abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2014 @ 15:36:12 #1
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_141854332
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Bijna zomervakantie!
in de haak.
pi_141859429
Ah wel, mijn dochter is al een paar dagen niet lekker. 's Avonds koorts en overdag redelijk op te lappen met zetpillen. Niks zorgelijks. Maar ineens viel me vandaag op dat ze weer zo aan het vermageren is. Dus kinderarts gebeld (vorige keer had ze een hypo toen ze zo mager werd) en nu moet ze morgenvroeg nuchter bloed prikken (vinger) om suikerwaardes te meten. En het zit me niet lekker. :{
pi_141859522
he gets wat vervelend groofs :{
en nu? tot die tijd morgenvroeg zeg maar? Beterschap voor haar :*
:)
pi_141859590
Ja, gewoon zoveel mogelijk laten eten en drinken vandaag nog. Maar ik heb dus even gemeten: ze is sinds de vorige keer 5 cm gegroeid en 1 kilo afgevallen. En ze had al niks teveel. Ik zag het vanmiddag bij het badje ineens. Bluh. Het gaat bij haar dan meteen zo hard als ze afvalt. Echt mager.
pi_141859889
Lastig is dat ja zeg als ze al niets teveel hebben, dan is een kilo ineens wel heel erg veel :X mijn grote kan best een kilo schade hebben, mijn kleine niet, dat zie je dan idd gelijk.

En die cm's hè, het toont gelijk altijd. Ik vind het zo bizar dat zo'n paar cm's direct zoveel verschil maakt in hoe een kind oogt.

Sterkte ermee en ik hoop echt dat er verder niets spannends aan de hand zal blijken.
pi_141859974
Nou ja, ik denk dat ze tussendoor wel gewoon zwaarder is geweest hoor, want ik vond haar niet mager (dun is ze altijd, maar niet mager) de laatste maanden. Ze zal wel 22 kilo geweest zijn ofzo. De vorige officiele meting was ze 20 kilo en nu dus 19. Zo bedoel ik het. Ik vermoed dat ze de afgelopen week meer dan een kilo kwijt is in elk geval.
pi_141859998
Dat laatste hoop ik ook. Dat ik me zorgen maak om niks. :Y
  donderdag 3 juli 2014 @ 18:48:24 #8
11682 Moonah
Jolie femme
pi_141860325
quote:
17s.gif Op donderdag 3 juli 2014 10:42 schreef Brighteyes het volgende:

Verder is hij gek op zijn juf en hij is heel attent naar haar ook: 'Heb je een nieuwe t-shirt? Je hebt niet veel witte kleren he? Staat je goed hoor!' :D _O- Kleine charmeur! O+

O+ O+ Wat schattig!!!

Appelsap, de tip van BE vind ik wel een goede, bij die aarsmadeninvasie... Blegh... :{

Groof, sterkte met afwachten. Als je zíet dat je kind is afgevallen dan is het best veel lijkt me.

DJMO, hoe is het met de zieke mannen?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 juli 2014 @ 18:57:22 #9
147316 crew  DJMO
#trut
pi_141860600
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:48 schreef Moonah het volgende:

[..]

O+ O+ Wat schattig!!!

Appelsap, de tip van BE vind ik wel een goede, bij die aarsmadeninvasie... Blegh... :{

Groof, sterkte met afwachten. Als je zíet dat je kind is afgevallen dan is het best veel lijkt me.

DJMO, hoe is het met de zieke mannen?
Jan geeft iig niet meer over, daar ben ik al blij mee. Vanmorgen om half zeven wakker, beiden niet te genieten (toe aan vakantie!). Jan vanmorgen op moeten halen van school omdat hij zich niet lekker voelde, toen ik bij het hek stond wilde meneer weer blijven en z'n gekregen zakje chips nuttigen .. ja dat gaat niet door meneer als ik je moet komen halen haha. enfin, ze liggen beide sinds zes uur wegens oververmoeidheid en verder zijn ze wel redelijk opgeknapt maar nog flink dreinerig :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_141862521
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nou ja, ik denk dat ze tussendoor wel gewoon zwaarder is geweest hoor, want ik vond haar niet mager (dun is ze altijd, maar niet mager) de laatste maanden. Ze zal wel 22 kilo geweest zijn ofzo. De vorige officiele meting was ze 20 kilo en nu dus 19. Zo bedoel ik het. Ik vermoed dat ze de afgelopen week meer dan een kilo kwijt is in elk geval.
Hm mja snap wat je bedoelt idd. Maar toch die combi van in lengte gegroeid zijn en uiteindelijk per saldo 1 kg afgevallen, dat toont dus wel veel meer/duidelijker dan bij alleen afvallen en stilstaande groei.
Ik duim iig.
pi_141863370
Groofs, beterschap voor je meisje. Ik hoop dat ze dat verloren gewicht snel weer inhaalt, iig als ze weer lekkerder is.

Hier vandaag ook laatste schooldag. Ze mochten ook een speeltje mee en hebben daarmee gespeeld. Ze kregen ook ijs. Morgen is het idd ook opruimdag op school, zonder kinderen. Onze kleuter zei heel trots dat hij volgend jaar naar groep 2 ging en toen bedacht hij zich dat dat niet zo leuk was vanwege de werkjes maar een paar seconden later was het alweer ok. Oh en hij ging vandaag alleen naar de klas vanuit de ingang, want hij is er groot genoeg voor en kan dat vond hij zelf. Het ging ook prima. Mijn kleine grote knul wordt echt groot. O+
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_141865185
Hier hebben ze vandaag kennis gemaakt met nieuwe juffen (oudste) en nieuwe (gedeeltelijk) klas met huidige juf (jongste). Dus ze hebben een idee waar ze na de zomervakantie terecht komen :). Er is gepoetst vanmiddag bij de oudste in de klas en morgen gaan ze op bezoek bij groep 8, die trakteren omdat ze van school gaan. Was vorig jaar volgens mij wel leuk.
Ze hebben allebei een kaartje voor juf getekend/geschreven :)
Fake it till you make it...
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:30:20 #13
100412 mefke79
komt goed!
pi_141866691
Groofsken dat klinkt zorgelijk. Geef haar anders een kracker of een boterham voor het slapen. En zoete ranja en eventueel druivensuiker in de ochtend. En een goede pcm spiegel opbouwen en ook even houden. Hier trokken we de laatste keer driekus ermee doorheen, was advies van de kinderarts. En als je vannacht ook maar even twijfelt aan haar gedrag gewoon de hap bellen en aangegeven wat er eerder gebeurd is. Meestal mag je dan laagdrempelig komen testen.
Wij twijfelen nog steeds of we een glucose meter gaan aanschaffen. Ik hou toch liever de vinger aan de pols als driekus ziek is.
Sterkte iig en hopelijk morgen een mooie glucosewaarde
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 4 juli 2014 @ 09:18:33 #14
100412 mefke79
komt goed!
pi_141879436
Groofsken hoe is je nacht geweest? Al geprikt?
pi_141880618
Ja, al geprikt. Suikerwaardes inderdaad te laag. In ziekenhuis is even overlegd. En omdat de waardes nog niet extreem laag zijn, kijken we het weekend even aan en belt maandag haar eigen arts om te vragen hoe het gaat. Als ze verder afvalt, flauw wordt, of slechter gaat eten/ drinken, dan naar de HAP.
pi_141880947
Oh en ik voel me oer. Ik ben zo blij dat ik gisteren ineens dacht 'dit is niet goed' en dat het ook klopt. Geeft me het gevoel dat ik aardig op mezelf kan vertrouwen. :Y

En ik begin nu aan mijn derde ijsje. Hoezo stress :P
  vrijdag 4 juli 2014 @ 11:21:26 #17
100412 mefke79
komt goed!
pi_141882151
Groofsken, balen van de suiker! Hebben ze nog tips gegeven op die op te krikken? Boterhammen eten voor de nacht was hier de tip en laten aankomen. Maar ja, dat laatste is nog best lastig. Driekus lust gelukkig goed vette kaas.
En fijn he dat je het nu herkent en dat je kan vertrouwen op je gevoeld. Beterschap en hopelijk geen ziekenhuisbezoek dit weekend.
pi_141883469
balen groofsken. wel yay voor je instincten! maar dat ze maar snel opknapt *knufs*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_141886049
Goed van je instinct Groofsken. Hopelijk knapt ze snel op.

Het weer is zo prachtig en de vakantie begonnen, dus ze kregen een waterpistool. En lunch was een picknick buiten.

[ Bericht 49% gewijzigd door Tinuviel op 04-07-2014 21:08:20 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 4 juli 2014 @ 17:07:24 #20
386633 Adnap
I love Life !
pi_141893816
Wat tof ! Die bekkies met de waterpistolen O+
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  vrijdag 4 juli 2014 @ 19:13:36 #21
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_141898388
Anders fietst je dochter zelf even naar de winkel om den hoepel te kopen van de centjes die ze voor haar rapport kreeg. Wtf. Stop de tijd ofzo?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_141899208
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:13 schreef Ticootje het volgende:
Anders fietst je dochter zelf even naar de winkel om den hoepel te kopen van de centjes die ze voor haar rapport kreeg. Wtf. Stop de tijd ofzo?
O+
wauw! Das wel heel groot inene ja!!
pi_141901296
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 19:13 schreef Ticootje het volgende:
O+
Winkel dichtbij?

Lars kreeg vandaag zomaar ook een rapport! Dat had ik niet verwacht, na nog geen 2 maanden school.
Het was overigens ook niet echt een rapport met cijfers enzo, maar wel heel lief:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben best een trotse mama. :@ Maar idd... stop de tijd! :{w
  vrijdag 4 juli 2014 @ 20:19:27 #24
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_141901366
Winkel in het dorp ja. Maar dan nog. Ik vond het zo knap.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_141901447
Is het ook! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')