Je hebt 2 handen..quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
geil zijn maar er niks mee kunnen is kut
Ga maar ligg.... eh wacht.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Daar Gaat het gevoel niet mee weg
Ik ken je gevoel.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Daar Gaat het gevoel niet mee weg
Heel kut zelfs!quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
zou fasje meegegaan zijn?Tis zo rustig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:27 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe zou het met Moeraskat gaan? Zou ze veilig aangekomen zijn?
Die is stout geweest en moet een week in de hoek zittenquote:Op donderdag 3 juli 2014 07:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zou fasje meegegaan zijn?Tis zo rustig.
Goed hoor. Net thuis.quote:
Ja, goed! Mijn nieuwe tv komt straks binnen, ik ga mijn huis vast verjaardagproof maken en vanavond eindfeest met klasquote:
Nice! En morgen brak dus?quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, goed! Mijn nieuwe tv komt straks binnen, ik ga mijn huis vast verjaardagproof maken en vanavond eindfeest met klas
Sowieso! Morgen ook nog werken van 7 tot 3 's ochtends. dus extra brakquote:
Ai. Arme jij.quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso! Morgen ook nog werken van 7 tot 3 's ochtends. dus extra brak
Maar vandaag nog vrij en genietenquote:
Zet Dr Phil oid dan maar vast op.quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar vandaag nog vrij en genietenVooral van mn nieuwe tv
Pff, gelukkig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |