Agossiequote:Op woensdag 2 juli 2014 23:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat worden veel kusjes dan als ik het moet geloven
Wat mij betreft ben je op dreefquote:
Waarom ben jij altijd zo bloody serious. Babyquote:
Geen idee, zo goed ken ik zeefje nu ook weer niet.quote:
Omdat jij niet door hebt wanneer ik nu wel en wanneer ik niet serieus ben? Ik ouwehoer hier 80% van de tijd...quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:07 schreef zeefje het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo bloody serious. Baby
Ik weet niet of dit een compliment is hoorquote:
Wat iedereen doet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:09 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee, zo goed ken ik zeefje nu ook weer niet.
[..]
Omdat jij niet door hebt wanneer ik nu wel en wanneer ik niet serieus ben? Ik ouwehoer hier 80% van de tijd...
Het was nog een compliment nog een beledigingquote:Op donderdag 3 juli 2014 00:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een compliment is hoor
Eh, dat vraag ik mij dus ook af. Ik denk dat het voor ons beiden geen compliment is eigenlijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit een compliment is hoor
quote:
*noch x2quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het was nog een compliment nog een belediging
Ik ben onschuldig!quote:
Hoax!quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:45 schreef yats het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat je oud bent. Het leven begint pas bij 30 naar het schijnt.
Ga je dit Maandag nacht ook vragen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:27 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe zou het met Moeraskat gaan? Zou ze veilig aangekomen zijn?
Hoe het met Moeraskat is? Ok.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga je dit Maandag nacht ook vragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Maandagnacht?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga je dit Maandag nacht ook vragen?
Oh nice ! Lang naar uitgekeken?quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maandag nacht 05:00 kom ik aan in LA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |