SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Misschien was de verantwoordelijke sjeik wel hommo, weet ik 't.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want ze betalen nooit hoge transfersommen.
Waarom zou je Royston terug willen hebben?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:39 schreef Bonkers. het volgende:
Royston mag weg weer eens weg bij zijn club.
Naast Guidetti is dat toch wel mijn lievelingsgerucht waar ieder jaar opnieuw over wordt begonnen.
Nee ik hoef hem niet terug.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom zou je Royston terug willen hebben?
Guidetti... Tja... Ik blijf erbij dat een terugkeer van hem nog wel eens heel goed uit zou kunnen pakken. Mits medisch goedgekeurd, uiteraard.
Zodat je daarna wél al het geld kunt gebruiken en niet jaarlijks miljoenen overmaakt aan rentes en dergelijken misschien?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja dan heb je misschien geen echte schulden meer, maar wat heb je daaraan als het grootste gedeelte van het binnenkomende geld alsnog meteen weggaat?
Lekker laten liggenquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:48 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Nee ik hoef hem niet terug.
Het is meer dat ik me verheug op het jaarlijks terugkerend fenomeen: Drenthe wordt weggestuurd bij zijn club, vertelt in de pers dat zijn hart ligt in Rotterdam en tadaa, daar is het jaarlijkse Royston- gerucht weer.
Maar die mag wel terugkomen van de meestequote:Een beetje zoals alle geruchten met Guidetti.
Watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Dat is wel het voordeel met HMF, we halen twee keer zo SNEL de 1908.quote:
Real Sociedad is wel 10x mooier dan Mallorca of Getafe (dat waren de vorige tegenstanders toch?)quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:17 schreef PIETR het volgende:
DrentheHeerlijk sfeertje was dat toen, voor een oefenwedstrijdje. Jammer dat we het nu met die Spaanse kutclubjes moeten doen ..
Daar is zelfs geen enkele twijfel over mogelijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:17 schreef Typisch het volgende:
Ik denk nog steeds dat Drenthe meer zou toevoegen dan Schaken of Verhoek.
We zijn nog lang niet uit de schulden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:01 schreef heiden6 het volgende:
AD citeert BMI die transfer naar Porto bevestigt. 8,5 miljoen, Feyenoord uit de schulden, en geen vervanger nodig.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:55 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben eruit waarom Clasie niet speelt tot noch toe op het WK.
Die ouwe boef Van Gaal wil hem gewoon naar Man. U halen, en is bang de hoofdprijs te gaan betalen omdat meer interesse zal volgen.
Nou, Gaaltje, je mag dan wel matties zijn met Geel maar daar trappen wij Rotterdammers mooi niet in
Ben je blind ofzo?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als Clasie naar Man U gaat neem ik een week lang een UI naar jouw keuze
Toch maar eens weer contact opnemen met de opticien inderdaadquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit lijkt mij inderdaad de enige logische verklaringquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:55 schreef Helpmefok het volgende:
Die ouwe boef Van Gaal wil hem gewoon naar Man. U halen, en is bang de hoofdprijs te gaan betalen omdat meer interesse zal volgen.
Nou, Gaaltje, je mag dan wel matties zijn met Geel maar daar trappen wij Rotterdammers mooi niet in
Hij is gespaard zodat hij vanaf de kwartfinale kan knallen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:55 schreef Helpmefok het volgende:
Zit natuurlijk overduidelijk een kern van waarheid in.quote:
Doorgestoken kaartquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En voor de rest geen Eredivisieclashes.
Is toch heerlijk! Gelijk een leuke wedstrijd. Of zijn we bang voor GAE?? Liever zo'n wedstrijd dan zo'n 0-11 potje. Die wedstrijden boeien me weinig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:01 schreef De_Pel het volgende:
Verrassend wel weer
ajax speelt tegen amateurs, Twente speelt tegen amateurs, psv speelt thuis.
Wij beginnen met een uitwedstrijd tegen een eredivisieclub
Meuh... Dit wordt weer zo'n zaaddodende wedstrijd waar je niets te winnen maar alles te verliezen heb. Moet uiteraard nog altijd makkelijk te doen zijn, daar niet van.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:02 schreef satecl het volgende:
[..]
Is toch heerlijk! Gelijk een leuke wedstrijd. Of zijn we bang voor GAE?? Liever zo'n wedstrijd dan zo'n 0-11 potje. Die wedstrijden boeien me weinig.
Dan verdien je het ook om daar op je klote te krijgen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Meuh... Dit wordt weer zo'n zaaddodende wedstrijd ...
sabaliquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:08 schreef Helpmefok het volgende:
vCL3 uitgeschakeld, vEL4 uitgeschakeld, Beker uitgeschakeld in de eerste ronde....
Het wordt weer zo'n seizoen.
Is de moeder van Bruins al gesignaleerd?
Toen toverde vGeel weer een wereldspits uit de hoge hoed en wint Feyenoord gewoon de CLquote:Op donderdag 3 juli 2014 15:08 schreef Helpmefok het volgende:
vCL3 uitgeschakeld, vEL4 uitgeschakeld, Beker uitgeschakeld in de eerste ronde....
Coolsingelquote:RONALD GRAAFLAND JAAR LANGER BIJ FEYENOORD
Ronald Graafland staat ook dit seizoen bij Feyenoord onder contract. De in april 35 jaar geworden doelman heeft een overeenkomst bereikt met de club over een verlenging van zijn aflopende verbintenis met één jaar, waardoor hij tot medio 2015 aan Feyenoord verbonden blijft. Graafland was de afgelopen drie seizoenen derde doelman in de selectie van trainer Ronald Koeman en zal in die hoedanigheid ook actief zijn in de selectie van de nieuwe hoofdtrainer Fred Rutten.
Feyenoord is zeer tevreden over de wijze waarop Graafland zijn rol invult. ‘Ronald is niet alleen een ervaren en betrouwbare keeper die er staat op momenten dat het nodig is, maar heeft ook een belangrijke functie binnen het teamproces’, zegt technisch directeur Martin van Geel.
Voor Graafland wordt het komende seizoen zijn vierde jaar op rij bij de selectie van Feyenoord. Afgelopen seizoen maakte hij in de laatste competitiewedstrijd tegen AZ (1-1) als invaller zijn officiële debuut voor de club en werd daardoor met zijn 35 jaar een van de oudste debutanten uit de clubhistorie. De keeper stond eerder tussen 1998 en 2000 al onder contract bij Feyenoord. Verder kwam hij onder meer uit voor Excelsior en Vitesse.
Doe eens niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:08 schreef Helpmefok het volgende:
Lamprou mag vertrekken toch?quote:
Die mag verhuurd worden ja, z'n contract loopt dit jaar af maar wellicht als hij het goed doet dat ze hem toch nog willen verlengen. Schijnt dat Excelsior, Dordrecht en Willem II interesse hebben (alhoewel Willem II ook interesse hadden in Room van Vitesse)quote:
Lamprou mag alleen verhuurd worden? Ik dacht namelijk dat hij ook verkocht mocht worden?quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die mag verhuurd worden ja, z'n contract loopt dit jaar af maar wellicht als hij het goed doet dat ze hem toch nog willen verlengen. Schijnt dat Excelsior, Dordrecht en Willem II interesse hebben (alhoewel Willem II ook interesse hadden in Room van Vitesse)
Ik had begrepen dat het om verhuur ging, maar wellicht dat ik er naast zit, ik ga even kijken voor je of ik bronnen kan vindenquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lamprou mag alleen verhuurd worden? Ik dacht namelijk dat hij ook verkocht mocht worden?
Als hij alleen verhuurd mag worden betekend dat dat ze bij Feyenoord er nog altijd niet uit zijn welke keepers ze bij de selectie willen hebben en zijn ze nog altijd niet 100% tevreden met Mulder en Graafland (en het is uiteraard afwachten hoe Hahn het bij Feyenoord gaat doen).
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat het om verhuur ging, maar wellicht dat ik er naast zit, ik ga even kijken voor je of ik bronnen kan vinden
quote:Feyenoord heeft er een voorkeur voor om Kostas Lamprou deze zomer te verkopen, zo meldt Voetbal International. Tot nu toe heeft alleen FC Dordrecht een concrete aanbieding neergelegd, maar dat is slechts voor huur van de keeper van Feyenoord. De club zal huur overwegen indien er geen club komt voor een definitieve transfer.
Ah, dan zat ik er naast, kan gebeuren. Ik had dit bericht nog in mijn hoofdquote:
Maakt niet uit, kan gebeuren. Ik was er ook niet zeker van.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ah, dan zat ik er naast, kan gebeuren. Ik had dit bericht nog in mijn hoofd
Ik denk dat ie van grote meerwaarde is in de kleedkamerquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maakt niet uit, kan gebeuren. Ik was er ook niet zeker van.
Maar hopelijk wordt Lamprou dus verkocht, wat mij betreft althans.
Alles voor jou 'De Nor'quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik kan die foto niet meer vinden waar hij met fakkels op staat, net als Ron Vlaar. Heb jij die toevallig?
Had hem destijds ergens als verkleinde UI, maar die is maar matig![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |