Moet je op een fixie?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Grip niet, maar hij mag wel meedoen.
Jij bent echt een hipsterquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:30 schreef quinoahipster het volgende:
Hehehe, ik had me ook al ingeschreven voor die 24-uurs
Ik ga niet op m'n fixie trouwens
Ik vind t wel leuk! En zo te zien kan ik ook gewoon dat weekend. Lijkt me wel een route die je (delen ervan iig) moet verkennen om geen tijd te verliezen in de steden, of niet?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Grip niet, maar hij mag wel meedoen.
Ik heb genoeg baard voor ons allemaal, dus jullie mogen wel wat plukjes haar hebben. Pritt stift mee, en je bent het mannetje.quote:
Ja verkennen is wel aan te raden. 's nachts weet je dan toch beter waar je rijdt. Ik denk dat als je op zo'n rit de weg weet het uren kan schelen. Hoewel je met een Garmin ook goed rijden kan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:35 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik vind t wel leuk! En zo te zien kan ik ook gewoon dat weekend. Lijkt me wel een route die je (delen ervan iig) moet verkennen om geen tijd te verliezen in de steden, of niet?
Of gewoon bij iemand blijven die de weg weet
Fuck yes.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:41 schreef quinoahipster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook een baard
quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het liefst ook met zo'n knotstaartje boven op je kop
Ben benieuwd hoe jij daar zo bij komt. Tof, ben benieuwd hoe je het doet. Beter niet op een fix idd, je kan dan in een groepje gezeten niet goed uitrusten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:30 schreef quinoahipster het volgende:
Hehehe, ik had me ook al ingeschreven voor die 24-uurs
Ik ga niet op m'n fixie trouwens
Ik ben geen homoquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:49 schreef tweemeter het volgende:
Zijn jullie ook zo fanatiek dat jullie je benen scheren?
Dit jaar nog (steeds) niet gedaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 12:49 schreef tweemeter het volgende:
Tuurlijk. Wil je een foto zien?quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:49 schreef tweemeter het volgende:
Of 24 minuten? Lijkt me wel wat. En dan zo hard mogelijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:57 schreef Patroon het volgende:
Is er ook een mini 24u versie? Voor de duur van 2u ofzo?
Dan is het zeker een goed plan als we zondag dat rondje Maas&Waal gaan rijden, want dan kun je precies dat stuk verkennen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:39 schreef quinoahipster het volgende:
Je kunt natuurlijk ook je Garmin ofzo gebruiken.
Ik ga gewoon voor lekker uitrijden trouwens.
Qua navigeren gaan Utrecht en Amsterdam sowieso wel lukken, Rotterdam zal ik ook wel voor 't donker zijn hopelijk, maar tussen R'dam en Den Bosch ken ik het niet echt, dus dat zal een uitdaging worden in het donker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |