Oke. Cool, ik moet alleen zondag bijtijds weer terug zijn in de stad, 16-17u ivm bbq bij ons. Wil wel 150-200 rijden maar dan moeten we vroeg op pad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:58 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dan is het zeker een goed plan als we zondag dat rondje Maas&Waal gaan rijden, want dan kun je precies dat stuk verkennen.
T is niet moeilijk hoor. Vanaf rotterdam naar Oud-Alblas, langs de wijde giessen naar gorinchem, brug over, langs de Waal naar Hedel, daar de brug oversteken naar Den Bosch.
Oh ships, geef ik route info weg aan een tegenstander.
Zal ik dat bbqgedeelte snel wegknippen? Anders blijft Gripper in je wiel tot en met rotjeknor he?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oke. Cool, ik moet alleen zondag bijtijds weer terug zijn in de stad, 16-17u ivm bbq bij ons. Wil wel 150-200 rijden maar dan moeten we vroeg op pad.
Zag 'm langskomen op facebook.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe jij daar zo bij komt. Tof, ben benieuwd hoe je het doet. Beter niet op een fix idd, je kan dan in een groepje gezeten niet goed uitrusten.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:49 schreef kaasplankje het volgende:
Gripper?
Goesting? Het kriebelt.Mag ik met jullie mee? Ik heb dan net vakantie en zou dus ook wel kunnen. Als je met een groepje kan en mag fietsen lijkt 400km mij ook wel te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit nu mobiel dus kan die site niet goed bekijken maar het lijkt mij echt super leuk.
Oh Grip is welkom hier hoor, ik heb leuke schoonouders.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zal ik dat bbqgedeelte snel wegknippen? Anders blijft Gripper in je wiel tot en met rotjeknor he?
Jij wel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:21 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Mag ik met jullie mee? Ik heb dan net vakantie en zou dus ook wel kunnen. Als je met een groepje kan en mag fietsen lijkt 400km mij ook wel te doen.
Ik zit nu mobiel dus kan die site niet goed bekijken maar het lijkt mij echt super leuk.
Zelfs voetballers scheren hun benen tegenwoordig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:49 schreef tweemeter het volgende:
Zijn jullie ook zo fanatiek dat jullie je benen scheren?
Dat meen je niet...quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:32 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Zelfs voetballers scheren hun benen tegenwoordig.
Dat zei ik ook.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:33 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Dat meen je niet...Zou ik zelf nooit doen..
Vroeger werkte ik veilig op 3 hoog.... nu op 1 hoog.... ik vind het nog steeds eng.quote:
Homoquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:39 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Na deze foto was Yvonne om en werd ik TDF mod
Ja hoorquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:32 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Zelfs voetballers scheren hun benen tegenwoordig.
Dan ben jij vast nog zo'n pannenkoekquote:
Patroon for presidentquote:
Een enkeling kopt alleen af en toe wat asfalt?quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja, al die voetbal-angshazen wachten eerst totdat Messi het doet, voordat ze durven. Voetballers, nog erger dan hipsters qua kuddegedrag. Fietsers zijn nu eenmaal verstandiger. kan er mee te maken hebben dat we geen hersenschade hebben ontwikkeld door het koppen van ballen enzo.
Ja, echt heel verstandig, elkaar na doen zonder goede reden, enkel omdat je zo graag ergens bij wilt horen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja, al die voetbal-angshazen wachten eerst totdat Messi het doet, voordat ze durven. Voetballers, nog erger dan hipsters qua kuddegedrag. Fietsers zijn nu eenmaal verstandiger. kan er mee te maken hebben dat we geen hersenschade hebben ontwikkeld door het koppen van ballen enzo.
Profvoetbal en amateurvoetbal is een wereld van verschil. De profs dragen ook roze schoenenquote:Op donderdag 3 juli 2014 13:52 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Dan ben jij vast nog zo'n pannenkoekIk zag in ieder geval dat de profvoetballertjes het wel doen.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Geeft wel aan hoe kortzichtig de wereld van een gemiddelde voetballer (of fan) is, en wat een domme, homofobe neanderthaler sport t is dan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je dat bij ons doet kan je tandjes rapen *
Ja fietsers. Wielrenners zetten tegenwoordig meestal een helm op.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ken wel veel fietsers die een stoeprand of auto hebben gekopt.
Heeft ze nog iets meer hersenschade dan enkel de aangeboren vorm meegegeven.
Scheer met de wegwerp mesjes van mijn vriendin (venus ofzo) minder last van wondjes dan toen ik dat nog met gilette mach 3 deed. Die venus zijn gemaakt voor je benen volgens mij..quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:02 schreef Gripper het volgende:
OK, nog ff een tip voor de serieuze wielrenners. Harige toerders mogen gewoon doorlezen.
Deze week alle gilette mesjes in aanbieding bij AH XL (alleen bij XL vestigingen) met 35% korting.
Dan wordt het goedkoper dan bij menig webshop.
Ah ja, met een helm op is hersenbeschading buiten de aangeboren vorm inderdaad onmogelijk bij het koppen van een auto, stoeprand of simpelweg de straat. Schumacher en Weylandt kunnen er over meebabbelen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:06 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ja fietsers. Wielrenners zetten tegenwoordig meestal een helm op.
Net nieuwe gekochtquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:02 schreef Gripper het volgende:
OK, nog ff een tip voor de serieuze wielrenners. Harige toerders mogen gewoon doorlezen.
Deze week alle gilette mesjes in aanbieding bij AH XL (alleen bij XL vestigingen) met 35% korting.
Dan wordt het goedkoper dan bij menig webshop.
Ja die schoven nog op de ondervloer maar zijn intussen gelijmd.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:10 schreef Gripper het volgende:
Wat een kieren tussen die planken man, kan je dat niet ff vullen ofzo
Ha, ik zie daar een klassieke fout. Ik heb geleerd dat als je herrie achter je hoort, je gewoon door moet fietsen. En vooral niet kijken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:14 schreef Patroon het volgende:
Was gisteren, de 1e die viel reed tegen mijn wiel aan..
[ afbeelding ]
Gelul van een dronken aardbei dit. Ik heb het over 'normale' colateral damage van een sport.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah ja, met een helm op is hersenbeschading buiten de aangeboren vorm inderdaad onmogelijk bij het koppen van een auto, stoeprand of simpelweg de straat. Schumacher en Weylandt kunnen er over meebabbelen.
Lekker knippen in m'n post.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Geeft wel aan hoe kortzichtig de wereld van een gemiddelde voetballer (of fan) is, en wat een domme, homofobe neanderthaler sport t is dan.
Het lijkt me niet voor niets dat wielrenners over het algemeen de 70 niet halen. En dan druk ik mij nog voorzichtig uit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Gelul van een dronken aardbei dit. Ik heb het over 'normale' colateral damage van een sport.
Voetbal - hersenbeschadiging door ballen koppen
Wielrennen - zonnebrand of schaafwonden als je een bochtje net niet haalt of vergeet uit te klikken
Lijkt me nogal een verschil.
Ik heb geen cijfers, maar zou best geloven dat er ieder weekend meer fietsers bij de EHBO zitten dan voetballers, om over dat twijfelachtige verhaal over koppen nog maar te zwijgen. Waarom ben je zo zeker van je zaak?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Gelul van een dronken aardbei dit. Ik heb het over 'normale' colateral damage van een sport.
Voetbal - hersenbeschadiging door ballen koppen
Wielrennen - zonnebrand of schaafwonden als je een bochtje net niet haalt of vergeet uit te klikken
Lijkt me nogal een verschil.
Doorgaan mag, maar ik haal de posts wel weg. Maak er maar een apart topic voor aan.quote:
Wereldwijd? Of in Nederland ook? Dat had ik niet gedachtquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:26 schreef Patroon het volgende:
Duursporters (waaronder wielrenners) worden gemiddeld ouder dan de gemiddelde mens.
Maar stop deze zinloze discussie.
Wereldwijd ja. Maar dat is niet zo lastig met al die ebolalanden erbij. Nogal kromme statistiek. Maar dat is het mooie aan statistiek natuurlijk. Iedereen kan het naar zijn eigen wens buigen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wereldwijd? Of in Nederland ook? Dat had ik niet gedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |