Ja, ik snap ook niet waarom journalisten nog steeds naar buiten gaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:32 schreef Xa1pt het volgende:
Ooggetuigenverslagen zijn toch juist zo onbetrouwbaar als de pest? Waarom wordt er dan toch zoveel waarde aan gehecht?
Lolwut?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet waarom journalisten nog steeds naar buiten gaan.
Ja ik bedoel we kunnen geen waarheid destilleren uit deze wereld middels onze zintuigen dus waarom de neuk journalisten overal rondlopen om ons onbetrouwbare verslaggeving te geven is mij een raadsel.quote:
Snap ik als je er zulke redeneringen op nahoudt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:40 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ja ik bedoel we kunnen geen waarheid destilleren uit deze wereld middels onze zintuigen dus waarom de neuk journalisten overal rondlopen om ons onbetrouwbare verslaggeving te geven is mij een raadsel.
Dit. En met name het vette. Dat is de sleutel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:08 schreef mstx het volgende:
Denken dat buitenaards leven:
- Precies in het zelfde tijdvak als ons leeft
+ Verder geėvolueerd is dan ons
+ Technologie heeft om een ruimtereis van enkele jaren te kunnen maken en daarmee ook nog binnen de dampkring van de aarde kunnen vliegen en weer terug te gaan
Het zou toch wel vet zijn als ze die zaken nog niet kennen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij willen ze eerder bier, steak en een blowjob
ONZ / Buitenaardsen willen bier, steak en een blowjobquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het zou toch wel vet zijn als ze die zaken nog niet kennen.
Mensen willen geen feiten of kennis, mensen willen vermaakt worden met hollywood verhalen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:05 schreef Confetti het volgende:
Een fatsoenlijke wetenschapper haalt geen vliegende schotels en marsmannetjes erbij als hij het over buitenaards leven heeft.
Hoe groot is de kans dat onze eerste buitenaardse ontmoeting een soort bacterie betreft? Ontelbaar keer groter dan marsmannetjes in vliegende schotels maar met zulke verhalen kom je niet in de media..
Organismen bestaan toch uit bactierien? Bacterien op zichzelf zie je toch niet zo snel?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:05 schreef Confetti het volgende:
Een fatsoenlijke wetenschapper haalt geen vliegende schotels en marsmannetjes erbij als hij het over buitenaards leven heeft.
Hoe groot is de kans dat onze eerste buitenaardse ontmoeting een soort bacterie betreft? Ontelbaar keer groter dan marsmannetjes in vliegende schotels maar met zulke verhalen kom je niet in de media..
Toon micro organismen aan op een andere planeet en je krijgt niet alleen de nobelprijs maar je wordt beroemder dan einsteinquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:08 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Organismen bestaan toch uit bactierien? Bacterien op zichzelf zie je toch niet zo snel?
I know. Het is dan ook altijd nieuws wanneer er 'misschien water', of 'bepaalde omstandigheden op plek x' zijn. Of wanneer we er achter komen dat leven 'zelfs kan bestaan bij omstandigheden x en y'.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Toon micro organismen aan op een andere planeet en je krijgt niet alleen de nobelprijs maar je wordt beroemder dan einstein
Zou nog eens gaan opletten bij biologiequote:Op donderdag 3 juli 2014 21:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
I know. Het is dan ook altijd nieuws wanneer er 'misschien water', of 'bepaalde omstandigheden op plek x' zijn. Of wanneer we er achter komen dat leven 'zelfs kan bestaan bij omstandigheden x en y'.
Maar bacterieen leven toch enkel op organismes? Of ?
Oh wow, ze leven zelfs in donderwolken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou nog eens gaan opletten bij biologie
watquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:08 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Organismen bestaan toch uit bactierien? Bacterien op zichzelf zie je toch niet zo snel?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:08 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
En daarom nemen buitenaardsen geen contact met ons op omdat we een groot risico zijn; zodra wij hun technologie in handen krijgen bestaat er een grote kans dat ze door ons uitgeroeid worden.quote:
I don't evenquote:Op donderdag 3 juli 2014 22:17 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
En daarom nemen buitenaardsen geen contact met ons op omdat we een groot risico zijn; zodra wij hun technologie in handen krijgen bestaat er een grote kans dat ze door ons uitgeroeid worden.
Of ze landen per ongeluk in Irak en geven verkeerde antwoorden...quote:
En waarom geloof je dit niet en mensen die zeggen dat het wel waar is, wel?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
In de UK heeft de overheid in ieder geval actief het UFO fenomeen geridiculiseerd:
As U.K. Releases UFO Files, Former UFO Project Chief Apologizes For 'Spin And Dirty Tricks'
http://www.huffingtonpost(...)-files_n_927351.html
Move along people, nothing to see here!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |