quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Fuck yeah. 117.9
Dat is dus -20.1Nu even kijken of dat in stand blijft na het weekend
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Fuck yeah. 117.9
Ik weet het. Wij gaan het weekend naar Sister Act, en blijven daarna bij vrienden eten en slapen enzo.. Niet alles in de hand dus, maar ik ga gewoon rustig aan doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:06 schreef BananaPancake het volgende:
[..]![]()
En dat laatste heb je zelf in de hand!
Sister act is leukquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet het. Wij gaan het weekend naar Sister Act, en blijven daarna bij vrienden eten en slapen enzo.. Niet alles in de hand dus, maar ik ga gewoon rustig aan doen.
Voor aan het eind bedoel je?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Sister act is leukPaar maanden geleden ook geweest. Een tip zet je telefoon niet helemaal uit maar op vliegtuig stand
Nice!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Fuck yeah. 117.9
Geweldig Patrique!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Fuck yeah. 117.9
I knowquote:
Ja, ben ook best trotsquote:
Ben jij er al eens geweest? Ik wist het namelijk niet.. Mijn vriend had wel zijn telefoon op vliegtuigstand staan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
I know
[..]
Ja, ben ook best trotsIk denk wel dat dit mijn ATL is.. tenminste, ik kan me niet herinneren dat ik ooit minder woog.
Op naar de 110
Nee, wordt de eerste keer, maar ik lurk op een musicalforum, dus ik wist het alquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ben jij er al eens geweest? Ik wist het namelijk niet.. Mijn vriend had wel zijn telefoon op vliegtuigstand staan.
Ah dat helptquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, wordt de eerste keer, maar ik lurk op een musicalforum, dus ik wist het al
Heel Nederland aan de meloen, moet nog even nieuwe bijhalen dit weekendquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:31 schreef SacreCoeur het volgende:
ontbijt; 3 crackers met kaas & 2 gekookte eitjes (niet helemaal opgegeten)
lunch; yoghurt met fruit
avond; aardappeltjes met salade (sla, tomaat, komkommer, feta)
verder nog geen idee waar ik zin in heb. Er ligt nog anderhalve meloen die op moet dit weekend
1+1 gratis bij de AHquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heel Nederland aan de meloen, moet nog even nieuwe bijhalen dit weekend
Elke dag zodat je juist de algehele trendlijn in de gaten kan houden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:36 schreef capsize het volgende:
Hoe vaak wegen jullie jezelf? Ik doe het elke dag maar merk dat ik al snel gefrustreerd/teleurgesteld raak wanneer het niet gaat zoals ik wil.Vandaag weer terug bij waar ik afgelopen week begonnen ben terwijl ik netjes op mijn eten en beweging heb gelet. Heen en weer schommelen is vast wel normaal maar het werkt niet echt motiverend, dus misschien is het beter om het eens in de week/2 weken te doen.
Wat jullie?
Ik weeg twee keer op een dag en die schommelingen doen me niets.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:36 schreef capsize het volgende:
Hoe vaak wegen jullie jezelf? Ik doe het elke dag maar merk dat ik al snel gefrustreerd/teleurgesteld raak wanneer het niet gaat zoals ik wil.Vandaag weer terug bij waar ik afgelopen week begonnen ben terwijl ik netjes op mijn eten en beweging heb gelet. Heen en weer schommelen is vast wel normaal maar het werkt niet echt motiverend, dus misschien is het beter om het eens in de week/2 weken te doen.
Wat jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |