2010 was toch tot voor vorig jaar z'n 2de beste jaar uit z'n carriere. Toen werd hij 9de in de Tour en won ie 't Baskenland ...quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit was nog voor z'n doorbraak, toen was hij pas 40!
Zoals vanmiddag al werd gerefereerd, de bijnaam Teflon Mick krijg je niet zomaar natuurlijk.quote:
Armstrong is toch ook geschorst door USADA wat daarna door de UCI is overgenomen?quote:Op woensdag 23 juli 2014 00:15 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is die niet geschorst door het Italiaans Olympisch comité (CONI) ipv de UCI ?
Vanaf 2 was al redelijk verdacht geloof ik, en vanaf 4 was het redelijk zeker (op het juridische gedeelte na)quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:58 schreef rubbereend het volgende:
Franck Schleck een 2, snap niet dat die man tegen de lamp is gelopen
rare schaal danquote:Op woensdag 23 juli 2014 19:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vanaf 2 was al redelijk verdacht geloof ik, en vanaf 4 was het redelijk zeker (op het juridische gedeelte na).
Is niet gepakt op verdachte bloedwaarden en biopaspoort.quote:Op woensdag 23 juli 2014 16:58 schreef rubbereend het volgende:
Franck Schleck een 2, snap niet dat die man tegen de lamp is gelopen
dat snap ik, het was dan ook ironie. Bovendien was die lijst volgens mij destijds de basis om extra op doping te controleren.quote:Op woensdag 23 juli 2014 20:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is niet gepakt op verdachte bloedwaarden en biopaspoort.
Maskeringmiddel gevonden bij een reguliere controle.
Vind het een beetje overdreven om ze eruit te pikken... Ze rijden nog steeds voor plek 7-10 op 2 mins van de winnaar...quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Belkin. Vorig jaar aan het klagen over de piekende Spanjaarden in de derde week, nu hebben ze stuk voor stuk hun beste dagen op het laatst
Exact even snel als Piepoli en Cobo, toch? Nou ja, het idee is duidelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2014 22:32 schreef DeeBee het volgende:
Nibali vandaag ook sneller dan iedereen in 2008, de menselijke maat.
Maar waarom is de ontwikkeling van wereldrecords in het schaatsen niet stil blijven staan? Ook na de EPO test kwam.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 12:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het heeft in elk geval een schoon imago, ik begrijp de opmerking van Orie wel (al is het zo hypocriet als wat).
Ik denk dat schaatsen mazzel heeft gehad dat de opmars van EPO samenviel met de ontwikkeling van de klapschaats. Dat scheelde een boel lastige vragen, achteraf.
Maar schaatsen heeft natuurlijk ook geen kritische internationale pers.
Toch weer eentje gepaktquote:Atleet Williams betrapt op doping
vrijdag 25 jul 2014, 13:23 (Update: 25-07-14, 13:25)
Rhys Williams
Rhys WilliamsAFP
Atleet Rhys Williams is betrapt op het gebruik van doping. De Welshman is voorlopig geschorst en kan daardoor niet deelnemen aan de Gemenebest Spelen in Glasgow.
Williams leverde twee weken geleden bij wedstrijden eveneens in Glasgow een positieve dopingtest in. "Ik ben hier helemaal kapot van. Dit komt als enorme schok. Ik heb absoluut geen verboden middelen genomen", aldus Williams, die in 2012 in Helsinki nog Europees kampioen op de 400 meter horden werd.
Gareth Warburton (Wales, 800m) ook, net als een Indiase para-powerlifterquote:
Meer wedstrijden op hoge snelle banen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar waarom is de ontwikkeling van wereldrecords in het schaatsen niet stil blijven staan? Ook na de EPO test kwam.
ook na EPO kwamen andere producten met dezelfde werking en in schaatsen zijn bloedcontroles en out of competition zeldzaam.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 13:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar waarom is de ontwikkeling van wereldrecords in het schaatsen niet stil blijven staan? Ook na de EPO test kwam.
welk aantal vind je zeldzaam?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 16:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ook na EPO kwamen andere producten met dezelfde werking en in schaatsen zijn bloedcontroles en out of competition zeldzaam.
je bedoelt absolute aantallen?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
10% van de controles in het wielrennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |