog flink dreinerigquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:48 schreef Moonah het volgende:
[..]![]()
Wat schattig!!!
Appelsap, de tip van BE vind ik wel een goede, bij die aarsmadeninvasie... Blegh...
Groof, sterkte met afwachten. Als je zíet dat je kind is afgevallen dan is het best veel lijkt me.
DJMO, hoe is het met de zieke mannen?
Hm mja snap wat je bedoelt idd. Maar toch die combi van in lengte gegroeid zijn en uiteindelijk per saldo 1 kg afgevallen, dat toont dus wel veel meer/duidelijker dan bij alleen afvallen en stilstaande groei.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nou ja, ik denk dat ze tussendoor wel gewoon zwaarder is geweest hoor, want ik vond haar niet mager (dun is ze altijd, maar niet mager) de laatste maanden. Ze zal wel 22 kilo geweest zijn ofzo. De vorige officiele meting was ze 20 kilo en nu dus 19. Zo bedoel ik het. Ik vermoed dat ze de afgelopen week meer dan een kilo kwijt is in elk geval.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:13 schreef Ticootje het volgende:
Anders fietst je dochter zelf even naar de winkel om den hoepel te kopen van de centjes die ze voor haar rapport kreeg. Wtf. Stop de tijd ofzo?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:13 schreef Ticootje het volgende:
Anders fietst je dochter zelf even naar de winkel om den hoepel te kopen van de centjes die ze voor haar rapport kreeg. Wtf. Stop de tijd ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben best een trotse mama.Maar idd... stop de tijd!
Mama van Lars & Femke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |