abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juli 2014 @ 14:27:54 #126
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_141851857
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:25 schreef Dertienindozijn het volgende:

[..]

Maar dan is hij toch geen gelijkwaardige gesprekspartner?
Niet op dat front blijkbaar. Ga er vanuit dat er voldoende punten zijn waarop ze wel gelijkwaardig een gesprek kunnen/zullen voeren. Als ik over m'n werk vertel kijkt m'n vriendin me ook aan alsof ze water ziet branden hoor, andersom hetzelfde verhaal. _O-
pi_141851946
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 01:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Allereerst ziet 80% van de chicks er niet uit. Vervolgens is 10% van de knappe chicks labiel, 5% achterlijk en 5% komt door mijn keuring heen.
of

quote:
Allereerst ziet 80% van de chicks er niet uit. Vervolgens is 50% van de knappe chicks labiel, 25% achterlijk en 25% komt door mijn keuring heen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Dertienindozijn op 03-07-2014 14:35:46 ]
The Lotka-Volterra model of interspecific competition.
pi_141855871
Allereerst, TS, :') Misschien moet je het in het echte leven eens proberen?

Ten tweede, mensen die hele lijstjes hebben waar iemand aan moet voldoen. :') Intelligent (hoor je vaak aan iemands taalgebruik), gezamenlijke interesses, en natuurlijk niet totaal lelijk (knap/een beetje vorm), en een leuk/lief karakter is het enige wat ik zou prefereren. Als je een lijstje hebt met dingen als schoenmaat dan vind je natuurlijk niemand. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door netchip op 03-07-2014 17:25:57 (geen apostrof) ]
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:05:25 #129
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_141857029
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik vind tattoos nu eenmaal erg ordinair bij vrouwen .
Maar als een vrouw, die verder de vrouw van je leven lijkt, een tattoo blijkt te hebben is het ineens een nogo voor jou?
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:08:30 #130
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_141857132
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Dat is zo'n gekke eis nog niet toch?
Wel als je die eisen die ik noem allemaal bij elkaar optelt en je je er rigide aan gaat houden.
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:16:25 #131
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_141857383
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:10 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Eigenlijk zeg jij hier: mijn eisen zijn niet absurd, maar mensen die mensen afkeuren op haarkleur, een kilo meer of wel of geen neuspiercing zijn belachelijk..........
Als zo iemand verder een perfecte match is dan is dat inderdaad wel belachelijk te noemen inderdaad.
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:28:05 #132
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141857806
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:10 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Eigenlijk zeg jij hier: mijn eisen zijn niet absurd, maar mensen die mensen afkeuren op haarkleur, een kilo meer of wel of geen neuspiercing zijn belachelijk..........
Als je om die reden iemand laat lopen die verders gewoon op haast alle fronten bij je past vind ik dat redelijk dom ja.
De dingen die ik noem zeggen iets over het algehele karakter, haarkleur, een kilo meer of meer minder en een neuspiercing zeggen absoluut niks over het karakter van die persoon.

Iemand die helemaal onder de piercings en tatoeages zit kan ik me ook inkomen, dat zegt ook iets over het karakter wat misschien niet past bij jouw karakter, maar om die futiele zaken iemand laten schieten...denk echt dat je het jezelf dan onnodig moeilijk maakt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_141858569
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar als een vrouw, die verder de vrouw van je leven lijkt, een tattoo blijkt te hebben is het ineens een nogo voor jou?
Hangt er vanaf wat voor tattoo..

Een kleintje is niet zo erg, maar als het echt een grote is dan is dat een nogo ja.
pi_141858591
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:16 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als zo iemand verder een perfecte match is dan is dat inderdaad wel belachelijk te noemen inderdaad.
:')

Dat bepaal jij?
pi_141858626
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:28 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als je om die reden iemand laat lopen die verders gewoon op haast alle fronten bij je past vind ik dat redelijk dom ja.
De dingen die ik noem zeggen iets over het algehele karakter, haarkleur, een kilo meer of meer minder en een neuspiercing zeggen absoluut niks over het karakter van die persoon.

Iemand die helemaal onder de piercings en tatoeages zit kan ik me ook inkomen, dat zegt ook iets over het karakter wat misschien niet past bij jouw karakter, maar om die futiele zaken iemand laten schieten...denk echt dat je het jezelf dan onnodig moeilijk maakt.
Liefde is ook niet een keer en nooit weer hoor.
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:54:22 #136
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141858735
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Liefde is ook niet een keer en nooit weer hoor.
Nee dat weet ik, maar als je net als TS ( en ik zeg niet dat jij ook in die situatie zit) gaat klagen over het vrouwelijk volk en dan vervolgens met een waslijst van eisen komt en niet begrijpt waarom dat hele kleine percentage niet geïnteresseerd is in hem dan is het misschien tijd om je eisenlijstje eens wat minder streng aan te passen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_141858786
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:54 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee dat weet ik, maar als je net als TS ( en ik zeg niet dat jij ook in die situatie zit) gaat klagen over het vrouwelijk volk en dan vervolgens met een waslijst van eisen komt en niet begrijpt waarom dat hele kleine percentage niet geïnteresseerd is in hem dan is het misschien tijd om je eisenlijstje eens wat minder streng aan te passen.
Dit is sowieso iets dat alleen losers doen.

Dit soort mannen zouden op fok dan ook net zo erg door de slijk gehaald moeten worden als overdreven feministische trolletjes.
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:56:17 #138
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141858801
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dit is sowieso iets dat alleen losers doen.

Dit soort mannen zouden op fok dan ook net zo erg door de slijk gehaald moeten worden als overdreven feministische trolletjes.
Mee eens!
pi_141858815
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mee eens!
*O*
  donderdag 3 juli 2014 @ 18:40:28 #140
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_141860105
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]

:')

Dat bepaal jij?
Dat is mijn visie op het geheel ja
pi_141865077
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:29 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Of een verknipt beeld van wat hij in een vrouw zoekt/kan zoeken.

Ik ken een paar van dat soort mannen. Zelf niet erg aantrekkelijk, niet al te snugger, geen bazenbaan, uit een familie komende waarbij mijn wenkbrauwen zich wel even fronsen en dan opzoek naar dat prachtige fotomodel met grote tieten en lang haar, een goed stel hersens, een stabiele (goede) baan (ze moet wel zichzelf kunnen bedruipen zeggen ze dan), zonder issues of rugzakje, al helemaal zonder kind met een onderdanige verzorgende instelling (na haar werk zijn moeder willen spelen dus).

Dat soort mannen hebben een (droom)beeld van de ideale vrouw in hun hoofd maar niet het realiteitsbesef om eens in de spiegel te kijken. Ze blijven vaak ook lang alleen.

Eén van die mannen is nu getrouwd met een niet al te snuggere dikke vrouw (zelfs niet echt een leuk koppie er op) met een kort pittig kapsel, kleine tieten, zonder baan en met twee kinderen. Ze is wel heel erg zorgzaam (maar niet onderdanig) _O-
BTW hij was 38 voor hij zijn eerste echt serieuze relatie kreeg - met haar dus.
Dit. Miss Perfect bestaat echt, en ze is al verloofd met Mr. Perfect.
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:14:05 #142
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_141865956
Verlaag je standaard.
Say what?
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:52:02 #143
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_141867859
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 01:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Goedenavond FOK!,

Ik ben al een tijdje aan het nadenken over de reden waarom ik geen hossel zet. Het ligt aan de chicks. Neem nou als voorbeeld Tinder. Allereerst ziet 80% van de chicks er niet uit. Vervolgens is 10% van de knappe chicks labiel, 5% achterlijk en 5% komt door mijn keuring heen."Prima toch," zul je vast zeggen, maar niets is minder waar, omdat dit pas de eerste keuring is. (Uiterlijk, foto's en biografie meegenomen) Je liket die uitverkorene vrouwen dan in de hoop van een match, maar niet iedereen lijkt jou, natuurlijk. Vervolgens voer je gesprekken met je matches, en valt er met sommige chicks niet te communiceren, gebruiken sommige chicks "xD" en heb je met sommige matches gewoon geen klik. Zo blijven er dus achterlijk weinig chicks over. Van die chicks moet er ook nog eens in het echt een klik zijn.

Dit was natuurlijk Tinder als voorbeeld, maar in het echt verschilt het niet zoveel met Tinder.

Ligt dit nou aan mij? :'(
Lees: Knappe chicks hoeven jou niet omdat ze beter kunnen krijgen.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
pi_141868305
Wat is er nou mis met xD? Ik snap dat echt niet
My dials are pupillated.
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:04:20 #145
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_141868537
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:52 schreef Willoow het volgende:

[..]

Lees: Knappe chicks hoeven jou niet omdat ze beter kunnen krijgen.
Give this woman a biscuit! _O_
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:04:57 #146
429145 x.Vira
Moet dit?
pi_141868566
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Ja, ik moet aan mijn FOK!reputatie denken, dus daarom gebruik ik het woord 'hosselen.'

Ik gebruikte Tinder als voorbeeld, omdat je daar toch sneller met onbekenden praat. Stel je voor dat een leuk uitziend meisje langsfietst, dan spreek je haar niet aan.

Ik weet dat ze labiel zijn, als ze tien foto's met paarden hebben en een belachelijke biografie hebben.

Waarom zou ik in het echt niet 80% durven afkeuren? :') Daar kom ik vrij snel aan. Wellicht dat ik niet 80% van mijn omgeving afkeur, maar als ik kijk wat voor een types er allemaal wonen in Nederland, dan kom je snel aan de 80%.
Hoezo mag jij nog niet uitgaan dan, dat is ook een hele grote ontmoetings plek vol dronken geile wijven.. Al dan niet dat je makkelijker mensen ontmoet met een biertje op een toffe plek waar gelijk minded mensen rondlopen.. En zo via via leer je ook weer iemand leuks kennen..
Zowiezo je huis uitgaan ipv achter de computer op tinder of iets degelijks een vleeskeuring gaan houden waar toch niks meer dan een vleeskeuring uitkomt. Hooray wat een fun.. Als je dan al normale meisjes tegen kan komen op zulke websites dat is pas :')
  vrijdag 4 juli 2014 @ 10:03:57 #147
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_141880221
Ik gebruik ook heel vaak xD en xP, wat is daar mis mee dan?

Ik gebruik ook al een tijdje Tinder maar het levert nooit wat op. Dus dan ga ik het maar in het echt proberen.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  vrijdag 4 juli 2014 @ 10:39:17 #148
424509 Wilgekatje
niet uit de wilg te kijken
pi_141881040
Het gevoel je aangetrokken te voelen tot een ander doe je zelf. Schoonheid zien, een andere persoon dan jijzelf waarderen, van karaktertrekjes genieten, dat doe je allemaal zelf. Als je niet in staat bent om lief te hebben, zal een ander jou uiteindelijk ook niet lief kunnen hebben. Ik hoop voor je dat je daar nog uit groeit, dan zal je leven een stuk fijner zijn.

Een probleem hebben met XD begrijp ik ook niet helemaal, da's gewoon internettaal. Met name populair bij de first-gen-internetusers maar de latere generaties gebruiken 't ook nog. Is aanvullende nonverbale communicatie bij de verder vrij statische tekst. Ik gebruik smilies ook graag. ^_^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')