SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Wat. Ben je homo of zoquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:33 schreef Rezania het volgende:
Net alsof er een verschil zit tussen koud Schultenbrau en lauw Schultenbrau.
Schat, er zijn genoeg bieren in de wereld dus je juist lauw moet drinken.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat. Ben je homo of zo.
Lauw bier is echt niet lekker.
Bernardus tripel, beste tripel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:37 schreef OllieWilliams het volgende:
Schultenbrau heeft sws de beste prijs kwaliteit verhouding van al het bier afgezien van kwaliteitsbier zoals tripels
ORLY Rez. Mijn IQ is wel net iets hoger dan 75 hoorquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Schat, er zijn genoeg bieren in de wereld dus je juist lauw moet drinken.![]()
Hahaha, alsof me dat daar wat boeit. Gewoon vier dagen als mijn Vloeibare Zaterdag. Proefde het bier niet eens meer manquote:En denk maar niet dat jij koud bier op dat kamp gaat krijgen hoor.
huh welneequote:Op woensdag 2 juli 2014 21:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je pi doet mij denken dat je lichtelijk geïrriteerd bent.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ORLY Rez. Mijn IQ is wel net iets hoger dan 75 hoor.
[..]
Hahaha, alsof me dat daar wat boeit. Gewoon vier dagen als mijn Vloeibare Zaterdag. Proefde het bier niet eens meer man.
Hoezo heb je soms een foto van hem voor je.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja goed alleen irriteer mij een beetje aan FL
Haha die heb ik op mijn dartbord hangen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo heb je soms een foto van hem voor je.
Wat is dat.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:43 schreef Rezania het volgende:
Nijn, een tweejarige commissie accepteren, ja of nee? #DurfTeVragen
Een commissie die eens per twee jaar opnieuw wordt samengesteld.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo heb je soms een foto van hem voor je.
Is het een leuke commissie? Beantwoord die vraag voor jezelf en je hebt je antwoord.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:43 schreef Rezania het volgende:
Nijn, een tweejarige commissie accepteren, ja of nee? #DurfTeVragen
Doe maar, met je autisme. Lekker de regelnicht uithangen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een commissie die eens per twee jaar opnieuw wordt samengesteld.
Het organiseert iedere twee jaar een symposium. Lijkt me tof om een keer te doen, maar schijnt wel enorm veel werk te zijn. Staat wel weer goed op mijn CV, dat wel. Dus ik twijfel.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Is het een leuke commissie? Beantwoord die vraag voor jezelf en je hebt je antwoord.
Volgend jaar is er al een hommo in het bestuur, dus dat is dan de regelnicht.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe maar, met je autisme. Lekker de regelnicht uithangen.
Heb je al een kamer eigenlijk?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe maar, met je autisme. Lekker de regelnicht uithangen.
Valt mee.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
Wel duur zo'n introweek trouwens. 65 euro.
Anders zit je toch maar op fokquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het organiseert iedere twee jaar een symposium. Lijkt me tof om een keer te doen, maar schijnt wel enorm veel werk te zijn. Staat wel weer goed op mijn CV, dat wel. Dus ik twijfel.
Wtf, nog steeds dat gezeik van je ouders?quote:
Oh.quote:
Dat wel ja, en volgens Bravebart een goed opstapje richting het bestuur.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:48 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Anders zit je toch maar op foksoberso wel leerzaam
Eh?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh.
Het introweekend is maar 9 euro![]()
.
Ja, was het maar zo makkelijk. Aanzienlijke kans dat ik het financieel gezien gewoon haal, maar dikke pret als het niet zo blijkt te zijn aye.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf, nog steeds dat gezeik van je ouders?Gewoon doen, yolo, schijt.
Is van je studievereniging of wat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wel ja, en volgens Bravebart een goed opstapje richting het bestuur.Toch maar doen dus.
Zal dagelijks op drie uur reizen neerkomenquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:48 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Omg wat.
Is utrecht een beetje aan te reizen?
Wtfquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh.
Het introweekend is maar 9 euro![]()
.
Maximaal bijlenen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, was het maar zo makkelijk. Aanzienlijke kans dat ik het financieel gezien gewoon haal, maar dikke pret als het niet zo blijkt te zijn aye.
Yes. Ik zit niet bij een studentenvereniging.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:49 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Is van je studievereniging of wat?
Introweek van alle hbo/uni van Utrecht is 65 euro.quote:
Is toch geen doen joh...quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zal dagelijks op drie uur reizen neerkomen.
Da's niet te doen in je eentje.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zat op dagelijks 4 uur en 25 minuten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nice. Vooral die laatste, teringgoedkoop.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Introweek van alle hbo/uni van Utrecht is 65 euro.
Introweekend van opleiding/studievereniging is 9 euro.
Nope. Heb niet het idee dat ik ergens bij pasquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Yes. Ik zit niet bij een studentenvereniging.Jij wel eigenlijk?
Je bent 18 nu, fuck hen.quote:
Er is geen stonervereniging in Delft?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:51 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nope. Heb niet het idee dat ik ergens bij pas
Jawel, walbodoquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er is geen stonervereniging in Delft?
quote:Je wordt voorzien van voedsel 's avonds en 's ochtends en er staat een prachtige bedje voor je klaar.
quote:Kosten: 9 euro
Perfect toch? Of anders lekker bij het corps, ja toch?quote:
Wat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
Hier hebben ze ook echt aparte verenigingen voor mannen en vrouwen, altijd zo'n boys vs girls shit en zo.
Ik ga gewoon bij een gemengde. De grootste en oudste waarschijnlijk.
Een bed.quote:
Ja en die introweek is ook allemaal mooi geregeld. De studentenverenigingen bieden slaapplaatsen aan. Ken alleen deze verenigingen nu trouwens, geen idee wat er nog meer zitquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een bed.Wat een luxe. Wij moesten op de grond in een gymzaal slapen.
Schijnen nogal rare types te zijnquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Perfect toch? Of anders lekker bij het corps, ja toch?
Nee, die gayvereniging dan, met hun dragqueenbingo.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:56 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Schijnen nogal rare types te zijnzie nu dat het wolbodo heet trouwens. En het corps
Daar heb je er best veel van toch in utkaquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja en die introweek is ook allemaal mooi geregeld. De studentenverenigingen bieden slaapplaatsen aan. Ken alleen deze verenigingen nu trouwens, geen idee wat er nog meer zit. Die Christelijke
![]()
.
"Utka" is an other name for the Dutch city Utrecht, like Amsterdam is called "Damsco"quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:57 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Daar heb je er best veel van toch in utka
Doe er met eentje mee waarbij je ontgroening hebt,quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:52 schreef RockNijntje het volgende:
Hier hebben ze ook echt aparte verenigingen voor mannen en vrouwen, altijd zo'n boys vs girls shit en zo.
Ik ga gewoon bij een gemengde. De grootste en oudste waarschijnlijk.
Komt goed.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Doe er met eentje mee waarbij je ontgroening hebt,
quote:Er kwamen berichten naar buiten over eerstejaars die flauwvielen, poep in hun haar gesmeerd kregen, levertraan moesten slikken en bruistabletten moesten eten zodat ze gingen schuimbekken.
De Universiteit van Utrecht besloot na de wantoestanden het contract voor subsidie met de vereniging Veritas te verbreken.
quote:In 2010 ging het gruwelijk mis in Groningen toen een student in brand werd gestoken. De 21-jarige jongen, die zich verkleed had als Sinterklaas, liep tweede- en derdegraads brandwonden op. Hoewel de jongen zelf niet de politie wilde inschakelen, hebben zijn ouders wel aangifte gedaan. De jongen verklaarde zelf te hebben gevraagd om in brand gestoken te worden. Een medestudent voldeed aan dit verzoek door een brandende vloeistof over het Sinterklaaspak te sprenkelen. Er ontstond een grote vuurbol en de student wist zichzelf te redden door al brandend het water in te springen. Na dit ongeluk is de ontgroening doorgegaan. Pas 40 uur na het voorval ging de jongen naar het ziekenhuis, waarna hij direct werd opgenomen in het brandwondencentrum van het Martini Ziekenhuis in Groningen.
Dezequote:
quote:Studenten in Utrecht worden in 2007 gedwongen om seks met kippen te hebben, dierenbloed te drinken en met een geamputeerde stierenpenis op zak te lopen. Als de studenten dit weigerden, werd gedreigd dat de kippen in de geslachtsdelen zouden pikken. De Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming stelde een onderzoek in. De kippenseks is echter nooit bewezen.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Doe er met eentje mee waarbij je ontgroening hebt,
Jij bent zeker ergens door aangebrand (ha-ha) of zoquote:
huehue grappigquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Jij bent zeker ergens door aangebrand (ha-ha) of zo.
quote:In 2007 wordt het Delftsch Studenten Corps door het bestuur van de TU Delft op de vingers getikt. In het collegejaar 2008-2009 wordt de vereniging financieel gekort door het bestuur wegens wanpraktijken tijdens de ontgroeningen. De praktijken werden bekend nadat de vader van een nul, zelf een oud-corpslid, een opiniërend artikel schreef naar de redactie van de nrcnext. Enkele details: de feuten moesten met z'n allen uit een fles water drinken waardoor iedereen ziek werd, ze werden geslagen, want "een vlakke" mag, de eerstejaars moesten urenlang in ijswater zitten, feuten moeten eindeloos met het hoofd omhoog en in de mond een brandende kaars stil blijven zitten en de nullen moeten niet op maar in een kratje zitten. Natuurlijk ontkent het Delftsch Studenten Corps de aantijgingen.
Hetzelfde.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:11 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vraag me af wat ze wel eens bij vrouwen doen bij ontgroeningen![]()
![]()
Was niet van een studentenvereniging zelf dit volgens mij, maar van een dispuut binnen de vereniging. Maar weet niet zekerquote:
Maarja als je bij een studentenvereniging gaat moet je eigenlijk wel echt op kamersquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
Kut, bij Veritas zijn vorig jaar nog twintig studenten onwel geworden door nare zuurkool. Misschien toch maar een andere kiezen. #luis
Klopt. Ik mag wel als ik een paar maanden studeerquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maarja als je bij een studentenvereniging gaat moet je eigenlijk wel echt op kamers
Het zou beter zijn als je aan het begin van je studie gelijk zou mogenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klopt. Ik mag wel als ik een paar maanden studeer.
Ik nu niet meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ah beter. Dacht al, wtf willen je ouders je aan doen je je hele studententijd op en neer te laten reizenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klopt. Ik mag wel als ik een paar maanden studeer.
Klinkt niet verkeerd.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
gewoon samen met rocknijntje in 1 kamer.
Ja oke dat zeiden ze ook maar omdat ik door bleef gaan met "zo lang reizen is kud en dan hang ik mezelf op".quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ah beter. Dacht al, wtf willen je ouders je aan doen je je hele studententijd op en neer te laten reizen
Maar ga je echt aan ontgroeningen meedoen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
Hmm, blijkbaar is Veritas nu chill omdat ze hun subsidie ooit verloren zijn en het deze keer wel willen behouden.
Ach, we zullen zien.
Hoe anders bij die vereniging komen?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar ga je echt aan ontgroeningen meedoen?
Ja je moet wel duidelijk een grens leggen voor jezelf. Ik bedoel ze zouden maar vragen dat je je helemaal moet uitkleden ofzoquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe anders bij die vereniging komen?
Neh ben er opzich wel makkelijk mee. Studievereniging organiseert ook al heel veel dingen, dus als ik als ontgroening iets moet doen wat ik echt niet wil ga ik gewoon weg en kan het me vrij weinig schelen dat ik niet bij een studentenvereniging zit.
Ik weet wat je zorgen zijn en het antwoord is neequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja je moet wel duidelijk een grens leggen voor jezelf. Ik bedoel ze zouden maar vragen dat je je helemaal moet uitkleden ofzo
Kijk in vieze kleding rondlopen heel de tijd dat kan nog wel
Nee maar maar gewoon dat zou toch erg zijn als ze dat zouden vragenquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet wat je zorgen zijn en het antwoord is nee...
LETS GO OUT AND DANCEquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
But I rather nail you on the back seat of my car.
We can get into the groove.quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
But I rather nail you on the back seat of my car.
Seksmuziek.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:47 schreef FL_Freak het volgende:
Tell me, why are you so curious
And why you keep on starin'
At the motherfuckin' zipper on these jeans
That I'm wearin' cause baby what's in there
Is beyond your wildest dreams
Heeft de TU/e dan opleidingen waarvoor je aan de eisen voldoet?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
Eigenlijk moet ik gewoon in Brabant gaan studeren, geen gezeik met studentenverenigingen.
Nee. En Tilburg alleen maar economische shit en Koreastudies en pshychologie en zoquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heeft de TU/e dan opleidingen waarvoor je aan de eisen voldoet?
Net alsof Utrecht zo erg is.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee. En Tilburg alleen maar economische shit en Koreastudies en pshychologie en zo.
Maar is qua studentenleef wel hendiger. Gewoon alle kroegen binnen en zo, verenigingen claimen niks, etc. Brabantse vrijheid en gezelligheid.
Uiteraard kies ik voor de studie, niet de leef.
Bekakte zooiquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof Utrecht zo erg is.Delft, dat is pas enkel leuk met een vereniging eigenlijk.
Dat is wel kutquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof Utrecht zo erg is.Delft, dat is pas enkel leuk met een vereniging eigenlijk.
gelukkig is er genoeg in de buurt waar wel wat te beleven isquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
het is delluf godverdommequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
Hoor je ook aan de uitspraak. Brabant klinkt gezellig, Broaaaabant, Utrecht klinkt gemiddeld, Uutregt, Delft klinkt kak, Delllllllft.
slag voor je waterbledder kennie krijgequote:Op woensdag 2 juli 2014 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
Vruuger, toen de kaaw schottol nog werrum waar.
omg deze uitspraak heb ik live mogen aanschouwen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:54 schreef RockNijntje het volgende:
Vruuger, toen de kaaw schottol nog werrum waar.
true wel :pquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:55 schreef Rezania het volgende:
TU Delft > Universiteit Leiden, maar Leiden > Delft.
Vruuger, verkuurde kahant en sjihit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:55 schreef RockNijntje het volgende:
Vruuger, toen dn kratten bier nog van hout ware en ge dur moest zoipe om dn kachel oan te haawe.
Ik heb echt wel liever een TUD diploma dan een UL diploma hoor.quote:
Ik lul maar wat. Mijn opleiding heeft vakken samen met hipsters (filosofie) en nerds (informatica), ik word een hipsternerd. Ergo geen recht van sprekenquote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb echt wel liever een TUD diploma dan een UL diploma hoor.
Zolang we maar eens komt zuipen in Leiden als ik eindelijk een kamer heb.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik lul maar wat. Mijn opleiding heeft vakken samen met hipsters (filosofie) en nerds (informatica), ik word een hipsternerd. Ergo geen recht van spreken.
RT @ Utrecht.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zolang we maar eens komt zuipen in Leiden als ik eindelijk een kamer heb.
Gewoon even wiskunde B doen joh. Of anders een master aan een TU.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar dat is gewoon mijn altijd blijvende baalpunt en kleine jaloersheid, niet naar een TU kunnen
.
hoe gaat de zoektochtquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zolang we maar eens komt zuipen in Leiden als ik eindelijk een kamer heb.
Je weet waarom ik Cognitieve KI gekozen heb hè?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon even wiskunde B doen joh. Of anders een master aan een TU.
Hahahahhahhahaa.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij, een kamer in Utrecht? Nijn, pls.
Klote nullen en sjaars hebben tot en met 30 november voorrang op alle zelfstandige kamers met huurtoeslag.quote:
Pffff, alfa.quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je weet waarom ik Cognitieve KI gekozen heb hè?
omgquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klote nullen en sjaars hebben tot en met 30 november voorrang op alle zelfstandige kamers met huurtoeslag.Dus de zoektocht staat nu even stil.
Ik haat derdejaars Nijnquote:
Nou ja, het is dat of 20 euro per vierkante meter betalen. Ja, dag, dan wacht ik wel.quote:
Net zoals Nick zeker? lolquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Noobs hier. Ja oke niet dat ik er een heb, maar binnenkort wel.
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hoi.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Weet niet man, vind het rijden steeds leuker, waardoor het ook steeds beter gaat. Maar het blijft geluk hebben.quote:
Watquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
dan zullen onze wegen scheiden na de zomer
hahahaha heumeu op d'n scooter.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:03 schreef Rezania het volgende:
Ik heb trouwens een rijbewijs joh. Lekker scooteren, jwz.
Met je Vespaquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:03 schreef Rezania het volgende:
Ik heb trouwens een rijbewijs joh. Lekker scooteren, jwz.
In de derde moest ik mijn profiel kiezen en toen koos ik C&M en dat heeft mijn hele toekomst verneuktquote:
ooh...quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In de derde moest ik mijn profiel kiezen en toen koos ik C&M en dat heeft mijn hele toekomst verneukt.
Is een Zip joh.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met je Vespa.
[..]
In de derde moest ik mijn profiel kiezen en toen koos ik C&M en dat heeft mijn hele toekomst verneukt.
oh ff kijkenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:07 schreef Amarantha het volgende:
Ollie & FL. Hebben jullie gelezen dat Unscrewed bijna weer terug komt? *zie stoners*
Omg watquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:07 schreef Amarantha het volgende:
Hebben jullie gelezen dat Unscrewed bijna weer terug komt? *zie stoners*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Haha ik las gisteren wat oude topics en jij zei zo vaak 'fittie' als Uns weer bezig wasquote:
Ja lees vermaak.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik las gisteren wat oude topics en jij zei zo vaak 'fittie' als Uns weer bezig was
Trams zijn er wel hoor, maar dan ten zuiden van het centrumquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is wel kut.
Ik ontdekte laatst dat Utrecht eigenlijk een beetje tussen Brabant en de Randstadshit in is. Ook nog wel een beetje gezellig en nuchter en zo. En geen trams![]()
.
Dat hebben hetero's ookquote:
Die jongen is nog precies hetzelfde johquote:
Ohquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Trams zijn er wel hoor, maar dan ten zuiden van het centrum
Het moet op joh, boer met je schultenbrau.quote:
Omg Nijn, dit heeft niks met homo's te maken. Corpsballen niet herkennen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat hebben hetero's ook.
[..]
Die jongen is nog precies hetzelfde joh.
Of wat bedoel je, had hij iets heel ergs gedaan?
Ja denk ik ook wel eigenlijkquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:10 schreef RockNijntje het volgende:
Die jongen is nog precies hetzelfde joh.
Of wat bedoel je, had hij iets heel ergs gedaan?
Ah mooi. Ja niet dat ik hem nou zo goed ken, maar hij ging dus wel eens tegen me aanpraten en nja dingen en zo. Niks veranderd die knaapquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja denk ik ook wel eigenlijkProbeerde sarcastisch te zijn
haten is verlatenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het moet op joh, boer met je schultenbrau.
Ben nu met 1 bezig, ik dig het. Is 2 beter?quote:
Deel 2 is mooier, dat sowieso. Maar wel een beetje lelijk al weer eigenlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben nu met 1 bezig, ik dig het. Is 2 beter?
Wacht, dat weet je niet als je 1 niet hebt gespeeld, koekoek.
Eerst 1 uitspelenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Deel 2 is mooier, dat sowieso. Maar wel een beetje lelijk al weer eigenlijk.De rest moet je maar opzoeken of in GAM vragen.
In deel 3 kan je springen, net zoals in de nieuwe Dragon Age.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eerst 1 uitspelen.
Ik heb hier trouwens het zelfde probleem als in Dragon Age, spatie = springen zit te erg in me geprogrammeerd.
Hij drinkt iets wat geen bier is????quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:15 schreef Amarantha het volgende:
SV als je geen bier drinkt, wat drink je dan graag (niet alcoholisch)?
Hopjesvla.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:15 schreef Amarantha het volgende:
U trollin'?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
In deel 3 kan je springen, net zoals in de nieuwe Dragon Age.
ja nee kloptquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je hebt je ondertitel niet eens aangepast.
39?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb vandaag mijn aantal posts op één dag record verbroken (nog steeds niet echt een schrikbarend aantal ofzo)
Nee.quote:
The Witcher is dan ook een Hack & Slash game met RPG-elementen. Dragon Age is een volledige RPG.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
DA heeft trouwens wel lekkerdere characters dan TW.
"Bieeeeeeeeeeeeer!" is nog steeds mijn standaarduitspraak als iemand proost. Vrienden beginnen het over te nemenquote:
Omgquote:
Dat verklaart dingenquote:[..]
The Witcher is dan ook een Hack & Slash game met RPG-elementen. Dragon Age is een volledige RPG.
Jake Gyllenhaal.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat het moest zijn.
Nijn vast nog wel.
Iets met Jake ongetwijfeldquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat het moest zijn.
Nijn vast nog wel.
Ik stond dat twee jaar geleden of zo dagelijksquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
heb gewoon eens bovenaan de dagcijfers gestaan
sowiesoquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
SV was sowieso één en al baas op de meet
niet iets om van de daken te schreeuwen. staat wel goed op je cv waarschijnljkquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik stond dat twee jaar geleden of zo dagelijks.
Dat gaat me echt never nooit lukkenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
heb gewoon eens bovenaan de dagcijfers gestaan
Dit.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
SV was sowieso één en al baas op de meet
Wtf man, dat is bijna Cody Simpsonquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omg, weet je wie pas leuk is? Lucas Till
Wat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wtf man, dat is krek Cody Simpson.
heb jij rez wel eens gemeet eigenlijk?quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wtf man, dat is krek Cody Simpson.
Vier keer nu.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
heb jij rez wel eens gemeet eigenlijk?
Nijn meeten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
heb jij rez wel eens gemeet eigenlijk?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:20 schreef OllieWilliams het volgende:
bieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr
hahaha godver ga weer stuk
rez meeten geschrapt van mn fok bucketlistquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nijn meeten.Lekker aan haar bierflesje likken, haar kroepkoek jatten en haar Chinees op de grond trappen.
![]()
De term twink niet kennen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:21 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
blanke asian met een babyface kkgeil
Jij stond niet eens op die van mij.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
rez meeten geschrapt van mn fok bucketlist
Hij ging een keer op me liggen en ook een keer op me zitten en toen wippen.quote:Op woensdag 2 juli 2014 23:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
rez meeten geschrapt van mn fok bucketlist
Energydrink of colaquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:15 schreef Amarantha het volgende:
*Skeptic facequote:Op woensdag 2 juli 2014 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Chris Pine >>>>>>>>>> ALLLLLLEEESSSS!
Buttplug kopen en flink oefenenquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:23 schreef OllieWilliams het volgende:
ey nijn reageer eens op mn vraag gvdmoet toch weten waar ik aan begin voor ik rez meet
![]()
quote:
Ik heb gereageerdquote:Op woensdag 2 juli 2014 23:23 schreef OllieWilliams het volgende:
ey nijn reageer eens op mn vraag gvdmoet toch weten waar ik aan begin voor ik rez meet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |