http://nos.nl/artikel/696(...)-en-een-blowjob.htmlquote:"Buitenaardse wezens zijn er niet op uit om onze planeet over te nemen of te vernietigen. Als ze dat hadden gewild, dan hadden ze dat al gedaan. Ze willen juist bier, steak en een blowjob." Dat zei Piet Verdriet vandaag, Wereld Ufo Dag, op Fok
Volgens hem willen aliens hetzelfde als wij, bier, steak en een blowjob. "Hiermee zijn ze veel meer bezig dan met het bouwen van interstellaire ruimteschepen"
Verdriet is wetenschapper aan de Radbout universiteit en TU Twente en hij gelooft niet in het bestaan van ufo's. Opmerkelijk is dit niet, want de meeste wetenschappers denken dat het "onzin" is dat buitenaardse wezens de aarde bezoeken.
Onderzoek
Volgens Verdriet is er niets beter dan het merg uit je rug te laten pijpen nadat je steak hebt gegeten en van een biertje geniet. De meeste wetenschappers willen dat en geven hun mening."
Ook worden we volgens Verdriet collectief dronken van bier.
Astronauten
De mensen die in onderzoeken over ufo's hun verhaal doen, zijn geen mensen die hun verstand zijn kwijtgeraakt. Het zijn volgens Verdriet gekken.
"Ze hebben vaak ongeïdentificeerde objecten gezien, ik zie ook witte muizen als ik bezopen ben. Dat zijn voertuigen die we op onze aarde niet kennen, maar die wel op de radar verschijnen."
Taboe doorbreken
Verdriet pleit ervoor dat we juist meer met elkaar over ufo's praten. Daarom vindt hij de Wereld Ufo Dag een goed idee. "Het taboe moet verdwijnen. Als meer wetenschappers openstaan voor buitenaards bestaan, dan kunnen we daarvan profiteren", zegt Verdriet.
"Er is kennelijk technologie op aarde aanwezig op het gebied van transport en energie waarmee we een deel van onze problemen zouden kunnen oplossen."
Je kan ook niets bedenken of iemand anders was al eerder.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor steak en blowjob moeten ze toch echt wachten tot 14 maart.
http://www.officialsteakandblowjobday.com/
Ik persoonlijk vind een altbier of een goed pils erg aangenaam als mijn vleesraket gepolijst wordtquote:
Oh ok want ik was even bang dat ze ons geelkleurige pis voor bier zouden aan zien, ons vlees het meest mals zouden vinden en het zuigwerk van onze vrouwen als onverbeterbaar zouden bestempelen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind een altbier of een goed pils erg aangenaam als mijn vleesraket gepolijst wordt
Wie zegt dat ze dat hier moeten halen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Oh ok want ik was even bang dat ze ons geelkleurige pis voor bier zouden aan zien, ons vlees het meest mals zouden vinden en het zuigwerk van onze vrouwen als onverbeterbaar zouden bestempelen.
Wat doen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:23 schreef LelijKnap het volgende:
Wat heeft dat te maken met de vraag of ze het doen?
Waarom als je ghb hebtquote:
Gehaktballen?quote:
In de volksmond heet het ook zo jaquote:
Deze man kent zijn shit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In de volksmond heet het ook zo ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |