Dit vond ik echt zo komisch:quote:Op maandag 14 juli 2014 13:45 schreef sjoemie1985 het volgende:
norrd-korea is gewoon veelste communistisch.
kijk maar naar die kim jung un die is gewoon net zo erg of misschien veel erger dan zijn vader.
Hij liet ja zijn eigen oom volgens mij ombrengen vorig jaar.
Is het wss ook niet. Zoals zoveel nieuws omtrent NK. Er zijn heel veel sites als 'de speld' in Azie en die worden vaak gekopieerd door westerse mediaquote:
Misschien al voorbij gekomen; maar waar komt deze wijsheid vandaan? In christelijke bijbel staat vrij duidelijk dat je na je dood niet naar de hemel en ook niet naar de hel gaat, maar gewoon dood bent.quote:Op donderdag 3 juli 2014 09:58 schreef Molurus het volgende:
Allereerst je hebt niets te verliezen als je in God gelooft. Als je goed doet dan kom je in de hemel. Maar als je niet in God gelooft dan ga je branden in hel als God bestaat.
Hmm... interessant. Waar in de Bijbel staat dit? Het lijkt niet geheel te stroken met wat Christenen doorgaans geloven.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:10 schreef John5 het volgende:
In christelijke bijbel staat vrij duidelijk dat je na je dood niet naar de hemel en ook niet naar de hel gaat, maar gewoon dood bent.
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:11 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hmm... interessant. Waar in de Bijbel staat dit? Het lijkt niet geheel te stroken met wat Christenen doorgaans geloven.
Johannes 5: 28 – 29quote:“De tijd komt waarin allen die in de graven zijn, Zijn stem zullen horen, en zij zullen eruit gaan”
dit geeft meer aan hoeveel onderzoek jij uitvoert en wat je direct als waarheid aanneemt. Dan dat het iets zegt over NKquote:Op maandag 14 juli 2014 13:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit vond ik echt zo komisch:
Noord Korea in WK-finale
![]()
Geeft maar weer aan hoe gesloten Noord-Korea is... anders gaat dit soort berichten natuurlijk nooit werken.
Ah, maar gelukkig heb jij dit bericht natuurlijk wel onderzocht!quote:Op maandag 14 juli 2014 16:04 schreef Pakspul het volgende:
[..]
dit geeft meer aan hoeveel onderzoek jij uitvoert en wat je direct als waarheid aanneemt. Dan dat het iets zegt over NK
Het is een hoax.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:20 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ah, maar gelukkig heb jij dit bericht natuurlijk wel onderzocht!
Vertel, wat waren jouw bevindingen?
Dat lijkt me een nogal vrijzinnige interpretatie van die tekst. Dat is niet wat ik daaruit opmaak, en ik kan me voorstellen dat christenen dat heel anders uitleggen.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:17 schreef John5 het volgende:
[..]
[..]
Johannes 5: 28 – 29
Tot die tijd ligt iedereen gewoon onder de grond. De "goede" gaan daarna niet naar de hemel, maar krijgen gewoon het leven terug.
Wie heeft God dan gemaaktquote:Om jullie over te halen, denk eens even na over de wereld en het universum. Alles wat bestaat is door iets gemaakt. Er kan niet iets vanuit niets komen. Het universum is door God geschapen en daarom zullen wij als stervelingen nooit de mysteries van het universum achterhalen.
Het is inderdaad een hoax. Een grapje dat bij elke grote voetbalwedstrijd gemaakt wordt, zo ongeveerquote:Op maandag 14 juli 2014 16:25 schreef Molurus het volgende:
[..]
Roep je nu maar wat? In dat geval: pot verwijt de ketel.
Ik hoor m voor het eerst, maar dat is tenminste een argument.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:27 schreef ems. het volgende:
[..]
Het is inderdaad een hoax. Een grapje dat bij elke grote voetbalwedstrijd gemaakt wordt, zo ongeveer
Niet dat NK niet graag mag liegen tegen de bevolking, maar dit is ondertussen een relatief uitgemolken grap.
Geen idee eigenlijk, misschien kan een loslopende christen zijn interpretatie eens geven. Volgens mij is de tekst vrij helder, verder wordt voor zover ik weet ook nergens in de bijbel naar een hemel direct na de dood gerefereerd.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:23 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat lijkt me een nogal vrijzinnige interpretatie van die tekst. Dat is niet wat ik daaruit opmaak, en ik kan me voorstellen dat christenen dat heel anders uitleggen.
Elke loslopende Christen heeft weer zijn eigen interpretatie.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:35 schreef John5 het volgende:
Geen idee eigenlijk, misschien kan een loslopende christen zijn interpretatie eens geven
Ik ken iemand die zijn eigen zoon liet ombrengen, en het was een lieflijke reuk voor zijn neusgaten naar wij dachten.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:45 schreef sjoemie1985 het volgende:
norrd-korea is gewoon veelste communistisch.
kijk maar naar die kim jung un die is gewoon net zo erg of misschien veel erger dan zijn vader.
Hij liet ja zijn eigen oom volgens mij ombrengen vorig jaar.
Wat is de juiste intentie?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
Dat ligt aan de intentie waarom het is gebeurd.
Als ik mijn zoontje wijs maak dat hij moet sterven om de wereld te redden. Op dat hij zal sterven zullen alle zonden van de mensheid worden weg gewassen. Als ik hem vervolgens om breng ben ik dan goed bezig? Ik geloof er heilig in dat echt alle zonden worden weg gewassen als hij maar sterft.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:50 schreef sjoemie1985 het volgende:
God heeft zijn zoon laten kruisigen als redding voor de wereld, en ik denk niet dat kim jung un die intentie had met zijn oom.
En Jezus wist ook dat het gebeuren moest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |