SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Misschien was de verantwoordelijke sjeik wel hommo, weet ik 't.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want ze betalen nooit hoge transfersommen.
Waarom zou je Royston terug willen hebben?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:39 schreef Bonkers. het volgende:
Royston mag weg weer eens weg bij zijn club.
Naast Guidetti is dat toch wel mijn lievelingsgerucht waar ieder jaar opnieuw over wordt begonnen.
Nee ik hoef hem niet terug.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom zou je Royston terug willen hebben?
Guidetti... Tja... Ik blijf erbij dat een terugkeer van hem nog wel eens heel goed uit zou kunnen pakken. Mits medisch goedgekeurd, uiteraard.
Zodat je daarna wél al het geld kunt gebruiken en niet jaarlijks miljoenen overmaakt aan rentes en dergelijken misschien?quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja dan heb je misschien geen echte schulden meer, maar wat heb je daaraan als het grootste gedeelte van het binnenkomende geld alsnog meteen weggaat?
Lekker laten liggenquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:48 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Nee ik hoef hem niet terug.
Het is meer dat ik me verheug op het jaarlijks terugkerend fenomeen: Drenthe wordt weggestuurd bij zijn club, vertelt in de pers dat zijn hart ligt in Rotterdam en tadaa, daar is het jaarlijkse Royston- gerucht weer.
Maar die mag wel terugkomen van de meestequote:Een beetje zoals alle geruchten met Guidetti.
Watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Dat is wel het voordeel met HMF, we halen twee keer zo SNEL de 1908.quote:
Real Sociedad is wel 10x mooier dan Mallorca of Getafe (dat waren de vorige tegenstanders toch?)quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:17 schreef PIETR het volgende:
DrentheHeerlijk sfeertje was dat toen, voor een oefenwedstrijdje. Jammer dat we het nu met die Spaanse kutclubjes moeten doen ..
Daar is zelfs geen enkele twijfel over mogelijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:17 schreef Typisch het volgende:
Ik denk nog steeds dat Drenthe meer zou toevoegen dan Schaken of Verhoek.
We zijn nog lang niet uit de schulden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:01 schreef heiden6 het volgende:
AD citeert BMI die transfer naar Porto bevestigt. 8,5 miljoen, Feyenoord uit de schulden, en geen vervanger nodig.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:55 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben eruit waarom Clasie niet speelt tot noch toe op het WK.
Die ouwe boef Van Gaal wil hem gewoon naar Man. U halen, en is bang de hoofdprijs te gaan betalen omdat meer interesse zal volgen.
Nou, Gaaltje, je mag dan wel matties zijn met Geel maar daar trappen wij Rotterdammers mooi niet in
Ben je blind ofzo?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als Clasie naar Man U gaat neem ik een week lang een UI naar jouw keuze
Toch maar eens weer contact opnemen met de opticien inderdaadquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dit lijkt mij inderdaad de enige logische verklaringquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:55 schreef Helpmefok het volgende:
Die ouwe boef Van Gaal wil hem gewoon naar Man. U halen, en is bang de hoofdprijs te gaan betalen omdat meer interesse zal volgen.
Nou, Gaaltje, je mag dan wel matties zijn met Geel maar daar trappen wij Rotterdammers mooi niet in
Hij is gespaard zodat hij vanaf de kwartfinale kan knallen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:55 schreef Helpmefok het volgende:
Zit natuurlijk overduidelijk een kern van waarheid in.quote:
Doorgestoken kaartquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En voor de rest geen Eredivisieclashes.
Is toch heerlijk! Gelijk een leuke wedstrijd. Of zijn we bang voor GAE?? Liever zo'n wedstrijd dan zo'n 0-11 potje. Die wedstrijden boeien me weinig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:01 schreef De_Pel het volgende:
Verrassend wel weer
ajax speelt tegen amateurs, Twente speelt tegen amateurs, psv speelt thuis.
Wij beginnen met een uitwedstrijd tegen een eredivisieclub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |