Goede!!quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vergeet de advocaat met slagroom niet
quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:08 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Cadeautje van mij voor mijn vriendin
Joh echt?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
geil zijn maar er niks mee kunnen is kut
Sterkte alvast!quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso! Morgen ook nog werken van 7 tot 3 's ochtends. dus extra brak
En een bloemetjesjurk?quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
BAM zeer burgerlijke Gazelle fietstassen op mijn fiets hangen.
Zo maar even geraniums kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:54 schreef Barbusse het volgende:
Hee, een paar Fok!kers hebben foto's van hun zolderkamer/kelder online gezet! Hoort dit niet in K&W?Dit is niet serieus toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Jaquote:
Mag het hopen, but you'll never knowquote:
Mijn ''zolderkamertje'' ziet er gewoon netjes uit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag het hopen, but you'll never know
Ik heb een bakkersfietsquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je ook een mandje voorop? Met van die kunstof bloemetjes
Die is wel handig voor het hippiefestival jaquote:
quote:
Daar past weinig in.quote:Op donderdag 3 juli 2014 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik wil een lege HJ krat op mijn fiets![]()
Mooi contrast wel met de fietstassen
Sowieso 24 flesjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |