abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141848140
- Genoeg. -

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2014 12:36:44 ]
pi_141848182
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 10:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hoe de fuck zijn dat absurde eisen?
Dat zijn het ook niet maar je weet toch dat alleen vrouwen eisenlijstjes mogen hebben man! ;)
pi_141848413
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het is toch juist volkomen normaal dat degene waar je je leven mee wil delen aan bepaalde eisen moet voldoen?
Nee, dat vind ik dus niet, maar misschien komt dat omdat ik geen 20 meer ben. Wijsheid/ervaring komt met de jaren.
Alle wensen/eisenlijstjes ten spijt hebben de mannen waar ik een serieuze relatie mee heb gehad echt heel verschillende kenmerken (innerlijk en uiterlijk). Het gaat uiteindelijk om de klik, de aansluiting, de match. En die is niet afhankelijk van het uiterlijk, gewicht, lengte, opleiding, intelligentie, soort baan, wel of geen kinderen/rugzakje enz.
Als die klik er is en je gaat van iemand houden dan zie je die dingen niet eens meer, dan zie je alleen die dingen die je zo aantrekken in die ander.

Alleen; wijs je iemand die niet aan je wensen/eisenlijstjes voldoet volledig af of kan je daar ook gezellig iets mee drinken? Als je ze zo stellig afwijst dat je ze niet eens in je buurt duldt, geen normaal contact met ze wilt maken, dan leer je ze ook nooit kennen.

Voor wat betreft die man die ik noemde is dat dus dat ze lief is, zorgzaam, een gezellige kwebbel, overal altijd voor in. Wat maakt het dan uit dat ze niet het lijf heeft van een fotomodel en niet de intelligentie van een professor? En ja, ach die baan.. hij verdient genoeg om het gezin te onderhouden dus wat is het probleem?
pi_141848659
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:44 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik dus niet, maar misschien komt dat omdat ik geen 20 meer ben. Wijsheid/ervaring komt met de jaren.
Alle wensen/eisenlijstjes ten spijt hebben de mannen waar ik een serieuze relatie mee heb gehad echt heel verschillende kenmerken (innerlijk en uiterlijk). Het gaat uiteindelijk om de klik, de aansluiting, de match. En die is niet afhankelijk van het uiterlijk, gewicht, lengte, opleiding, intelligentie, soort baan, wel of geen kinderen/rugzakje enz.
Als die klik er is en je gaat van iemand houden dan zie je die dingen niet eens meer, dan zie je alleen die dingen die je zo aantrekken in die ander.

Voor wat betreft die man die ik noemde is dat dus dat ze lief is, zorgzaam, een gezellige kwebbel, overal altijd voor in. Wat maakt het dan uit dat ze niet het lijf heeft van een fotomodel en niet de intelligentie van een professor? En ja, ach die baan.. hij verdient genoeg om het gezin te onderhouden dus wat is het probleem?
Onzin, ook jij hebt een eisenlijst.
Die is misschien niet superduidelijk gedefinieerd maar er zijn zat mannen die jij niet aantrekkelijk vindt en niet zou daten.
Je wilt toch niet beweren dat een kalende, dikke, werkloze dwerg met het iq van een krop sla voor jou een aantrekkelijke optie zou zijn?
http://images.sodahead.co(...)wtf-10145308649.jpeg

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2014 12:59:06 ]
  donderdag 3 juli 2014 @ 12:58:21 #55
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_141848828
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 10:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hoe de fuck zijn dat absurde eisen?
Omdat dat een nogal grote groep interessante vrouwen direct uitsluit.

Bovendien is het nogal rigide. Waarom is een meisje dat HBO geschoold is per definitie te min zijn? Of waarom is een meisje dat een bril draagt meteen onaantrekkelijk? Ik vind dat nogal kortzichtig en teveel uitgaan van een soort theoretisch ideaal. En waarom kun je geen vrouw aan die niet onderdanig is?

De meestal normale mannen kijken gewoon of het een beetje klikt en of een vrouw aantrekkingskracht op ze heeft. Dat is een stuk handiger dan het hanteren van starre ideaalplaatjes waaraan alles moet voldoen.
pi_141848829
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:44 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Alleen; wijs je iemand die niet aan je wensen/eisenlijstjes voldoet volledig af of kan je daar ook gezellig iets mee drinken? Als je ze zo stellig afwijst dat je ze niet eens in je buurt duldt, geen normaal contact met ze wilt maken, dan leer je ze ook nooit kennen.

Je wil je graag voordoen als een volwassen en verstandige vrouw, maar je hebt niets van mijn post begrepen.

Toch bedankt voor de moeite.
pi_141848872
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Omdat dat een nogal grote groep interessante vrouwen direct uitsluit.

Bovendien is het nogal rigide. Waarom is een meisje dat HBO geschoold is per definitie te min zijn? Of waarom is een meisje dat een bril draagt meteen onaantrekkelijk? Ik vind dat nogal kortzichtig en teveel uitgaan van een soort theoretisch ideaal. En waarom kun je geen vrouw aan die niet onderdanig is?

De meestal normale mannen kijken gewoon of het een beetje klikt en of een vrouw aantrekkingskracht op ze heeft. Dat is een stuk handiger dan het hanteren van starre ideaalplaatjes waaraan alles moet voldoen.
Die gaat vaak samen met het lijstje dat je hebt.

Of denk jij dat die lijstjes uit de lucht gegrepen zijn? Ik vind bijvoorbeeld vrouwen met ringen door hun neus erg onaantrekkelijk..
pi_141848960
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Of denk jij dat die lijstjes uit de lucht gegrepen zijn? Ik vind bijvoorbeeld vrouwen met ringen door hun neus erg onaantrekkelijk..
Lees de OP nog eens en de verdere posts van TS. Alleen al op basis van foto's en profiel wijst hij al 95% van de meiden af. Bijvoorbeeld omdat ze foto's hebben met paarden of omdat ze xD gebruiken... (geen idee wat dat betekent trouwens.. en wat er fout aan is..)
  donderdag 3 juli 2014 @ 13:03:21 #59
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_141848978
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 01:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
gebruiken sommige chicks "xD"
Waar in hemelsnaam slaat dit nou weer op? :')
pi_141848990
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:02 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Lees de OP nog eens en de verdere posts van TS. Alleen al op basis van foto's en profiel wijst hij al 95% van de meiden af. Bijvoorbeeld omdat ze foto's hebben met paarden of omdat ze xD gebruiken... (geen idee wat dat betekent trouwens.. en wat er fout aan is..)
'xD' wordt door onzekere personen gebruikt.

Ik val gewoon niet op paardenmeisjes. Daar was laatst een interessant topic over.
Hoogachtend
pi_141849010
quote:

[..]

Het gaat erom dat jij doet voorkomen alsof mensen geen eisenlijst mogen hebben..

En dat het zogenaamd een teken van volwassenheid is om overal maar tevreden mee te zijn.
  donderdag 3 juli 2014 @ 13:04:45 #62
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_141849020
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 09:32 schreef snakelady het volgende:
Aan je manier van schrijven te zien moet je misschien de lat ook niet zo hoog leggen.
Dit dus.
pi_141849045
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:03 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Ik val gewoon niet op paardenmeisjes. Daar was laatst een interessant topic over.
XD is gewoon een smiley.
pi_141849076
quote:

[..]

En daar is helemaal niks mis mee.
Dating via Tinder gaat in eerste instantie op basis van uiterlijk en als je 95% niet aantrekkelijk vindt om welke reden dan ook dan is het heel logisch om daar dus niks mee te doen.
Jij suggereert dat hij iedereen maar leuk en lekker moet vinden of iedereen maar een kans moet geven terwijl dat zeer zeker niet iets zou zijn wat jij zou doen...
  donderdag 3 juli 2014 @ 13:06:40 #65
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_141849083
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:03 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Wat een waardeloze denkwijze. 'xD' wordt door sommige mensen gebruikt om aan te geven dat ze iets grappig vonden. Het heeft niets met de persoon zelf in kwestie te maken. Uiteraard geldt dit alleen in informele gesprekken, waar Tinder dus ook onder valt.
  donderdag 3 juli 2014 @ 13:07:19 #66
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_141849104
quote:

[..]

Dat is een enorme fixatie op dingen. Aantrekkingskracht is toch echt wat minder strikt op dat soort dingen.

Stel je kent een enorm aantrekkelijke vrouw. En die laat op een dag een klein ringetje door haar neus zetten? Is ze dan meteen erg onaantrekkelijk geworden door en dergelijk kleine verandering? De meesten nemen zoiets voor lief.
pi_141849135
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat is een enorme fixatie op dingen. Aantrekkingskracht is toch echt wat minder strikt op dat soort dingen.

Stel je kent een enorm aantrekkelijke vrouw. En die laat op een dag een klein ringetje door haar neus zetten? Is ze dan meteen erg onaantrekkelijk geworden door en dergelijk kleine verandering? De meesten nemen zoiets voor lief.
Je draait de boel nu om hé, en dat weet jij ook. ;)

Maar goed, ik zou dat erg jammer vinden ja.
pi_141849241
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het gaat erom dat jij doet voorkomen alsof mensen geen eisenlijst mogen hebben..

En dat het zogenaamd een teken van volwassenheid is om overal maar tevreden mee te zijn.
Een wensenlijst is wat anders dan een eisenlijst.
Bij een wensenlijst is het erg leuk als (bij mij) een man aan 1 of meerdere punten voldoet, maakt hem vooral in het begin aantrekkelijker (later let je daar minder op)
Bij een eisenlijst mag (bij mij) een man niet aan ook maar 1 punt niet voldoen wil je bereid zijn eens beter naar zo'n man te kijken al is het op vriendschappelijke basis.

Een pre of een harde eis?

Datingsites maken het wel lastig. Bij wie je zelf de eerste stap zet kan je alleen beslissen op basis van vrij summiere info en als je honderden reacties krijgt is het ook ondoenlijk om op iedere reactie serieus in te gaan. Vandaar dat veel mensen het ook wel vleesmarkten noemen.

Maar TS heeft hetzelfde probleem irl zegt hij.
pi_141849262
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:06 schreef Fanest het volgende:

[..]

Wat een waardeloze denkwijze. 'xD' wordt door sommige mensen gebruikt om aan te geven dat ze iets grappig vonden. Het heeft niets met de persoon zelf in kwestie te maken. Uiteraard geldt dit alleen in informele gesprekken, waar Tinder dus ook onder valt.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

XD is gewoon een smiley.
Dan zou je eens moeten opletten welke mensen die je ook in het echt kent 'xD' gebruiken.
Hoogachtend
  donderdag 3 juli 2014 @ 13:12:55 #70
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_141849311
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je draait de boel nu om hé, en dat weet jij ook. ;)

Maar goed, ik zou dat erg jammer vinden ja.
Nou nee, ik probeer het onredelijke van zulke eisenlijstjes aan te tonen.

Als iemand echt leuk is gaan de meesten niet moeilijk doen over kleine dingen die ze niet mooi vinden.

Ik houd persoonlijk niet zo van Tribal tattoos. Maar ik ben toch een tijd harstikke verliefd geweest op een bijzonder leuke vrouw die er een had. Wie zeurt er dan nog om zo'n detail?
pi_141849327
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:11 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Bij een wensenlijst is het erg leuk als (bij mij) een man aan 1 of meerdere punten voldoet, maakt hem vooral in het begin aantrekkelijker (later let je daar minder op)
Bij een eisenlijst mag (bij mij) een man niet aan ook maar 1 punt niet voldoen wil je bereid zijn eens beter naar zo'n man te kijken al is het op vriendschappelijke basis.

Datingsites maken het wel lastig. Bij wie je zelf de eerste stap zet kan je alleen beslissen op basis van vrij summiere info en als je honderden reacties krijgt is het ook ondoenlijk om op iedere reactie serieus in te gaan. Vandaar dat veel mensen het ook wel vleesmarkten noemen.

In het echt wijs ik mensen niet zo snel op het eerste punt af, maar heb ik met weinig aantrekkelijke meisjes echt een klik.
Hoogachtend
  donderdag 3 juli 2014 @ 13:15:22 #72
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_141849402
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Dan zou je eens moeten opletten welke mensen die je ook in het echt kent 'xD' gebruiken.
Waarom zou ik dat moeten? Wat is de onderliggende gedachte hiervan?
pi_141849409
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

[..]

Ik vind mannen die mailen/appen/sms-en/chatten met Hihihihi altijd een beetje eng.. :@ Dan zie ik meteen zo'n dramaqueen nicht voor me.. :@

* Ouder1 Kruipt weg in schaamte..
pi_141849416
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nou nee, ik probeer het onredelijke van zulke eisenlijstjes aan te tonen.

Als iemand echt leuk is gaan de meesten niet moeilijk doen over kleine dingen die ze niet mooi vinden.

Ik houd persoonlijk niet zo van Tribal tattoos. Maar ik ben toch een tijd harstikke verliefd geweest op een bijzonder leuke vrouw die er een had. Wie zeurt er dan nog om zo'n detail?
Ik vind tattoos nu eenmaal erg ordinair bij vrouwen .
pi_141849458
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:11 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ook jij hebt eisen..

Of zou jij serieus een relatie aan willen gaan met een onzelfstandige, luie vent die ook nog eens erg slecht is in bed?
  donderdag 3 juli 2014 @ 13:17:19 #76
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_141849471
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:15 schreef Ouder1 het volgende:
Dan zie ik meteen zo'n dramaqueen nicht voor me..
Ach ja, een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom.
pi_141849544
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:15 schreef Fanest het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat moeten? Wat is de onderliggende gedachte hiervan?
Dat je dan merkt wat voor een types meestal 'xD' gebruiken. Dan kun je begrijpen wat ik irritant vind aan 'xD.' 'xD' hoor je te gebruiken als je tien bent.
Hoogachtend
pi_141849625
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:17 schreef Fanest het volgende:

[..]

Ach ja, een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom.
Ja :@

Ik ben me er wel van bewust en geef het dan ook aan. Helaas worden de meesten dan giftig en pissig.

Waarom pissig worden als ik dan bijvoorbeeld zeg: "O jee.. ik vind dat hihihihi altijd zo griezelig lezen.. zo onmannelijk. Wil je daar Hahahaha van maken voor mij?"
  donderdag 3 juli 2014 @ 13:22:15 #79
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141849663
quote:

[..]

Het is gewoonweg zonde dat je om die reden iemand laat lopen die verders enorm goed bij je past en zonder neusring je droomvrouw zou zijn.
En waar ik 10 jaar geleden een baard en borsthaar misschien niet zo aantrekkelijk had gevonden vind ik het nu juist enorm aantrekkelijk, smaak kan ook veranderen namelijk. dus ook wat in jouw ogen je droomvrouw zou kunnen zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 3 juli 2014 @ 13:22:18 #80
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_141849667
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Dat je dan merkt wat voor een types meestal 'xD' gebruiken. Dan kun je begrijpen wat ik irritant vind aan 'xD.' 'xD' hoor je te gebruiken als je tien bent.
Eens!
En de kans dat je die leuke zelfverzekerde intelligente knappe jonge dame op Tinder aantreft acht ik niet al te groot. Die app trekt toch een bepaald publiek aan. :+
pi_141849705
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:22 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het is gewoonweg zonde dat je om die reden iemand laat lopen die verders enorm goed bij je past en zonder neusring je droomvrouw zou zijn.
En waar ik 10 jaar geleden een baard en borsthaar misschien niet zo aantrekkelijk had gevonden vind ik het nu juist enorm aantrekkelijk, smaak kan ook veranderen namelijk. dus ook wat in jouw ogen je droomvrouw zou kunnen zijn.
Nee, ik ga grote tattoos nooit aantrekkelijk vinden.

Klaar.. :')
pi_141849739
quote:
17s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:22 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Eens!
En de kans dat je die leuke zelfverzekerde intelligente knappe jonge dame op Tinder aantreft acht ik niet al te groot. Die app trekt toch een bepaald publiek aan. :+
Daar zit wel wat in.
Hoogachtend
  donderdag 3 juli 2014 @ 13:24:43 #83
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_141849757
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Het bijzondere aan jou is dat je uit het niets 'regels' neerzet zonder ook maar enige onderbouwende argumenten te geven. Een paar citaten:

'''xD' wordt door onzekere personen gebruikt.''
'''xD' hoor je te gebruiken als je tien bent.''

Ik ken genoeg mensen ouder dan twintig die niet onzeker overkomen en 'xD' gebruiken in chat-gesprekken waarin 'xD' geschikt is.
pi_141849792
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:22 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik vind dat je toch wel een 'type' kunt hangen aan vrouwen met tatoeages/piercings. (Net zoals alleen maar hipster/bijzondere kleding en paars haar.)
Hoogachtend
  donderdag 3 juli 2014 @ 13:25:58 #85
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141849803
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, ik ga grote tattoos nooit aantrekkelijk vinden.

Klaar.. :')
Wauw, that escalated quickly, van een simpel neusringetje spontaan naar grote tattoos. :D
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 3 juli 2014 @ 13:27:32 #86
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_141849865
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:25 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Ik vind dat je toch wel een 'type' kunt hangen aan vrouwen met tatoeages/piercings. (Net zoals alleen maar hipster/bijzondere kleding en paars haar.)
Nee, want vrouwen met tatoeages en piercings kunnen totaal verschillend zijn, en andere redenen hebben voor hun tatoeages/piercings.
pi_141849893
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:25 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wauw, that escalated quickly, van een simpel neusringetje spontaan naar grote tattoos. :D
Het gaat om de eisenlijstjes die mensen hebben. Zo vind ik vrouwen met grote tattoos ordinair en erg onaantrekkelijk en een ander vind een klein neusringetje al niet leuk meer.

What,s the problem? leven en laten leven.
pi_141849945
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:24 schreef Fanest het volgende:

[..]

Het bijzondere aan jou is dat je uit het niets 'regels' neerzet zonder ook maar enige onderbouwende argumenten te geven. Een paar citaten:

'''xD' wordt door onzekere personen gebruikt.''
'''xD' hoor je te gebruiken als je tien bent.''

Ik ken genoeg mensen ouder dan twintig die niet onzeker overkomen en 'xD' gebruiken in chat-gesprekken waarin 'xD' geschikt is.
'xD' is nooit geschikt, en de meeste gebruikers gebruiken het overal.

Voorbeeld: "hoe gaat het? xD"

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:27 schreef Fanest het volgende:

[..]

Nee, want vrouwen met tatoeages en piercings kunnen totaal verschillend zijn, en andere redenen hebben voor hun tatoeages/piercings.
Redenen voor tatoeages/piercings. :') Geef me maar een voorbeeld van een goede reden om zoiets te nemen. Als je het mooi vindt, dan heb je een smaak die ik ordinair vindt, als je het omwille van persoonlijke redenen doet, dan ben je een emotioneel wrak.
Hoogachtend
  donderdag 3 juli 2014 @ 13:30:29 #89
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_141849958
Ach die idealistische eisenlijstjes zijn een leuk uitgangspunt, uiteindelijk boeit het toch weinig als die klik er wel blijkt te zijn. Mijn ervaring in ieder geval. :+
  donderdag 3 juli 2014 @ 13:31:08 #90
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_141849981
Aan iedereen die een eisenlijst heeft. Laten jullie de dame in kwestie eerst een enquete invullen ofzo?

Of je komt erachter nadat je een paar superdates hebt gehad dat ze tattoo op een verborgen plek heeft. Jullie zitten op de bank en langzaam gaan 1 voor 1 gaan de kledingstukken uit. Je bent botergeil en je ziet ineens een kleine tattoeatie op een plek die je normaal met kleren aan niet ziet. Wat doe je dan?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 3 juli 2014 @ 13:32:06 #91
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141850014
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:25 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Mensen veranderen, ik heb een neusringetje (en vele andere piercings) gehad, nu niet meer.
Ik heb ook tatoeages terwijl de meeste dat niet bij mij zouden verwachten.
Mijn ervaring is dat je eigenlijk vrij weinig kan zeggen over een persoon die lichaamsversiering heeft, tenminste niet over wat voor persoon het is, wel geeft het soort tatoeage een indicatie over wat voor persoon het is.

Ik zou bv niet snel iemand gaan daten met een grote Ajax tatoeage op zijn rug, aangezien ik totaal niks met voetbal heb en dat bij die persoon blijkbaar een grote rol in zijn leven speelt.
Heeft iemand een sleeve van Alfred Hitchcock om maar een vreemd voorbeeld te noemen dan heeft die persoon al veel meer mijn interesse.

Ik zeg ook nergens dat je geen eisen of wensen mag hebben, ik zeg alleen dat je je daar niet te krampachtig aan vast moet gaan houden, dan is er namelijk een grote kans dat je iets heel leuks misloopt.
pi_141850022
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:31 schreef fathank het volgende:
Aan iedereen die een eisenlijst heeft. Laten jullie de dame in kwestie eerst een enquete invullen ofzo?

Of je komt erachter nadat je een paar superdates hebt gehad dat ze tattoo op een verborgen plek heeft. Jullie zitten op de bank en langzaam gaan 1 voor 1 gaan de kledingstukken uit. Je bent botergeil en je ziet ineens een kleine tattoeatie op een plek die je normaal met kleren aan niet ziet. Wat doe je dan?
Ik vind een tatoeage meer een indicator dat ik die persoon onaantrekkelijk vind. Als ik al dates heb gehad, en die klik heb, dan doet het er niet meer toe, behalve dat ik het dan jammer vind.
Hoogachtend
  donderdag 3 juli 2014 @ 13:32:50 #93
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_141850045
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:29 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

[..]

Redenen voor tatoeages/piercings. :') Geef me maar een voorbeeld van een goede reden om zoiets te nemen. Als je het mooi vindt, dan heb je een smaak die ik ordinair vindt, als je het omwille van persoonlijke redenen doet, dan ben je een emotioneel wrak.
Eerst zeg je dit:
''Ik vind dat je toch wel een 'type' kunt hangen aan vrouwen met tatoeages/piercings.''
En nu dit:
''Als je het mooi vindt, dan heb je een smaak die ik ordinair vindt.''

Die twee stellingen sluiten elkaar toch uit? Vrouwen die tatoeages en piercings mooi vinden, kun jij uiteraard wel ordinair vinden, maar dat betekent niet dat ze van een bepaald 'type' zijn. :')
  donderdag 3 juli 2014 @ 13:33:08 #94
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_141850059
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het gaat om de eisenlijstjes die mensen hebben. Zo vind ik vrouwen met grote tattoos ordinair en erg onaantrekkelijk en een ander vind een klein neusringetje al niet leuk meer.

What,s the problem? leven en laten leven.
Ja oke, maar een eis dat iemand persé blond moet zijn of persé universitair afgestudeerd moet zijn bijv. Dat is ronduit achterlijk imho. Dan sluit je al zoveel mensen uit voordat je uberhaupt ook maar met iemand gepraat hebt. Misschien heb je met een brunette van 't HBO wel een onzettende klik. Maar die is dan volgens je eisenlijstje te min. Beetje vreemd, maar goed ieder zn ding.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_141850073
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:31 schreef fathank het volgende:

Ik heb geen problemen met een kleine tattoo. Maar als ze een paar grote tattoos heeft dan trek ik mijn kleren weer aan .
pi_141850085
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:33 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja oke, maar een eis dat iemand persé blond moet zijn of persé universitair afgestudeerd moet zijn bijv. Dat is ronduit achterlijk imho. Dan sluit je al zoveel mensen uit voordat je uberhaupt ook maar met iemand gepraat hebt. Misschien heb je met een brunette van 't HBO wel een onzettende klik. Maar die is dan volgens je eisenlijstje te min. Beetje vreemd, maar goed ieder zn ding.
Oh, ik vind dat soort eisen ook erg overdreven hoor.
  donderdag 3 juli 2014 @ 13:34:21 #97
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_141850093
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:29 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

Dat is jouw mening. Je voorbeeld geeft aan dat je geen idee hebt in welke situatie 'xD' geschikt is.
pi_141850122
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:32 schreef Fanest het volgende:

[..]

Eerst zeg je dit:
''Ik vind dat je toch wel een 'type' kunt hangen aan vrouwen met tatoeages/piercings.''
En nu dit:
''Als je het mooi vindt, dan heb je een smaak die ik ordinair vindt.''

Die twee stellingen sluiten elkaar toch uit? Vrouwen die tatoeages en piercings mooi vinden, kun jij uiteraard wel ordinair vinden, maar dat betekent niet dat ze van een bepaald 'type' zijn. :')
Ik ben niet van mening dat die twee stellingen elkaar uitsluiten.

Het hoeft het niet te betekenen, maar ik krijg dat idee wel altijd.
Hoogachtend
  donderdag 3 juli 2014 @ 13:36:16 #99
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_141850145
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:35 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Ik ben niet van mening dat die twee stellingen elkaar uitsluiten.

Het hoeft het niet te betekenen, maar ik krijg dat idee wel altijd.
Dat kun je het best ervoor zorgen dat je dat vooroordeel van je af zet.
pi_141850150
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:34 schreef Fanest het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. Je voorbeeld geeft aan dat je geen idee hebt in welke situatie 'xD' geschikt is.
'xD' is nooit geschikt, dat probeer ik je uit te leggen.
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 13:33 schreef fathank het volgende:

[..]

Hbo kan nog wel, maar ik zou dus echt niets beginnen met een mbo'er.
Hoogachtend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')